XXL Nutrition

Vains

250 -375mg test e en 1gr bold heerlijk. Bloeddruk valt mee als je zout etc in de gaten houdt.

Test langzamerhand verlagen maar voor nu zeker niet onder de 250.

Wanneer je onder de 8% bent kan je evt verlagen maar inprinciepe is 250mg test perfect.

• Topic Starter Topic Starter
250 -375mg test e en 1gr bold heerlijk. Bloeddruk valt mee als je zout etc in de gaten houdt.

Test langzamerhand verlagen maar voor nu zeker niet onder de 250.

Wanneer je onder de 8% bent kan je evt verlagen maar inprinciepe is 250mg test perfect.

Word wel snel puffy. Aromatiseerd dat niet aardig? 375 test en 1000 bold

Word wel snel puffy. Aromatiseerd dat niet aardig? 375 test en 1000 bold

Niets van gemerkt man, je moet nie meteeen gaan verlagen, zou t in stappen doen. Doe dat nu ook en merk veel verschil.

Zit nu op 50mg tren a eod ga over 2-3 weken pas verhogen naar of 75mg eod of 50mg ed.

Niets van gemerkt man, je moet nie meteeen gaan verlagen, zou t in stappen doen. Doe dat nu ook en merk veel verschil.

Zit nu op 50mg tren a eod ga over 2-3 weken pas verhogen naar of 75mg eod of 50mg ed.

Ja 250 test dat ga ik ook nog wel kunnen zonder bloat.

Op 500 test deca mast had ik ook nog redelijk wat vocht. Niet zo erg als ik normaal had op 1gr test only maar wel wat.

Gaat altijd zo snel in me gezicht en armen zitten.

Ja 250 test dat ga ik ook nog wel kunnen zonder bloat.

Op 500 test deca mast had ik ook nog redelijk wat vocht. Niet zo erg als ik normaal had op 1gr test only maar wel wat.

Gaat altijd zo snel in me gezicht en armen zitten.

Had zelf altijd last van vocht, maar dat kwam doordat ik te lang sliep, heel raar maar sinds ik minder slaap (6-7 uirtjes) heb ik daar minder last van. Ook natuurlijk je dieet.

Ben nu begonnen met droogtrainen op 4000 calorieen en ga elke 10-14 dagen iets verlagen in carbs. Zo blijft er wisseling in de lichaam en zal je niet plat en zacht ogen.

Plastabletten werken ook goed

Had zelf altijd last van vocht, maar dat kwam doordat ik te lang sliep, heel raar maar sinds ik minder slaap (6-7 uirtjes) heb ik daar minder last van. Ook natuurlijk je dieet.

Ben nu begonnen met droogtrainen op 4000 calorieen en ga elke 10-14 dagen iets verlagen in carbs. Zo blijft er wisseling in de lichaam en zal je niet plat en zacht ogen.

Dieet is eigenlijk vrij on point. Bestond sweejends wel uit gebakken vis en subway maar rest vd week 700 khd 400E en 120/140 vet.
Alle khd uit aardappels rijst havermout en fruit.

Slaap sowieso maar 7 uur per dag. Laatste tijd met overwerk zelfs maar 5. ( 4 uur uit me bed)

Begin maandag met cutten. Onderhoud zou zo ongeveer op 3800 moeten zitten dus ga eerst eens op 3200 zitten en kijken wat dat doet.

Ga woensdag ook me vet is laten meten

Terug
Naar boven