XXL Nutrition

Vaal dingetje in de test-e

YannickLB

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
815
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Hey!
Ik heb zojuist een naald klaar gemaakt met test, maar ik zie iets vaals erin drijven...
Het lijkt op een belletje, maar het is zeker geen lucht.
Ook als ik de spuit kantel dwarrelt het dingetje alle kanten op.

Ik had de helft van de spuit 2 dagen eerder klaar gemaakt, maar toen bleek ik niet genoeg te hebben en moest 2 dagen wachten op de rest.
Net met een nieuwe naald de rest er in getrokken.
Grote kans dat dit er mee te maken heeft.

Iemand ervaring hier mee en wat zal ik doen?
Zelf zit ik er aan te denken om het in z'n geheel weg te gooien en een nieuwe klaar te maken.
Wel zonde tho..

Kristallisatie? Te weinig BA in de vial dan geloof ik ?

Je kunt het ook beter niet in een spuit bewaren. Ik zou in elk geval het risico niet nemen en het weggooien.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt het ook beter niet in een spuit bewaren. Ik zou in elk geval het risico niet nemen en het weggooien.

Ja was ook meer uit nood.. dacht eigenlijk gister al de rest erbij te hebben.. uiteindelijk 2 dagen moeten wachten.
Maar ik gooi het wel gewoon weg... safety first.
Het is maar 1ml anyway :p

Das kut! Maar ja.. met dit soort dingen kan je maar beter te voorzichtig zijn. :rolleyes:
Ja, ik trok een laatste restje uit een oude vial en spoot dat in een nieuwe vial om vervolgens een paar ml op te trekken. Tijdens het optrekken zag ik iets kleins zweven in de vloeistof. Waarschijnlijk een minuscuul stukje rubber van de stopper, maar het was te klein om het zeker te weten. Ik heb de hele vial maar weggegooid uit voorzorg. Stel je voor dat er toch nog iets achterblijft wat je net niet kunt zien. Loop je mooi een tijd met een ontstoken poot of bil rond. Of nog erger, een flink abces.

Ja, ik trok een laatste restje uit een oude vial en spoot dat in een nieuwe vial om vervolgens een paar ml op te trekken. Tijdens het optrekken zag ik iets kleins zweven in de vloeistof. Waarschijnlijk een minuscuul stukje rubber van de stopper, maar het was te klein om het zeker te weten. Ik heb de hele vial maar weggegooid uit voorzorg. Stel je voor dat er toch nog iets achterblijft wat je net niet kunt zien. Loop je mooi een tijd met een ontstoken poot of bil rond. Of nog erger, een flink abces.

Precies.
Not worth!

is het geen stukje rubber.

Geen idee.. heb het in de naalden container gegooid :p

Geen idee.. heb het in de naalden container gegooid :p

ik heb in de winter vorig jaar test e gehad die troebel was, had ik ook een topic over gemaakt toentertijd.

als je vaker vials tegenkomt die troebelachtig zijn (vaak kristallisatie) gewoon oven op 200 graden en 4 minuten laten staan, vanaf dan elke minuut even kijken en rustig draaien en hopen dat die beter wordt.

ik heb in de winter vorig jaar test e gehad die troebel was, had ik ook een topic over gemaakt toentertijd. als je vaker vials tegenkomt die troebelachtig zijn (vaak kristallisatie) gewoon oven op 200 graden en 4 minuten laten staan, vanaf dan elke minuut even kijken en rustig draaien en hopen dat die beter wordt.
Nou ja, smeltpunt van test ligt veel lager dan 200 graden. Maar als het weer terug gaat kristaliseren dan zit er te weining BA in het product. Kan best wel eens pijn gaan doen na de inject.

ik heb in de winter vorig jaar test e gehad die troebel was, had ik ook een topic over gemaakt toentertijd.

als je vaker vials tegenkomt die troebelachtig zijn (vaak kristallisatie) gewoon oven op 200 graden en 4 minuten laten staan, vanaf dan elke minuut even kijken en rustig draaien en hopen dat die beter wordt.

Schat, wat ben je aan het bakken? Brownies? Nee vrouw, gainz!

Je kan dat vale toch gewoon niet zetten en de rest wel, ff creatief zijn net als lucht.
En voortaan nie meer in spuit bewaren.

Bij kristalisatie zie je meestal een soort van sliert in je flesje zitten.
Tis in ieder geval erg herkenbaar.

Als er rare balletjes in zitten zou ik het zekere voor het onzekere nemen en die fles weggooien.

Terug
Naar boven