Fitness Seller

van de 102 na 92 in 8 maande :D

G-J

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m92
Massa
92kg
Vetpercentage
18%
zoals jullie hierboven leze heb ik flink droog getraind en op me eten gelet en vind het zelf wel aardig gelukt! tjeck me picas

101_3715.jpg

101_3716.jpg

user8891_pic3910_1261487536.jpg

Laatst bewerkt:
Waar picas? En 10 kg kan je ook in 8 weken doen..

oke miront.

lol... Mooie duidelijke post met mooie duidelijke foto's & goede tags!

Erg jammer dat je voor licht gaat.
Ik ben vanaf januari tot nu van 113 naar 112 gegaan. Ga nu weer richten op de 120kilo.

Tja, licht (in gewicht) is misschien niet wat we hier nastreven, maar ik denk dat 92kg kwaliteitsmassa te prefereren valt boven 102kg met een BMI van 30? En 10kg afvallen in 8 maanden is denk ik duurzamer qua resultaat dan in 8 weken.... dus net resultaat, maar ik zie geen foto's in de openingspost?

Grtz,

Aad

• Topic Starter Topic Starter
beste mede bulkers! het is me gelukt nakendeju lukte ma niet om ze erop te krijge maar ze staan er! ik heb me de douw@!$ getraind om droog te worden vandaar dat ik zoveel ben afgevalle! denk dat er max nog 3 kilo vet afkan totaal totdat ik echt netjes droog ben :D mjaa da komt vanzelf blijf gewoon 5 a 6x in de week fitnesse met 15 reps 2 weke dan 12 reps 2 weke 10 , 8 ,6 dan 12 ,10 ,8 6 en daarna 6,6,6,6 voor de big bang :D

user8891_pic3920_1261563770.jpg

user8891_pic3921_1261563770.jpg

101_3716.jpg

Laatst bewerkt:
Epic DBB weer, zeiken over lichtgewicht.

Dude ziet er gewoon veel beter uit nu ie wat droger staat, top :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ja dankje wel :D en uit deze positie ken je teminste mooi doorgroeien! maar dan wel puuure spier massa! heb 3 maande HGH up geslikt en ben er echt super over! ik ga over 2 a 3 maande 2 x red en black stack haale bruute combo gewoon! word je beest van!

ik heb nu momenteel thuis staan

5 kilo bulk eiwitte van nutritionxl.nl
rpm big block
purple wrath voor onder traine :D lekkell
aminozuren 3000
en multivitaminen & vis capsules voor omega 3

Laatst bewerkt:
Mooi man, dikke progressie!

Erg netjes, m'n complimenten!

erg goed :O ga zo door :)

Goede keus om droog te trainen, ziet er veel beter uit! Ik begrijp alleen niet helemaal hoe je het gedaan hebt. Alleen KT, of ook cardio?
Heb je ook pics van de voorkant, ben wel benieuwd hoe je borst ervoor staat.
Jouw lichaamsbouw lijkt erg veel op die van mij, ben daarom erg geinteresseerd in hoe jij het hebt aangepakt.

zoals jullie hierboven leze heb ik flink droog getraind en op me eten gelet en vind het zelf wel aardig gelukt! tjeck me picas

Het ziet er wel goed uit iig. Nette fysiek als basis.
Knappe pica's
Maar ja ik ben toch fan van zwaargewicht he. 100+

Tja 100+ is leuk, maar met een dikke vetlaag wordt het al snel minder leuk. Liever 100- en afgetraind dan 100+ met een dikke trilhuid.

Terug
Naar boven