Fitness Seller

Vaarwel MW2 montage

Omdat je quickscoped krijgt u van mij een min tien.

Wat een k*t muziek!

geinig filmpje maar non-hardcore is gay.

Ik vind er eigenlijk niet zo heel veel "spannende" dingen tussen zitten? Wel leuk in elkaar gezet.

Wat een k*t muziek, k*t filmpje...

kijk eens op Tek9 wat voor kwaliteit ze daar hebben man

K*tspel
Tekken 6 is baas

als je dan een goede online shooter wilt spelen speel dan bad company 2 inplaats van mw2 imo.
wel nice kills!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
is maar voor het plezier gemaakt als herinnering. Ik kon niet veel zieker recorden. sinds ik een trial heb... en 30 sec elke keer moest recorden. Maar goed vind het leuk om terug te kijken...

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Wat een k*t muziek, k*t filmpje...

kijk eens op Tek9 wat voor kwaliteit ze daar hebben man

hahaha TEK9, jonge die hebben speciaal editors voor hun. ik doe dit allemaal zelf voor de fun... en ZO pro zijn ze niet hoor, gewoon mainstream homo clan :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

als je dan een goede online shooter wilt spelen speel dan bad company 2 inplaats van mw2 imo.
wel nice kills!

speel al battlefield van 1942, mijn eerste montages zijn van BC2. maar dat spel zuigt !

http://www.youtube.com/watch?v=cfw2PhD4e7c

2de frag montage vind je op mijn kanaal.

en bedankt !

Laatst bewerkt:
Wat zouden jullie in een montage willen zien? ik luister

Laatst bewerkt door een moderator:
Chick is vast lelijk als ze gamed

Laatst bewerkt:
counterstrike 1.6, daar hadden die clans pas skills

Ik vind het ook niet zo'n geslaagd filmpje + muziek keuze (maarja das persoonsgebonden)
De duke nukem stemmetjes vind ik wel zalig, maar niet origineel, sandy ravage gebruikt dat al lang.

waarom speel je geen bfbc2 meer dan?

[Link niet meer beschikbaar]

Nja, ben ook nog nieuw met montages. Maar ben nu met optic J en hutch aant het overlopen of er niet meet PC content op machinima gaat komen. Heb nu met editor gesproken en hij gaat het 'wss' voor mij doen.

heb nu ook externe harde schijf van 1 terrabyte.

ps : Ik ben ook geen trickshotter aka tryhard. Ik speel gewoon, ik ga niet heel de match proberen de coolste dingen te doen zodat mijn team verliest.

just my 2 cents

http://www.youtube.com/watch?v=d5poTvpiM-Q

1 van de beste call of duty montages die is uitgekomen.

- Muziek aangepast op schieten *sync*
- Multikills
- Mooie intro/outro

Ik zie net dat je nieuw bent met montages, dus dan is dit wel goed. Had misschien klein beetje meer werk in gemogen.

Terug
Naar boven