AndroidHealthClinic

Van Gaal opvolger Van Basten

Peiling Peiling Van Gaal terug bij Oranje?

• Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .
van Gaal als bondscoach.. graag!

• Topic Starter Topic Starter
Van Hanegem: 'AZ moet van Gaal laten gaan'

Willem van Hanegem vindt dat Louis van Gaal een 'logische keuze' zou zijn voor de opvolging van bondscoach Marco van Basten. Volgens de trainer van FC Utrecht zou het ook niet verkeerd zijn voor AZ.

In zijn column in het AD pleit Van Hanegem voor Van Gaal als bondscoach van het Nederlands Elftal: "Ik denk dat hij er in deze fase van zijn carrière beter geschikt voor is dan toen hij de baan vorige keer accepteerde. Ik heb het idee dat hij zijn fouten van toen nu niet meer maakt. Hij is rijper nu."

Volgens De Kromme zou het vertrek van Van Gaal ook beter zijn voor AZ: "Ik denk dat het voor AZ een goede ontwikkeling is als Louis naar Oranje gaat. Let wel, ik pleit er niet voor dat hij opstapt bij AZ. Van mij mag hij blijven. Het feit blijft echter wel overeind dat het met AZ nu heel erg matig gaat. De selectie van die club heeft heel veel kwaliteit, maar de lusteloosheid druipt er van af."

De oefenmeester, die zelf ook actief was in Alkmaar, denkt dat de lusteloosheid te maken kan hebben met de aanpak van Van Gaal: "Het is zorgwekkend en zou te maken kunnen hebben met de aanpak van Louis. Hij weet in een korte periode veel uit voornamelijk jonge spelers te halen. Maar op een gegeven moment is dat voorbij. Dan worden spelers moe van iemand die dag in dag uit dominant en veeleisend is. Aan de buitenkant ziet het eruit of die fase bij AZ is ingetreden."

Ik vind het prachtig wanneer hij het mocht worden!

Ja idd, vorige keer deed ie het ook geweldig.
lmao, weet niet hoor maar slechter dan van Basten kan echt niet, dus ja
ot: waarom maken ze geen programma "De 12de man" oid en laten ze de kijkers achter de buis stemmen op een elftal selectie, tegelijkertijd maak je een selectie van mensen die dan als bondscoach kunnen fungeren.
En de kijkers thuis kunnen dan met hun luie reet kiezen op een geschikt persoon, je geeft de laatste 10 een cursusje bondscoach etc., en weer een nieuw soort televisie genre is geboren :banana:

damn, jointjes zijn echt slecht voor me :(

wie het ook wordt, mensen gaan erover zeuren op TV. Dat is altijd zo in NL :P vooral die Johan derksen

Ik zag gisteren op TV dat Hiddink ver bovenaan het lijstje staat bij KNVB maar ja zie hem maar eens los te weken bij die Russen.

Ik gun hem zeker nog een kans.

hmm ja , hij heeft wel een grote mond bij voetbal programma's
Kon me nog goed een keer herinneren dat van gaal basten zat aftekraken van wat ie allemaal verkeerd deed etc.
Maar er zat ook nog een andere trainer erbij d8 gullit die toen kwam met de geweldige opmerking dat hij zich als trainer in zijn periode nog geen gekwalificeert had :D
Toen was het gelijk stil bij van gaal

Persoonlijk vond ik dat NL in 1998 en 2000 de grootste kansen hadden om een prijs te pakken. Toen hadden ze echt een goed team.

Persoonlijk vond ik dat NL in 1998 en 2000 de grootste kansen hadden om een prijs te pakken. Toen hadden ze echt een goed team.

True echt goede voetballers, Stam, Frank de Boer, Cocu, Davids, Overmars, Kluivert, Bergkamp.

Nu hebben we Mathijsen, Bouma, Emanuelson, enz:eyes:

ach, van persie, sneijder, van der vaart, van bommel, van nistelrooij zijn ook allemaal briljante voetballers. 'Tis alleen jammer dat we geen een topverdediger meer hebben rondlopen. Keepers, middenvelders en aanvallers genoeg.

Ik pleit dan ook voor 1-5-4 systeem.

Terug
Naar boven