Fitness Seller

Van bulk naar cutt..wat moet ik weten

Derkzz

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

Nu een poosje aan het bulken, En gaat de goede kant op..in maart wil ik beginnen met cutten...wat moet ik weten?

Is het verstandig om van bulk meteen naar cutt te gaan? Ik kan me voorstellen dat je lichaam een beste klap krijgt en misschien eerst van bulk..naar b.v. 2 weken normaal en dan pas naar cutt gaat..

Waar dien ik nog meer rekening mee te houden behalve dat ik 500 cal onder me onderhoud moet zitten en mijn macro binnen moet krijgen.

Alvast bedankt

je kan perfect zo van bulk naar cut gaan.. dingen waarmee je rekening zou kunnen houden..

verlaag je kcal niet te snel dus pas als je stagneert verlaag je de kcal's weer of je gaat er cardio bij doen verder hard blijven trainen en goed slapen etc. wat je normaal ook al zou doen!

succes

*en niet te gefixeerd zijn op de weegschaal maar gebruik de spiegel

• Topic Starter Topic Starter
Ok top..

Hoe weet je dat je vet aan het verbranden bent ipv spier massa?

Wat is een goed uitgangs punt? 0.5 kilo per week?
Wanneer ben je klaar met je cutt?

Ok top..

Hoe weet je dat je vet aan het verbranden bent ipv spier massa?

Wat is een goed uitgangs punt? 0.5 kilo per week?
Wanneer ben je klaar met je cutt?
zoiets zou ik idd aanhouden kwa gewichtverlies.. wel ff rekening er mee houden dat je de eerste week(en) even iets meer verliest door oa vocht.

je bent klaar met cutten wanneer je jou doel hebt behaalt kwa vetpercentage dat is dus een persoonlijk iets

Wanneer je bulkt, eet je meer dan je dagelijks onderhoud toch? Na paar dagen of weken stagneer je en verhoog jeje kcal weer tot je aankomt toch? Wanneer je gaat cutten gewoon iets verlagen wat je laatst at in je bulk. Zo doe ik het. Ik richt op 0,3kg per week. Klaar wanneer ik sixpack heb...
Dat is nooit dus :(

• Topic Starter Topic Starter
Ok duidelijk.

En indd klaar Als die sixpack er is..

Maar bedoelde eigenlijk..kan je op een punt komen dat je meer vet dan spier gaat verliezen en zodoende beter op dat punt kan stoppen?

Maar bedoelde eigenlijk..kan je op een punt komen dat je meer vet dan spier gaat verliezen en zodoende beter op dat punt kan stoppen?
In je cut ga je natty gegarandeerd beetje massa inleveren. Gewoon je eiwitten hoog houden, en het zal minimaal zijn. Een simpel beachbody lichaam kan al 2-3 jaar duren als alles me zit...

Zonder 'hulpmiddelen'

Terug
Naar boven