MuscleMeat

van obese naar 13%

RealID

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
sup dbb :)
wilde even 1 foto'tje plaatsen
ben altijd obese geweest (113) kg en ben nu 89 met 13% BV
wil nog 3% zakken en dan voorkant foto (voor abs moet ik behoorlijk diep gaan)

Afbeelding 001.jpg

Do not believe.

Als het waar is. Is het super. Heb je geen before pics enzo

• Topic Starter Topic Starter
ik heb helaas geen fotos van voor,
zal mn streae (hoe je het ook spelt) laten zien wat ik heb over gehouden aan de voorkant en foto staat zelfs op mn face book ;)

kan ook aan mij liggen hoor of belichting, maar ziet er vreemd uit.

Afbeelding 001.jpg

Dat lijken eerder gewoon slecht ontwikkelde lats, goed ontwikkelde rhomboids?
Veel pull down / pull up bewegingen voor rug en weinig rows?

• Topic Starter Topic Starter
Dat lijken eerder gewoon slecht ontwikkelde lats, goed ontwikkelde rhomboids?
Veel pull down / pull up bewegingen voor rug en weinig rows?
denk dat dit nog wel eens zou kunnen
latt pull down bijv zit ik op 85kg correcte bewegingen (gaat tot 90)
en rows doe ik niet heel vaak en zit ik op 50kg....vond t zelf ook beetje vreemd eruit zien toch meer focussen daarop.

moet zeggen dat ik nooit concrete hulp heb gehad ook niet van instructeurs
alles wat ik voor elkaar gekregen heb heb ik grotendeels hier vandaan
en resultaat is van 2jaar
veeeeeeel op mn bek gegaan veel cardio weinig eten dus roofbouw etc etc etc

Ik heb dat ook bij een back double biceps (in mindere mate maar toch, zie foto in album), is volgens mij ook net hoe je aanspant.
Heb niet t gevoel dat de pullups bij mij in verhouding veel sterker zijn dan m'n rows, in tegendeel eigenlijk.

En lichtinval misschien of gewoon meer aanleg voor je rhomboids ofzo. Maar @RealID denk dat t misschien bij jouw meer rowen is voor meer lats.
Maar als dit echt van obese naar 13% is petje af! :)

Lats komt denk door loose skin...goed gedaan dat je zoveel bent afgevallen. :-)

we willen foto`s zien van toen... je moet wel foto`s hebben van toen je nog 113 was als je hele leven lang zo dik was....

we willen foto`s zien van toen... je moet wel foto`s hebben van toen je nog 113 was als je hele leven lang zo dik was....

Hij zegt net dat hij ze niet heeft...waarom MOET hij foto's hebben? Hij traint voor zichzelf en niet voor jou.
Als mensen het niet willen geloven, dat is hun probleem en niet zijn probleem.

OT: well done!

Erg netjes gedaan!

Vind het er ook uitzien als los vel, heb je t op meer plekken dat je huid wat losser zit? Beetje massa rr opgooien en dat probleem is verholpen ;)

Laatst bewerkt:
Hij zegt net dat hij ze niet heeft...waarom MOET hij foto's hebben? Hij traint voor zichzelf en niet voor jou.
Als mensen het niet willen geloven, dat is hun probleem en niet zijn probleem.

OT: well done!

Ik geloof hem wel. Je hebt me verkeerd begrepen. Alleen ik vind wel raar dat iemand zn hele leven lang geen foto heeft gemaakt.. Ik vind ook dat ie goed bezig is en een goeie voorbeeld/inspiratie is voor mensen die denken dat ze nooit zoveel kunne afvalle.. Heb een broer namelijk die heel dik is 120 kilo en die gelooft niet dat ie zoveel kan afvalle. Zou mooI zijn als ie een before foto had. Kon ik het ook aan mn broer laten zien om hem Te motivere..

Ik geloof hem wel. Je hebt me verkeerd begrepen. Alleen ik vind wel raar dat iemand zn hele leven lang geen foto heeft gemaakt.. Ik vind ook dat ie goed bezig is en een goeie voorbeeld/inspiratie is voor mensen die denken dat ze nooit zoveel kunne afvalle.. Heb een broer namelijk die heel dik is 120 kilo en die gelooft niet dat ie zoveel kan afvalle. Zou mooI zijn als ie een before foto had. Kon ik het ook aan mn broer laten zien om hem Te motivere..

Laat hem eens I used to be fat met Joey Gloor kijken;)

On: Mooie vooruitgang als je eerst zoveel woog! Zou toch mooi zijn als er nog iets van een beginfoto bij zou komen idd, al is het met kleren aan :P

Terug
Naar boven