XXL Nutrition

Van diepe dalen naar de hoge toppen

LiftWeights

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Hallo heren,

Ik heb er een tijd uitgelegen (maanden) i.v.m. vervelende toestanden o.a. het overlijden van mijn vader waardoor ik vervolgens door stress en door het moeten regelen van een heleboel zaken behoorlijk mijn BB'ing heb verwaarloosd.

Op mijn top was ik 91kg 11% ben nu (rampzalig) teruggezakt naar nu 84kg met 15-17% ofzo(2 maanden terug zelfs 80kg ben weer 2 maanden bezig) echt een ramp heb geen eens gyno maar als ik in de spiegel kijk nu dan zie ik een papz*k met hangende tietjes ( waha oke ook al is het maar een beetje en misschien overdrijf ik maar toch ehhh :p )...
ik train nu weer 2 maanden en wil zodra ik weer het idee heb dat ik op mijn oude krachtniveau zit gaan kuren because i'm just really thirsty for some juice.

Ben nooit actief geweest met posten hier op het forum maar heb een tijd terug toch een account aangemaakt (hiervoor las ik btw ook al jaren en jaren mee) en wil denk ik wel een dagboek bijhouden van mn komende kuur want dat lijkt me toch wel leuk.

Ik heb in het verleden alleen nog maar gekuurd met Test-e, deca, dboll, en stromba/winny.
Deca wil ik trouwens nooit meer gaan gebruiken omdat mijn reactie erop en het herstellen na het gebruiken hiervan me nogal tegenviel.

Ik wil graag naar ervaringen en meningen vragen, ik wil liever de komende kuur zoveel mogelijk oestrogene bijwerkingen vermijden, maar toch wel goed aankomen.

Als ik een wel aromatiserende kuur pak met daarnaast proviron en een anti-e, worden mijn winsten dan teveel beperkt? En
kan ik me dan beter beroepen tot een niet-aromatiserende kuur?
Is er iemand met een idee voor een leuke stack :)?

Sorry voor de grote lap tekst, maar zit eindelijk weer helemaal lekker in me vel en heb er heel veel zin in!

Groeten,
LW

Volgens mij ben je zo weer terug op je oude gewicht, daar heb je op zich geen kuurtje voor nodig lijkt mij.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je reactie,

Dat zou wel eens kunnen kloppen, maar mijn doel met mijn komende kuur is ook niet om terug te komen op mijn oude gewicht,

gr

Laatst bewerkt:
Hallo heren,

Ik heb er een tijd uitgelegen (maanden) i.v.m. vervelende toestanden o.a. het overlijden van mijn vader waardoor ik vervolgens door stress en door het moeten regelen van een heleboel zaken behoorlijk mijn BB'ing heb verwaarloosd.

Op mijn top was ik 91kg 11% ben nu (rampzalig) teruggezakt naar nu 84kg met 15-17% ofzo(2 maanden terug zelfs 80kg ben weer 2 maanden bezig) echt een ramp heb geen eens gyno maar als ik in de spiegel kijk nu dan zie ik een papz*k met hangende tietjes ( waha oke ook al is het maar een beetje en misschien overdrijf ik maar toch ehhh :p )...
ik train nu weer 2 maanden en wil zodra ik weer het idee heb dat ik op mijn oude krachtniveau zit gaan kuren because i'm just really thirsty for some juice.

Ben nooit actief geweest met posten hier op het forum maar heb een tijd terug toch een account aangemaakt (hiervoor las ik btw ook al jaren en jaren mee) en wil denk ik wel een dagboek bijhouden van mn komende kuur want dat lijkt me toch wel leuk.

Ik heb in het verleden alleen nog maar gekuurd met Test-e, deca, dboll, en stromba/winny.
Deca wil ik trouwens nooit meer gaan gebruiken omdat mijn reactie erop en het herstellen na het gebruiken hiervan me nogal tegenviel.

Ik wil graag naar ervaringen en meningen vragen, ik wil liever de komende kuur zoveel mogelijk oestrogene bijwerkingen vermijden, maar toch wel goed aankomen.

Als ik een wel aromatiserende kuur pak met daarnaast proviron en een anti-e, worden mijn winsten dan teveel beperkt? En
kan ik me dan beter beroepen tot een niet-aromatiserende kuur?
Is er iemand met een idee voor een leuke stack :)?

Sorry voor de grote lap tekst, maar zit eindelijk weer helemaal lekker in me vel en heb er heel veel zin in!

