AndroidHealthClinic

Hoeveel trainen jullie per week?

Maandag rust
Dinsdag LB hams -> quads / side delt
Woensdag push
Donderdag pull
Vrijdag rust
Zaterdag LB quad -> hams / side delt
Zondag UB (geen side/front schouders)

welke spier zit er tussen je hamstring en quadriceps aan de buitenkant dan?
Zal wel abductor moeten bedoelen?

51: Chest, Tricep, Front Delts, Side Delts, Forearm Flexors, Quads, Tibialis
49: Back, Bicep, Rear Delts, Forearm Extensors, Hamstrings, Calves

2 versies per workout en dan 2 days on 1 day off

welke spier zit er tussen je hamstring en quadriceps aan de buitenkant dan?
Onder andere Iliopsoas:
1748439485186.png

Minder zichtbaar en je kan er dus niet mee patsen, maar wel belangrijk dat die sterk blijft om problemen te vermijden. Die verwaarloos ik nooit als ik kracht/core training doe.
Bent u geen coach van beroep?

Onder andere Iliopsoas:
1748439485186.png

Minder zichtbaar en je kan er dus niet mee patsen, maar wel belangrijk dat die sterk blijft om problemen te vermijden. Die verwaarloos ik nooit als ik kracht/core training doe.
Ik weet niet waar jouw quadriceps en hamstrings liggen maar de iliopsoas ligt in je bekken.

Onder andere Iliopsoas:
1748439485186.png

je hebt het over een spier tussen hamstring en quadriceps aan de buitenkant van je been?

volgens mij zit dit niet tussen je quadricep en hamstring in en al zeker niet aan de buitenkant van je been?

Met je je bent toch coach van beroep ;)

Ik train zowieso wel 1x per week

Ja, daarom verbaasde het me dat u geen oefeningen voor de heup doet. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat uw atleten op latere leeftijd heupproblemen krijgen?
Wat u zei van bilspieren klopt wel die ondersteunen ook de heup, maar dat is niet enige dat dient aangesterkt te worden.

Als het lukt dagelijks. Soms ga ik ook alleen de loopband op, oortjes in en podcast op. Lekker uurtje wandelen. uurtje voor mijzelf..

4 dagen UB/LB
5x 1 uur cardio (waarvan 1,5u kickboksen en 1x 45-60min hardlopen)

Terug
Naar boven