AndroidHealthClinic

Vakantie?

Snielz

Competitive Bodybuilder
Waardering
136
Ik zou graag met mijn vriendin in het najaar nog een zonvakantie willen.
Weet iemand waar het in November nog een beetje zonnig weer is?

verdere eisen:
- all inclusive met lekker eten :cool:
- Alcoholische dranken 24 uur per dag (dus niet dat je na 23:00 zelf je drinken moet gaan dokken:D)
- Zwembad en / of strand
- prijs +/- ongeveer 500 euro per persoon voor 8 dagen, mag iets duurder zijn, maar liever niet.;)

Iemand zo een leuke vakantie meegemaakt? Land maakt me niet zoveel uit, omgeving etc. ook niet, we zijn geen cultuursnuivers, maar lui!:eek:

canarische eilanden mischien dat dat rond die periode wel richting die prijs gaat. Wel goed weer daar.

Turqui.

Thailand :D

thailand niet aan te raden in november pas eind november raad ik het aan!

egypte kan je ook doen , canarische eilanden etcc...

domenicaanse

verdere eisen:
- Alcoholische dranken 24 uur per dag (dus niet dat je na 23:00 zelf je drinken moet gaan dokken:D)
- Zwembad en / of strand
- prijs +/- ongeveer 500 euro per persoon voor 8 dagen, mag iets duurder zijn, maar liever niet.;)

Iemand zo een leuke vakantie meegemaakt? Land maakt me niet zoveel uit, omgeving etc. ook niet, we zijn geen cultuursnuivers, maar lui!:eek:

IBIZA, documentaire gezien op JIM en daar zaten ze overal te nken, dus als je iets meer op hebt, kan je mss een guiness record verbreken :D

• Topic Starter Topic Starter
Ga niet om te nken :)

Me vriendin is zwanger en we willen lekker chillen.. Is turkije nog warm dan?

Of Portugal, daar in het uiterste ontsnap je lang aan het dempende zomerweer.

verdere eisen:
- Zwembad en / of strand

als je lui bent en je wilt een zonvakantie, zal je toch echt naar Curacao toe moeten!!

daar schijnt elke dag de zon, en iedereen is daar lui!
:roflol:

BTW: het is daar ook redelijk goedkoop, aangezien je voor 1 euro 2,80 Antilliaanse Guldens krijgt!
( dus met 500 euro budget heb je daar 1400 gulden te besteden: voor 8 daagjes kun je daar lekker uit je bol => ach nee, je was lui...........ga dan maar gewoon op het strand liggen!)
:thumbs:

ik zie dat je all-incl. wil hebben, dan zou ik "Breezes" aanraden!!
( http://www.superclubs.com/brand_bre...nt=G-B-CURACAO-BRAND&utm_campaign=G-B-CURACAO )
:thumbs:

ongeveer 85 dollar per persoon per dag...........zal iets van 55~60 euro zijn dus! ruim voldoende, en je houd nog geld over ook!
:)
Just about everything you can eat, drink, and do is included in one simple upfront price. And tipping is simply not permitted.
  • All meals, from tantalizing breakfast buffets to sumptuous dinner feasts. Even late night snacks. All you can eat, all the time.
  • All drinks, from soft drinks to top-shelf premium brands.
  • All entertainment.
  • All tips & gratuities.
  • All provided land and watersports, including professional instruction and top-of-the-line equipment. Many SuperClubs resorts even include golf at our own private PGA-quality championship golf course.
  • All hotel taxes and airport transfers*.
  • And MUCH, MUCH MORE! See our Resort Amenities Comparison Chart for details.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

video:
[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar] <!--[Afbeelding niet meer beschikbaar]

--> [Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Garden View
75 Rooms
(31 w/ king bed & 44 w/two queen beds)
All rooms have a view of our local gardens with either a king-size bed or two queen beds.

Ocean View
175 Rooms
(42 w/ king bed & 133 w/two queen beds)
All rooms have a variety of views to the sea. In addition to standard furnishing, these rooms also feature a lounge chair. King-size bed or two queen beds.