Groeten,
LW
als je lekker wil terugknallen
wk1-12 500mg test e p/w
wk1-10 300mg tren e p/w
wk1-12 400mg mast e p/w
wk1-13 2x250iu hcg p/w
nakuur
wk14-17 1 tab arofixen p/d

Test op 500 aantal weken.
Hcg erbij.

Nakuur.

Less is more;)

Ga eerst trug naar je top zonder juice en dan kuren

Ot; kuurtje test 500mg met wat primo of mast er bij zal je hard genoeg op gaan. Check reactie van redbull bv. Ik zou persoonlijk wel tren eruit laten.
Succes verder met je comeback ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je nog niet eens een voedingsschema kan volhouden onder druk van stress kan je beter geen aas gebruiken..

Ik ben erg verbaast om je reactie, ik zie dat je zelf een post hebt gemaakt enkele dagen geleden:

Gegroet, Ik ben van plan om een kort kuurtje in te lassen.
stats: 21 jaar , train vanaf mijn 15de , houw me met voeding bezig van me 18de.

Ik zat te denken aan een test prop only kuurtje;
ik dacht aan 100mg eod. en een 20mg nolva nakuur voor 2 weken?

Verder zou ik niet te zwaar willen gaan kuren omdat ik 1 keer al eens slecht gereageerd heb op anabolen.-> Ik had met mijn stommekop winstrol tabs gekocht van een maat van mij die het ook nam , achteraf gezien was het een heel slecht idee (toen verdiepte ik er mij nog niet zozeer in). Na 4 dagen 40mg per dag begon ik angstig te worden en kreeg last van paniekaanvallen.Ben er ook gelijk mee gestopt. Na een weekje voelde ik mij terug de oude. En mijn vriend ging er lekker op 0.0

Je raakte in een paniekaanval na 4 dagen 40mg winstrol tabs?
En jij gaat mij vertellen dat ik beter geen aas kan gebruiken als iemand met stress niet zijn benodigde voeding binnen krijgt?
leuk dat je moeite neemt om te reageren maar ik ga me niet laten vertellen door een jochie als jij dat ik geen aas moet nemen, bedankt.

En Sin cara, ik kan je vertellen dan de omstandigheden die ik heb doorstaan ik zelf versteld ben dat ik geen 20+kg ben afgevallen. Ik ben mentaal sterk, positief ingesteld en het zal dan ook niet al te lang duren voordat ik weer bij de 90kg ben. Ik kom hier om ideeen te krijgen voor de eerstvolgende kuur die ik ga doen.

De rest wil ik bedanken voor de reacties,

de mogelijkheid die ik in gedachten heb is:

1-10 Test-e 500 of 750mg /ew
1-10 Mast-e 400mg /ew
1-10 Proviron 50mg /ed
1-4 dboll 30mg /ed
1-13 2x250iu hcg p/w
nakuur
14-17 1 tab arofixen p/d

Provi eruit

Ik ben erg verbaast om je reactie, ik zie dat je zelf een post hebt gemaakt enkele dagen geleden:

Je raakte in een paniekaanval na 4 dagen 40mg winstrol tabs?
En jij gaat mij vertellen dat ik beter geen aas kan gebruiken als iemand met stress niet zijn benodigde voeding binnen krijgt?
leuk dat je moeite neemt om te reageren maar ik ga me niet laten vertellen door een jochie als jij dat ik geen aas moet nemen, bedankt.

En Sin cara, ik kan je vertellen dan de omstandigheden die ik heb doorstaan ik zelf versteld ben dat ik geen 20+kg ben afgevallen. Ik ben mentaal sterk, positief ingesteld en het zal dan ook niet al te lang duren voordat ik weer bij de 90kg ben. Ik kom hier om ideeen te krijgen voor de eerstvolgende kuur die ik ga doen.

De rest wil ik bedanken voor de reacties,

de mogelijkheid die ik in gedachten heb is:

1-10 Test-e 500 of 750mg /ew
1-10 Mast-e 400mg /ew
1-10 Proviron 50mg /ed
1-4 dboll 30mg /ed
1-13 2x250iu hcg p/w
nakuur
14-17 1 tab arofixen p/d

provi eruit,arofix vervangen door nolvadex
hcg t/m wk 11
vind het persoonlijk niet echt een knalkuur.
zet dan de test op 750 voor 12 weken,de mast eruit
dianabol op 50mg

Test gewoon op 500mg laten en de proviron eruit halen. Bij mast krijg je wel heel gauw last van acné, hou daar wel rekening mee. De rest is prima!

