Fitness Seller

vage mensen

Bezoekers in dit topic

Afgezien van het feit dat het een stelletje idioten zijn (een theepot vereren... hulllooooo) en per definitie alle groeperingen die los staan van de maatschappij (zoals sektes) niet deugen schokt het me nog meer dat iemand er heil in ziet om zich door dergelijke wereldvreemde idioten beledigd te voelen, ze illegaal te verklaren, hun theepot in brand te steken en ze te berechten... over zielig en bekrompen gesproken.
 
Die theepot zal vast wel ergens symbool voor staan. ;)
 
Peppino zei:
juist!!! aanpakken dat tuig!!!

de koffiepot sekte is toch stukken beter.
Ik ga elke avond voordat ik naar bed ga even op mn matje bidden in de richting van de senseo.

Douwe is my savior.

:D
lachen......waar geloofsgestoorden zich allemaal druk over maken.....ach heb je ook de hele dag de tijd voor .....
 
magarventje zei:
lachen......waar geloofsgestoorden zich allemaal druk over maken.....ach heb je ook de hele dag de tijd voor .....
Dit is alweer een oud topic.

Wéér zo'n n00b met weinig posts die topics omhoog kickt. Het is een invasie, de 3e alweer vandaag.
 
magarventje zei:
lachen......waar geloofsgestoorden zich allemaal druk over maken.....ach heb je ook de hele dag de tijd voor .....

Dank je voor alle productieve posts in deze sectie. :rolleyes: :rolleyes:
 
wazzup zei:
Afgezien van het feit dat het een stelletje idioten zijn (een theepot vereren... hulllooooo) en per definitie alle groeperingen die los staan van de maatschappij (zoals sektes) niet deugen schokt het me nog meer dat iemand er heil in ziet om zich door dergelijke wereldvreemde idioten beledigd te voelen, ze illegaal te verklaren, hun theepot in brand te steken en ze te berechten... over zielig en bekrompen gesproken.
om er maar weer op terug te komen. . .. :D
mag aannemen dat deze lui wel dusdanig problemen konden opleveren, anders zal er niks tegen gedaan zijn toch???
 
Back
Naar boven