MuscleMeat

Vakantie duitsland

Sebbe

Lichtelijk autistisch
Elite Member
Waardering
69
Lengte
1m57
Massa
83kg
Vetpercentage
26%
ik ga morgen week naar duitsland en ik vroeg me af of je daar ook eiwitten kan kopen aangezien ik geen zin een emmer van 5 kg in de auto te zetten past ook bijna niet meer

ik ga morgen week naar duitsland en ik vroeg me af of je daar ook eiwitten kan kopen aangezien ik geen zin een emmer van 5 kg in de auto te zetten past ook bijna niet meer

:roflol::roflol::roflol:
Je kan het toch ook in een bak gooien. Wtf is dat voor onzin.

Of in zakjes stoppen.

wat voor fiat 500 rijd je dan als er niet eens een 5kg emmertje meer in past :D

of ben je zo eentje die voor elke dag 3 outfits mee neemt?

notsureifserious.jpg

lol, of geen whey maar gewone voeding?
dit is toch geen topic waard

je wilt niet weten waar hij allemaal topics voor opent... (zie mijn onderschrift)

dit is gewoon dumbass topic nr 213

Eten is zoiezo het 1e wat je toch mee neemt.... en wat neemt een 5kg nou voor ruimte in .... lijkt me dat je ook wel met een 2kg busje die vakantie door komt..

Ik heb echt een monster-oplossing voor je en ja dat je hier zelf niet aan hebt gedacht neem ik je niet kwalijk, want ik heb vaak geniale ingevingen. Je pakt een shakebeker en vult deze met de scheppen die je de komende dagen nodig hebt, het schepje (de scoop) doe je er ook bij zodat je het eiwit er ook daadwerkelijk uit kunt scheppen.

Zijn er nog vragen of onduidelijkheden, stuur me gerust een privebericht!

P.S. vergeet niet de shakebeker goed dicht te draaien anders blijven de eiwitjes er niet in zitten!

Verkapt kijk-mij-steroiden-nemen.

Het is ook aangeraden je bandendruk met 0,2 bar te verhogen als je een lange rit en/of rit met grote lading voor de boeg hebt. Anders ga je teveel brandstof verbruiken en slijten je banden sneller. (Ja, ik heb net m'n theoretisch rijbewijs gehaald :'))

Het is ook aangeraden je bandendruk met 0,2 bar te verhogen als je een lange rit en/of rit met grote lading voor de boeg hebt. Anders ga je teveel brandstof verbruiken en slijten je banden sneller. (Ja, ik heb net m'n theoretisch rijbewijs gehaald :'))

:ot:

:D

Dus even voor de statistiek: je gaat 1 week naar Duitsland.
1 week heeft 7 dagen
5000gr delen door 7 dagen is 715 gram per dag

Ofwel moet je eens beginnen met eten, ofwel moet je gewoon 1-2 kilo meenemen, hoeveel gebruik jij wel niet per dag???

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 15:06 ----------

Ik heb echt een monster-oplossing voor je en ja dat je hier zelf niet aan hebt gedacht neem ik je niet kwalijk, want ik heb vaak geniale ingevingen. Je pakt een shakebeker en vult deze met de scheppen die je de komende dagen nodig hebt, het schepje (de scoop) doe je er ook bij zodat je het eiwit er ook daadwerkelijk uit kunt scheppen.

Zijn er nog vragen of onduidelijkheden, stuur me gerust een privebericht!

P.S. vergeet niet de shakebeker goed dicht te draaien anders blijven de eiwitjes er niet in zitten!

En een extra shakebeker omdat de eerste nu vol zit:)

Nu pas :eek:

:D

Anders alvast ,
mengen/mixen.. en dan invriezen in makkelijke blokjes.

Weet iemand hier een discotheek waar ze eiwitshakes schenken? heb geen zin om m'n 5 kilo pot whey mee te nemen achter op de fiets :(

• Topic Starter Topic Starter
Dus even voor de statistiek: je gaat 1 week naar Duitsland.
1 week heeft 7 dagen
5000gr delen door 7 dagen is 715 gram per dag

Ofwel moet je eens beginnen met eten, ofwel moet je gewoon 1-2 kilo meenemen, hoeveel gebruik jij wel niet per dag???

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 15:06 ----------

En een extra shakebeker omdat de eerste nu vol zit:)

Ik gebruik 3 of 400 gram per dag, ik maak hier goeie gains mee en herstel ook genoeg van mijn trainingen, doe namelijk 3 sporten. ik ga het denk ik in een plastic zak doen en dan gewoon onder mijn stoel leggen voor de grenscontrole, onnodig gezeur en onderzoeken als ze het zien..

Weet iemand hier een discotheek waar ze eiwitshakes schenken? heb geen zin om m'n 5 kilo pot whey mee te nemen achter op de fiets :(

Wel zorgen dat je het goede eiwitpoeder koopt, zeker niet de duurste. Want daar zitten rare eiwitten in.

• Topic Starter Topic Starter
Wel zorgen dat je het goede eiwitpoeder koopt, zeker niet de duurste. Want daar zitten rare eiwitten in.

Waar kan je die animal shirts kopen? Kwam pas iemand mee aan in de toko, echt een bodybuilder (wel steroiden gebruikt) maar vechten kon die niet ???

Terug
Naar boven