MuscleMeat

Tren gangbang

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 231K
  • Volgers 121

Bezoekers in dit topic

Optioneel 10mcg clen maar hoefde niet alleen als ik het zelf wou, slaap er nog even over want reageer er altijd heftig op ook kwa sides.
ECA geen waardig en minder heftig alternatief? Vooral tijdens cardio gaan als een Duracell-konijntje 😜
 
ECA geen waardig en minder heftig alternatief? Vooral tijdens cardio gaan als een Duracell-konijntje 😜
Ik gebruik al een andere stim daarom geen eca of clen. Neem zelf cardarine en cardio is echt easy daarmee tbh :')
 
Ik gebruik al een andere stim daarom geen eca of clen. Neem zelf cardarine en cardio is echt easy daarmee tbh :')
Endurabol, alles met bol is goed.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Kleine verandering in split, vanaf vandaag:

Chest
Back
Quads
Delts
Hamstring
Biceps + Triceps

Cardio blijft onveranderd, voeding iets omlaag 2x -10gr cashews en intra naar 25gr.

bw nog steeds rond de 110.

VideoCapture_20210718-121117.jpgVideoCapture_20210718-121102.jpgVideoCapture_20210718-121056.jpgVideoCapture_20210718-114753.jpgVideoCapture_20210718-114746.jpg
 
Heb je toevallig fotos van latspread langs voren?
 
Dus zes dagen trainen en dan een dag off? Pittig pittig
 
Dus zes dagen trainen en dan een dag off? Pittig pittig
Is een beetje naar eigen interpretatie en hoe ik me voel.

Als ik ochtenddienst heb in het weekend kan ik al 2 dagen niet trainen dus rust, net wat uitkomt.

Worden allemaal sst trainingen.
 
Zal ik van de week eens maken, kutste pose vindt ik zelf :')
Wanneer was je van plan terug wedstrijden te doen?
Naar mijn mening kan je wel aardig hoog scoren
 
Eens, als je een brede taille hebt echt een kut pose
Ik heb relatief ook lange armen (althans mijn mening) naast m'n taille die niet mee werkt in die pose. Heb het idee dat ik mijn armen veel meer naar buiten moet draaien dan sommige anderen hierdoor, maar kan ook me eigen idee zijn hoor :')
 
Wanneer was je van plan terug wedstrijden te doen?
Naar mijn mening kan je wel aardig hoog scoren
Over 8 weken vanaf nu, alleen nog ff wat minder spekkie worden :')
 
Wat heb je precies met je huid? Pigment vlekken?
 
Linker tepel gyno of gewoon wat ongelukkig licht? Lijkt wel alsof je aardig wat stims op hebt. :p
Alleen puffy en die vitiligo om me tepel heen laat het soms net lijken alsof ik schijven heb :')

Dit was mijn happy face :)
 
Drop naar 107.6 vanmorgen, ipv schema nu eerst 4 hoge dagen achter elkaar.

Gear is hetzelfde nog alleen sinds afgelopen week 12.5mg aromasin ed erbij.
 
Back
Naar boven