MuscleMeat

Van Gaal opvolger Van Basten

Peiling Peiling Van Gaal terug bij Oranje?

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
'Van Gaal goede opvolger Van Basten'

Foppe de Haan beschouwt Louis van Gaal als een goede kandidaat om Marco van Basten op te volgen als bondscoach van het Nederlands elftal. Dat zegt de keuzeheer van Jong Oranje in de nieuwe editie van Sportweek.

“Het moet een type zijn dat vlees op de botten heeft´´, vertelt de Friese coach in het weekblad. “Plus dat het iemand moet zijn met een extra dimensie. Iemand die meer onderneemt dan alleen het coachen van het Nederlands elftal.”

“Ik ben een voorstander van Louis van Gaal”, vertelt De Haan zonder blikken of blozen. “Hij heeft absoluut een visie. In zijn tijd is er een hoop veranderd bij de KNVB met het masterplan en de jeugdcompetities. Hartstikke prima."

Van Gaal heeft een contract bij AZ tot 2010. In het contract liet hij een aantal clausules opnemen. De belangrijkste clausule is dat Van Gaal in juli 2009 bij AZ mag vertrekken, maar alleen voor een baan als bondscoach bij Duitsland, Argentinië, Spanje, Nederland of Engeland.

Ik hoop het, vind van Gaal een goeie gast!

Ja idd, vorige keer deed ie het ook geweldig.

Oprotten hoor,hij moet gewoon nog even bij az blijfen.
Retepet retepetet az az az

Ja ik wil hem wel eens op een eindtoernooi zien. Al is ie misschien eigenlijk wel geschikter als bondscoach voor de Rode Duivels.

Oprotten met die Van Gaal.

'Ben jij nou zo dom of ben ik nu zo slim'
Ik hoor het hem weer zo zeggen als coach van oranje na een stevige nederlaag.

nee, kan niet met media omgaan,

Van Gaal is een gepasseerd station. Next!

Ik zou Martin Jol een kans geven tenzij, hij komende week tekent bij Newcastle.

Nee Van Gaal heeft een langere tijd nodig en pas dan kan hij spelers echt beter maken........

Guus Hiddink,... keep on dreaming :D

Van Gaal, zeker wel

S wel gek dat jullie echt klassespelers hebben maar nooit echt ver komen in een toernooi he? Vraag me echt af hoe dat komt , kan toch niet alleen aan de trainer liggen .

OT : Ik vind VanGaal best oké .

S wel gek dat jullie echt klassespelers hebben maar nooit echt ver komen in een toernooi he? Vraag me echt af hoe dat komt , kan toch niet alleen aan de trainer liggen .
Oke???

wk 1998 - halve finale
ek 2000 - halve finale
wk 2002 - geen kwalificatie
ek 2004 - halve finale
wk 2006 - achtste finale

Oke???

wk 1998 - halve finale
ek 2000 - halve finale
wk 2002 - geen kwalificatie
ek 2004 - halve finale
wk 2006 - achtste finale

Inderdaad :)

Alleen onder Van Basten was het ruk....... En iedereen maar erop hameren dat de resultaten onder hem goed zijn......

Ik vind het toch altijd telleurstellende resultaten als ik zie naar wat voor spelers jullie in huis hebben .

Adriaanse naar AZ. En van Gaal naar Oranje. Of andersom.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het toch altijd telleurstellende resultaten als ik zie naar wat voor spelers jullie in huis hebben .

Portugal won ook nooit iets met Figo, Rui Costa, Couto, Sousa, pauleta en Baia, om maar te zwijgen van Engeland.

Nederland heeft het prima gedaan, hier en daar wat pech maar okay.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk is het teleurstellend maar er kan er 1 winnen. Er is maar eens in de 2 jaar een toernooi. En er zijn nog een boel goede landen. Sommige een stuk beter nog.
Puur kijkend naar ons kleine land doen we het heel goed.
wk 98 en euro 2000 was oranje misschien de beste. Maar als het echt spannend word staan Nederlandse voetballers er niet.

Terug
Naar boven