MuscleMeat

Vakantie?

Turkije bijvoorbeeld is dood en dood saai buiten het seizoen om. Slechte keus.

Ik ben naar turkije geweest buiten het seizoen (einde mei), en vond het juist ideaal!

Genoeg volk, maar niet super druk.
Minder spelende kinderen aan het zwembad/strand.
Temperatuur is draaglijker, 30°C ipv 40°C
De "winkeltjes" zijn ook allemaal open, en er is evenveel namaak tekoop als in het hoogseizoen :D
Prijs is veel beter voor net hetzelfde wat je krijgt. Bij mij was het half zo duur buiten seizoen.

Ik zou NOOIT in het hoogseizoen willen gaan, juist om de massa en de hoge prijs te vermijden!

Ligt er dan aan waar je heen gaat. Marmaris is bijv. he-le-maal niks!

Ben vorig jaar December nog een weekje naar de Canarische Eilanden geweest, was toppie. Playa del Ingles..

• Topic Starter Topic Starter
De suggestie van klusmier valt ook af, ziet er super uit, maar is toch wel prijzig. 3000 euro wil ik niet uitgeven.

Voedsel is inderdaad opletten, evenals het humeur soms :D

Gran canaria lijkt me zelf ook een goede optie. Maar al die reis-sites.. pff, kan net niet precies vinden wat ik wil.

Ben vorig jaar December nog een weekje naar de Canarische Eilanden geweest, was toppie. Playa del Ingles..

Playa del Ingles ben ik een paar keer in October geweest is inderdaad toppie. Zuid Spanje kan het ook nog goed warm zijn in November. Ben in Mei nog naar Torremolinos geweest was heerlijk daar.

De suggestie van klusmier valt ook af, ziet er super uit, maar is toch wel prijzig. 3000 euro wil ik niet uitgeven.

Gran canaria lijkt me zelf ook een goede optie. Maar al die reis-sites.. pff, kan net niet precies vinden wat ik wil.

Ga naar enkele reisbureaus advies inwinnen, tot je genoeg weet, en boek dan online;)

dan betaal je dus bijna 2000 euro aan vliegtickets...........wat mijn suggestie betreft is alleen de 8 dagen vakantie!

je moet niet gaan verwachten dat je voor 500 euro per persoon 8 dagen op vakantie kan gaan EN een vliegticket van halen.........
:D

Terug
Naar boven