MuscleMeat

Van welke topicvragen worden jullie sch*tziek?

Het grote diarree topic was ik nogal ondersteboven van

De vraag welke topicvragen wij schijtziek van worden

Daar word ik pas schijtziek van

Dat is absoluut "Welke shakes moet ik nemen?"

Schijtziek worden van beginners die vragen stellen, die elke beginner wel stelt, op een forum waar antwoord krijgen op vragen toch wel een hoofddoel is.

Als er vragen zijn waar je serieus schijtziek van wordt dan moet je maar oprotten of doe vragen gewoon negeren.

Je topic staat ook nog eens in de verkeerde sectie.

• Topic Starter Topic Starter
Schijtziek worden van beginners die vragen stellen, die elke beginner wel stelt, op een forum waar antwoord krijgen op vragen toch wel een hoofddoel is. Als er vragen zijn waar je serieus schijtziek van wordt dan moet je maar oprotten of doe vragen gewoon negeren. Je topic staat ook nog eens in de verkeerde sectie.

Jouw rigide meningen kennen we nou wel!

Vooral van dit topic

Kerel je bent net lid en zit nu al anderen hier af te zeiken op hun topics. Goed bezig man!

Schijtziek worden van beginners die vragen stellen, die elke beginner wel stelt, op een forum waar antwoord krijgen op vragen toch wel een hoofddoel is.

Als er vragen zijn waar je serieus schijtziek van wordt dan moet je maar oprotten of doe vragen gewoon negeren.

Je topic staat ook nog eens in de verkeerde sectie.

Jij moet echt verbannen worden..

Ben jij dat Old Glory? El Commandante? DBC01? :D

Ik word schijtziek van mensen die gisteren lid zijn geworden en nu al schijtziek worden van beginners die onzeker zijn over hun voeding of traningssschema.

Ik ben schijtziek van het Mexicaans van gisteren..

Of je bankdrukken met stang kan vervangen voor dumbbell bench press. t*ring wat komt die vaak voorbij.

topics over mensen die niet willen squatten/deadliften zonder reden.

topics over hoe lang mensen nog kunnen groeien en andere lengte obessed posts op bb.com.

En ik vind dat Mehdi weleens een persoonlijk bedank filmpie mag maken waarin hij DBB eert, want bijna in elk topic wordt het advies gegeven om SL5x5 te doen.

Ik wordt niet zozeer Sch*tziek van de vragen maar wel van sommige antwoorden.

De meeste vragen kunnen namelijk beantwoordt worden met; LEES DE STICKY'S!

Het 100ste winny only kuurtje in de AAS sectie
'om kennis te maken met AAS'

Als je een Porsche wilt ga je toch ook niet eerst 6 weken in een Kever rijden :mad:

Terug
Naar boven