XXL Nutrition

vanaf hoeveel weken wordt keto interessant?

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
ben nu al sinds begin juli aan het cutten en begin dit voedsel een beetje kotsbeu te worden, dus dacht om een weekje of 3 keto te gaan doen zodat ik weer wat lekker vet voedsel kan eten.
Is dit de moeite als ik het maar 3 weken doe, of niet?

Als je gezondheid je lief zou ik het helemaal niet doen.

Al 4 maanden aan het cutten? Hoeveel moet je nog en hoe doe je het nu?

• Topic Starter Topic Starter
Al 4 maanden aan het cutten? Hoeveel moet je nog en hoe doe je het nu?

4-5 weken te gaan en heb tot nu toe gewoon 500kcal onder onderhoud en een 45/35/20 kh/e/v verhouding gehanteerd (kwam van 19% dus niet echt nodig om laag in koolhydraten te gaan zitten, nu zit ik rond de 12% dus kan wel handig zijn om het eens wat aan te passen)

na 56 dagen, 4 uur, 22 minuten & 15 seconden.

keto... :rolleyes:

ben nu al sinds begin juli aan het cutten en begin dit voedsel een beetje kotsbeu te worden, dus dacht om een weekje of 3 keto te gaan doen zodat ik weer wat lekker vet voedsel kan eten.

ik deed er bijna 10 dagen over om in ketose te geraken dus 3 weken is wat te kort zou ik zeggen.
Misschien kan het sneller, geen idee, maar in mijn ervaring ben je na een maand pas goed op stoom, zeker als je het nog nooit gedaan hebt.

Die bullshit over gezondheid moet je negeren, mits je weet wat je doet, maar dat had je al door denk ik.

Al doe je het 1 dag. Als jij dat interessant vind is het interessant voor jou. Het kan echter zijn dat de adaptatie tot keto wat loomheid en zo met zich mee brengt en het verschilt per persoon hoelang die adaptatie duurt.

Keto is sowieso niet zo interessant als veel mensen doen voorkomen.

Zou het niet doen anusje. Is het voedsel DE reden waarom je dit wil proberen?

Terug
Naar boven