AndroidHealthClinic

Van 76kg naar 92kg*update*

Bezoekers in dit topic

Enige aanleg in de familie valt niet te ontkennen. Je broer gaat goed en je oom is een ongekend massamonster. Beter voor je verhaal was, om een foto van bv 6 jaar geleden toe te voegen, toen je (nog) niet heel groot was, maar wel spetterdroog.

Door het korte verhaaltje wek je de indruk dat je een ongekend talent bent. Helaas levert het alleen maar wantrouwen op en dat vind ik jammer, want de aanleg zit er echt wel.

Je bent aardig bekend met de familie:D
En nu ben ik benieuwd wie jij bent????
 
De tering mensen in jouw omgeving zullen wel raar opkijken als ze je 3 maandjes niet gezien hebben
 
Ben wel benieuwd naar wat er sinds je laatste post is gebeurd, update? Zag je toevallig een keer op insta met die rasta :)
 
Ben wel benieuwd naar wat er sinds je laatste post is gebeurd, update? Zag je toevallig een keer op insta met die rasta :)
Dit :D ik ben ook benieuwd
 
Een aantal maanden verder. Niet meer gekuurt aardig mijn gewicht weten te behouden 91kg +-10%
Word het tijd voor een volgende kuur.
Deze zal z'n 12weken test only zijn 1gr (4ml).
Om wat wat harder, droger en groter te worden.
Ik ga clean bulken op 3650kcal e/k/v 40/30/30.

IMG_20190414_082805_265.jpg


IMG_20190501_165307_961.jpg


IMG_20190419_164116_675.jpg


IMG_20190513_195131_116.jpg
 
Ben wel benieuwd naar wat er sinds je laatste post is gebeurd, update? Zag je toevallig een keer op insta met die rasta :)
Haha klopt met Gregor Francisca ifbb pro ✌
 
En dat in zo'n korte tijd
 
Oogt ook zwaarder dan 91kg, hoe staan je benen erbij?
 
Knappe prestatie!
 
Deadlift lange armen! En netjes man, ben benieuwd naar de benen, of ben je legdayskippend?
 
Nu ben ik benieuwd hoe groot je was voor je 'pauze'..
 
Back
Naar boven