Fitness Seller

Tren gangbang

  • Topic starter vntl
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 231K
  • Volgers 121

Bezoekers in dit topic

Ik snap ook niet hoe je dat doet hoor kan amper mijn lat aanraken(in b4 kleine lats)
 
Arm over borst en dan met je vrije hand (dit geval mijn hand waar ik me telefoon vast heb) in je lat prikken :dunno:

Voor een spiegel is wel aan te raden btw

IMG_20191202_195347320.jpg
 
In !
 
  • Like
Waarderingen: vntl
In! Vies goeie shape :D
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ja, als je verhoogt haal je pas later (of niet) dezelfde massa als wanneer je gelijk vanaf het begin de verhoogde dosering had gezet.

Er zijn wel wat motieven te bedenken, zoals kijken hoe de tolerantie is, of simpelweg dat je misschien al eerder content bent met de behaalde resultaten.

Vergeet ook niet dat het verschil met de baseline waar je vanaf komt, wanneer je direct de volledige dosering neemt bij aanvang ook vele malen groter is en je lichaam hier veel heftiger op zal reageren dan wanneer je in fases verhoogd. Verder kan ik iedereen die dit idee achterhaald vind (wat op papier heel zwart/wit natuurlijk ook gewoon zo is, als we uitgaan van x-dosering aan AAS, staat gelijk aan y-potentie aan spiermassa), om het toch eens te proberen, al dan niet met wisseling van middelen elke fase.
 
IN!! dmmn elke spot 1ml

vanwaar maar 2iu gh?
 
Ik lees ook mee! Is toch een wat andere kuur, dan toen ik het je vroeg in het foto topic :D
 
  • Like
Waarderingen: vntl
IN!! dmmn elke spot 1ml

vanwaar maar 2iu gh?
Ik ben zo rete pip gevoelig dat is een van de redenen dat ik liever niet te veel zet maar ontkom er helaas nu niet aan ..

Ik ben nog maar een aapje en geen kast zoals jou dus begin op 2iu, heb zonder gh al last van carpal tunnel helaas
 
Beter word je nu wel 120kg
 
Toch besloten voor deze blast een kuurlog bij te houden voor de geïnteresseerden. Zit momenteel week 30 van me cruise op 300mg test-c en wordt nu wel weer eens tijd om een beetje te groeien.

Ik ga voornamelijk gewicht en foto/shape updates loggen en natuurlijk af en toe een training.

Blast start volgende week mits bloedwaardes goed/acceptabel zijn maar daar twijfel ik niet echt aan.

Fase 1:
50mg oxy 4 weken
125mg test- c 3x week
50mg test-p 3x week
100mg primo 3x week
50mg tren-a 3x week

Fase 2:
250mg test- c 3x week
50mg test-p 3x week
150mg primo 3x week
50mg tren-a 3x week

Fase 3:
250mg test- c 3x week
100mg test-p 3x week
150mg primo 3x week
50mg tren-a 3x week

Ai:
10mg aro eod
1/4 letro 2x week
0.25mg caber 1x week

L-carnitine 400mg pre workout + 5iu slin
2iu gh bij opstaan

Zaterdag pre blast post ik me pre blast shape, weeg momenteel tussen de 110-112.
IN, zie de log nu pas! Heel erg benieuwd wat dit na zn lange cruise met je gaat doen :D
 
Back
Naar boven