MuscleMeat

Vains

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Goedeavond.
Begin zo me eerste echte cut kuur. En wou een's zien waar jullie het meest vasculair van worden.

Kom net uit men bulk, die overigens fantastisch gegaan is en ben nu aan het cruisen op 250 test 250 mast terwijl ik men eten begin te verlagen.

Wou zelf eerst beginnen met

125 mg test + 1000 boldenone.

Tren komt er zeker nog in maar die bewaar ik nog even ( langer als 10 weken begin ik mentaal anders te worden)

Reacties alleen uit ervaring. Klakkeloos overgenomen: a:e verhouding bla bla heb ik niet zoveel aan.

Test250 ew
Bold 750 ew
Tren a 100 eod
Mast p 50 eod

Mijn beste ervaring tot nu toe!

Test tren bold mast:1e:
en test-bold alleen kan natuurlijk ook. Op de 1g bold zou ik persoonlijk wel m'n bloeddruk in de gaten houden maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen

• Topic Starter Topic Starter
Test tren bold mast:1e:
en test-bold alleen kan natuurlijk ook. Op de 1g bold zou ik persoonlijk wel m'n bloeddruk in de gaten houden maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen

Haha heb altijd weinig last daarvan.
Op 500 test mast deca was het ook gewoon perfect.

het is toch allemaal in vain

image.jpg
750 test
600 tren

Plus goede voeding Natuurlikk.

Ik op test prop + tren ace.. overal veins ook op mn kuiten. Maar heb nooit bold of mast gebruikt dus misschien is het dan nog wel meer.

50 Test P
50 Mast P
100 Tren A
Elke dag.

Aders knallen er bij iedere training uit alsof ik een biceps op m'n biceps heb.

Hmm iedereen toch op tren dus.. hahah

Ga nog tot augustus/september on. En denk dat men vriendin gek word als ik nog 4/5 maand op tren ga haha.

Ben dan qua seks enz niet uit te staan zo dwingend.

Methyl tren, als je goede hebt,

Methyl tren, als je goede hebt,
helaas zowat niet te krijgen vaak tren a wat ze er in gooie.

OT zoals iedereen al zeg bij tren knalle je aders er wel uit. moet zegen nu ik 3 dage dnp in mijn bloed heb lopen dat mijn anders gelijk stuk dikker zijn haha.

Bold doet het ook erg goed om de aderen zichtbaar te maken

hoe beviel de test deca mast cycle ?

hoe beviel de test deca mast cycle ?
Zeer goed, 13kg gegained in 9 weken.. waarvan naar schatting 2kg vet en 2kg vocht. Beste bulk tot nu toe.

Heb men voeding de afgelopen 4 weken al van 6/6500 naar 3700 gegooid en merk nog geen gewicht verlies. Dus zo ver zo goed.

Terug
Naar boven