Fitness Seller

Van Marwijk nieuwe bondscoach Oranje

Op het Wk waren we na 2 van de drie poulewedstrijden al door...

In de poule des doods!

Wow wat speelden we toch goed :o

Verder is de 2e ronde halen nu niet echt een bijster goed resultaat. Dus lullen over goede resultaten terwijl we al snel uit het toernooi lagen dat snap ik niet.....

Stel dat we op het EK er met bijvoorbeeld 1 overwinning en 2 gelijke spelen uit vliegen dan heeft Van Basten een lijst waar veel coaches jaloers op zouden zijn(Winst Gelijk Verlies). Maar de harde waarheid is dan dat we in 4 jaar tijd geen reet gepresteerd hebben op momenten waar het erom gaat (de eindtoernooien).

Ik ken em niet goed, ken em eigenlijk alleen van feyenoord. Maar goed, ik oordeel nog niet. Eerst kijken of er iets van terecht komt!

Overigens, mijn top 2: mr. hiddink & mr. rijkaard

Het gaat mij om prestatief voetbal!

Het gaat mij om prestatief voetbal!

Mij gaat het ook om kijkersgenot. Niemand vind oerdegelijke ploegen leuk om naar te kijken. Voetbal blijft nog altijd vermaak!

Verder zijn de prestaties van het Nederlands elftal die er echt om doen (zoals het WK) onder Van Basten nog steeds slecht te noemen. Behalve de kwalificatiereeks tegen de minderen goden dan. Maar of je daar trots op moet zijn..........

Wat heeft Van Marwijk nu echt gepresteerd :dunno:

En kom niet met een UEFA-cup aankloppen want dan ben je nog niet eens 17e van Europa

Simpel, van 11 losse spelers een elftal maken en bouwen. Marco heeft 4 jaar aangemodderd met een verzameling van een 50 tal spelers.

Vind Koster naar PSV nog de vreemdste transfer hij wordt daar dan wel assistent of is dit een fabeltje ?

Vreemd? ??? Is toch handig iemand met inzage van strategie en beleid van de grootste concurrent bij je eigen club vastleggen. ;)

Ja, denk ik ook. Guus Hiddink leek me meer geschikt.

De KNVB salarisschaal zal hem niet echt liggen. Guus kan in Nederland onderhand alleen nog maar verliezen. Net als die bangepoeperd van een Cruijf.

kansloze fl**ker die van marwijk, straalt 0 zelfvertrouwen en winnaarsmentaliteit uit.

Is ook precies de reden dat we de laatste 8 jaar op ons bek zijn gegaan. We hebben een goed omhulsel met weinig samengekoppelde inhoud.

Ron Jans en Gertjan Verbeek waren IMO ook goed geweest. Die stumperds bij Ajax hebben nu VB genomen, het bestuur leert nooit af te stappen van romantiek.

Simpel, van 11 losse spelers een elftal maken en bouwen. Marco heeft 4 jaar aangemodderd met een verzameling van een 50 tal spelers.

Waar heeft Van Marwijk dat gepresteerd dan??? Hij heeft Dortmunt van degradatie behoed (wauw) , en Feyenoord presteert ook voor geen ruk dit jaar. En dat terwijl de spelersgroep stukken beter is dan verleden jaar!

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik eerder al zei ze hadden Hitzfeld moeten aanstellen.

Maar helaas pindakaas die word coach van Oostenrijk.

Waar heeft Van Marwijk dat gepresteerd dan??? Hij heeft Dortmunt van degradatie behoed (wauw) , en Feyenoord presteert ook voor geen ruk dit jaar. En dat terwijl de spelersgroep stukken beter is dan verleden jaar!

Het vreemde bij Van Marwijk is dat zijn teams tot aan de winterstop prima presteren, maar daarna zakt het in elkaar en is het drie keer niks. Hij lijkt me een hele aardige sympathieke vent, maar als clubtrainer vind ik hem heel matig. Ik denk dat iemand als Verbeek, Jans of Jol het met dit materiaal stukken beter zou hebben gedaan bij Feyenoord.

Maar misschien is hij wel een goede bondscoach. Is toch weer heel anders dan een clubtrainer.

Van Bommel zal tevreden zijn met schoonpapa aan het roer:o

Volgens mij heeft Nederland niet zoveel alternieven als het om coaches gaat. Ik volg het Nederlands elftal al tijden niet meer, de reden kun je vast wel raden. Wat een trieste boel zeg.

Terug
Naar boven