Ocean Front
32 Rooms
(23 king beds & 9 w/two queen beds)
These rooms offer the majestic view of the ocean from their balcony. Inviting you to be seduced by unforgettable Zeniths. Featuring a King bed or two Queen beds. , [Afbeelding niet meer beschikbaar] Jr. Suite Ocean Front
3 Suites
Large room with one king size bed directly overlooking the ocean. Balcony or patio. , [Afbeelding niet meer beschikbaar] Jr. Suites Ocean View
42 Suites
(21 w/ king bed & 21 w/ one queen bed)
Large rooms with one king or one queen size bed. Includes a table for two, a two-seat sofa, and a balcony or a patio. , [Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bedroom shown above. One Bedroom Suite
3 Ocean Front Suites
(queen beds)

All have separate bedrooms with queen-size beds and separate sitting areas. Directly overlooking the ocean. With a sofa bed that makes this room perfect for two adults and two children. , [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Master bedroom shown above.
Living room shown above.
Kitchen shown above. Two Bedroom Suite

2 Oceanfront Suites

(king bed in each room + 1 pull out sofa)

Featuring two separate bedrooms. The master bedroom with an oversized tub and separate full bathroom with shower and tub. Living room with pull out sofa bed. Plus a fully equipped kitchen. Up to 6 people can sleep in this room category.

Note: Spiral staircase is closed off, but can be opened to join the Penthouse with the Two Bedroom Suite. [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] Penthouse - 1 Penthouse Unit
(king bed plus pull-out couch)
One bedroom with king-size bed, large separate sitting area with dining area and mini-kitchen/bar area. Able to connect to a two-bedroom suite to create a three-bedroom suite suitable for six adults and up to four children.

Note: Spiral staircase is closed off, but can be opened to join the Penthouse with the Two Bedroom Suite.

plaats een spotlamp in je tuin en zet er een zwembadje? dan kun je die 500 euro besteden aan drank & eten :)

thailand niet aan te raden in november pas eind november raad ik het aan!

egypte kan je ook doen , canarische eilanden etcc...

Waarom niet ? Thailand kent toch maar 2 seizoenen, je gaat wel net in het regenseizoen maar dat wil ook niet meer zeggen dan een kwartiertje hevige regen. Ik raad aan maart-april

IBIZA, documentaire gezien op JIM en daar zaten ze overal te nken, dus als je iets meer op hebt, kan je mss een guiness record verbreken :D

In november is in Ibiza niets te zien. En als jij denkt dat je daar zomaar kan nken zal dat wel vies tegen vallen.

ot: malediven

Ga niet om te nken :)

Me vriendin is zwanger en we willen lekker chillen.. Is turkije nog warm dan?

Ik kan je, omdat je vriendin zwanger is, afraden naar Turkije of Tunesie te gaan vanwege het voedsel. Slechte ervaring mee gehad.

Ik zou lekker naar Frankrijk gaan of Spanje, maar het leukste is natuurlijk naar Italie :D

Laatst bewerkt:
BELGIUHHHHHHHH....BELGIEUHHHHHH....BEEEEL....GIE......Juhhhhhhhh....

Of dansen op de maan, mischien een plaats tussen de sterren waar je heen kan gaan:D

Ik zou idd opletten met zwangere vrouwen en voedsel;)

:roflol: malediven voor 500 euro ?? Dan tyfen ze je boven Iran uit het vliegtuig omdat je geld op is.

In het najaar zou ik voor de canarische eilanden kiezen. Tenerife of Gran Canaria.
Hele jaar door mooi weer en niet uitgestorven.

Turkije bijvoorbeeld is dood en dood saai buiten het seizoen om. Slechte keus.

In het najaar zou ik voor de canarische eilanden kiezen. Tenerife of Gran Canaria.
Hele jaar door mooi weer en niet uitgestorven.

Turkije bijvoorbeeld is dood en dood saai buiten het seizoen om. Slechte keus.

Yep, zou ook voor Tenerife kiezen.

:roflol: malediven voor 500 euro ?? Dan tyfen ze je boven Iran uit het vliegtuig omdat je geld op is.

Zelfde voor Thailand :D Voor € 500,- heb je niet eens een ticket via Dusseldorf laat staan de rest van het verblijf. Lezen mensen de openingspost vraag ik me dan af.

- Thailand
- Dominicaanse Republiek
- Malediven
- Antillen

Vallen allemaal gewoon af of je moet zelf willen zwemmen of lopen naar je bestemming.

Heb geen ervaring met all-inclusive vakanties, kan ook weinig tips geven dus. Zou in ieder geval wel goed informatie inwinnen via sites als vakantiereiswijzer of de gewenste accomodatie een beetje service biedt en of het geen aftandse zooi is waar je naar toe gaat.

Terug
Naar boven