AndroidHealthClinic

Vanadyl Sulfaat

Yzord zei:
Ach, laten we heel reeel blijven. Je krijgt overal kanker van tegenwoordig, toch? ..........

Honderd jaar geleden waren er nog niet zoveel 'dingen' waar je kanker van kon krijgen. De mens maakt echter zoveel chemische rommel dat je tegenwoordig inderdaad nergens meer kan gaan of staan zonder blootgesteld te worden aan kankerverwekkende chemicaliën.

Maar naar mijn mening betekent dit nog niet dat je dan maar ongezond moet gaan leven. Je kan ook proberen de schade te beperken.

PowerSupplements zei:
¿Que Pasa?

Anabolen kunnen de gezondheid zeer zeker schaden.
nou wat is nou schadelijker dan? vanadyl of anabolen ;)

wat bedoel je precies met dosering?
er staat dat je 1 tablet na ontbijt, na het avond eten en na training moet nemen
ik kan hem btw niet meer terug brengen want ik heb hem al geopent
maar is het zo erg dan als ik een maandje vanadyl gebruik dan???

hardcorebuilder zei:
nou wat is nou schadelijker dan? vanadyl of anabolen ;)

Dat ligt aan de dosering :D

(Van anabolen is beter bekend wat er allemaal mis kan gaan dan van vanadyl)

hardcorebuilder zei:
wat bedoel je precies met dosering?
er staat dat je 1 tablet na ontbijt, na het avond eten en na training moet nemen
ik kan hem btw niet meer terug brengen want ik heb hem al geopent
maar is het zo erg dan als ik een maandje vanadyl gebruik dan???

Met de dosering bedoel ik hier het aantal milligrammen vanadyl sulfaat per tablet.
Als dat heel erg hoog is, is de kans op een bijwerking groter.

De vraag of dat ene maandje vanadyl sulfaat kwaad kan, is bij de huidige stand van de wetenschap niet te beantwoorden. Misschien kan je jezelf vragen wat je ermee wint als je het wel gebruikt. Het supplement schijnt niet veel te doen.

ok ja ik wou het dus zelf uitesten of het wel bij mij effect hebt
want bij elk persoon is dat weer anders.
maar nu ik hoor dat het noggal ongezond is fl**ker ik het wel weg.

Ik heb vorig jaar ook een tijdje vanadyl sulfaat gebruikt, kreeg er een enorme pomp van, beetje zoals bij NO- suplementen het geval zou moeten zijn (of is, nooit gebruikt). Ik werd er echter ook nogal warrig van, wat ik niet echt prettig vond natuurlijk. misschien te weinig koolhydraten gegeten? ik weet het niet.

wat die pomp betreft, David Barr heeft op T-nation een interessant stuk geschreven over de werking van de NO supplementen. de pomp die je hierdoor krijgt blijkt voornamelijk door een verhoogde insuline spiegel veroorzaakt te worden. Vanadyl sulfaat zou toch ook als insuline werken? vandaar misschien die pomp.

ik heb die info uit een engels artikel dat op bigcat stond een hele poos geleden. Er waren verschillende mensen die diabeet werden na het gebruik van vanadyl. Suikerziekte is levens lang, het risico niet waard dus.

Misschien waren ze over gevoellig ofzo, maargoed hoe kom je daar achter? just dan is het al te laat.

Ik heb ook een tijd (+- een maand) Vanadyl sulfaat gebruikt. Ik merkte dat ik er veel energie van kreeg. Ik dacht dat ik er ook wel gespierder van werd en meer kracht kreeg, maar dat was gewoon door de goeie training die ik deed, absoluut niet die pillen. Niet zo fijn waren de hartkloppingen die ik er van kreeg. Op sommige momenten dacht ik echt dat ik onwel zou worden of een hartaanval zou krijgen. Nou moet ik wel zeggen dat ik met meer dingen dat soort angsten krijg, dus het zal eerder die angst zijn waardoor ik me niet goed voelde dan het product. Maar die hartkloppingen, of eigenlijk onverwachtse steken in mijn hart hebben me wel aan het denken gezet. Nu na ik het product heb gebruikt heb ik een soort afwijking gekregen. Een bloedsuikerspiegel afwijking wel te verstaan. Dat wil zeggen dat als mijn bloedsuikerspiegel te laag wordt, door bv. te weinig te eten, dat ik agressief en depressief word. Ik ben dus extreem prikkelbaar dan (op een negatieve manier). Dat gaat dan pas over na een hele dag. Nu móét ik dus elk uur iets eten, en dan het liefst een gezonde maaltijd, anders gaat het weer fout. Het is vrijwel zeker dat dit door Vanadyl Sulfaat is gekomen.
Dus naast alle suiker/kanker, vraag je af of je dit ook wil!? :O Het is echt een hele vervelende handicap!
Dus: laat die stomme goedkope pillen liggen en kijk voordat je nog eens een supplement koopt goed rond op dit forum!!! Ik heb me teveel laten overtuigen door mooie verkooppraatjes geef ik eerlijk toe.
Heeft hier iemand ook zo'n ervaring?

Terug
Naar boven