Aller eerst top dat je het trainen weer op gaat pakken man RESPECT!!!
Ken het gevoel en het niet trainen enz.
Ik ga je veel succes wensen met je kuurtje dat je maar weer groot mag worden
Ga je volgen!

Mag ik eens vragen waarom proviron eruit moet? Mij was hier aangeraden om proviron wel te laten meelopen met test e tot aan de nakuur.

Grtz

Mag ik eens vragen waarom proviron eruit moet? Mij was hier aangeraden om proviron wel te laten meelopen met test e tot aan de nakuur.

Grtz

Denk dat leverbelasting hier een rol speelt. en hoezo mast en dbol? hebben on feite tegenovergestelde werking mbt vocht. zou dan eerder winny erin doen

Grtz

zou ik ook graag juist antwoord van wille weten, want word indd veel aangeraden provi mee te laten lopen

thx

edit :

[Link niet meer beschikbaar]

leuk stukje text gevonden

Bedankt voor de reacties!

ben nog niet helemaal zeker wat nu de combi wordt..
misschien toch maar eenvoudig houden deze keer en over driekwart jaar een pretpakket samenstellen.

1-4/6 een leuke kickstart ... ? dboll of winny of ..? (want toch liever niet te dikke plofkop ;p)
1-10 test-e 750mg ew
Nakuur 3weken Nolva

Wat is eigenlijk de motivatie voor het weglaten van de proviron?
Ben wel benieuwd! Zonde van het geld?

Ik heb zelf HCG gebruikt op de ouderwetse manier aan het eind 3000/3000/1500/1500.
Deze keer ga ik voor week 1-11 2x250 per week, iedereen betere ervaringen hiermee? En geen downsides voor tijdens de kuur?

Gr,
LW

Kan ook afsluiten met VAR tot je nakuur kom je ook redelijk droog uit je kuur.
Genoeg idee denk zo!

Bedankt voor de reacties!

ben nog niet helemaal zeker wat nu de combi wordt..
misschien toch maar eenvoudig houden deze keer en over driekwart jaar een pretpakket samenstellen.

1-4/6 een leuke kickstart ... ? dboll of winny of ..? (want toch liever niet te dikke plofkop ;p)
1-10 test-e 750mg ew
Nakuur 3weken Nolva

Wat is eigenlijk de motivatie voor het weglaten van de proviron?
Ben wel benieuwd! Zonde van het geld?

Ik heb zelf HCG gebruikt op de ouderwetse manier aan het eind 3000/3000/1500/1500.
Deze keer ga ik voor week 1-11 2x250 per week, iedereen betere ervaringen hiermee? En geen downsides voor tijdens de kuur?

Gr,
LW
de nieuwe methode is veel effectiever en veel minder schadelijk dan die enorme dosissen van vroeguhh.
ik zou de provi er icm met alleen tet wel inlaten plus een kickstart winny
nakuur 4 weken

Ik lees ook mee op de US boards. Een gerespecteerd lid daar poste het volgende:

instead of using a serm like Nolva, add an AI like Aromasin to your cycle at a dose of 20-25 mg/day throughout your entire cycle. This will keep estro in a normal range when using the above recommended dose of testosterone and prevent unwanted side effects like gyno and excess water retention. Serms like Nolva don't keep estrogen levels from elevating...they only prevent already formed estrogen from attaching to receptors sites, like those found in breast tissue. An AI like Aromasin will not only prevent gyno, but unlike Nolva, it will also keep whole body estro down and result in a harder and drier appearance to your physique.

Lastly, if you hae the funds available, I highly recommend you use HCG throughout your cycle at a dose of 250-500 IU twice weekly. This will largely prevent testicular atrophy and make recovery noticably easier.

Also, don't forget PCT. Some opinions on PCT vary, but regardless of personal opinion, the following will be more than sufficient.

Weeks 1-10: Test enth @ 400-500 mg/week
Weeks 1-10: Aromasin @ 25 mg/day.
Weeks 1-10: HCG @ 250-500 IU on Mon/Fri.

Weeks 11-14: Clomid @100 mg/day.
Weeks 11-15: Aromasin @ 25 mg/day.

Weet niet wat jullie mening hierover is. Lijkt er goed uit te zien als je vocht zoveel mogelijk tegen wilt gaan. Dit is puur een voorbeeld op een eerste cycle met als doel weinig vocht en snel herstel. Wellicht dat je hier zelf nog wat middelen aan toe kunt voegen naar gelieve.

Terug
Naar boven