MuscleMeat

Vanavond PSV v.s AC Milan

Ik hoop dat PSV doorgaat maar ik denk dat PSV slechts met 1-0 wint, niet genoeg dus... Best pijnlijk scenario in gedachten... :(

De uitslag kan ik je niet vertellen maar dat ze het helaas niet gaan halen ben ik van overtuigd.

2-0 Voor PSV. PSV wint of in de verlenging of na strafschoppen.

Voor mij mag PSV doorgaan. 4 - 1 wordt het

Ik ben bang dat ze het niet gaan redden, maar ik hoop natuurlijk van wel (als echte Ajax fan). Je weet het echter nooit met PSV. Als je de vorige wedstrijd zag, hadden ze behoorlijk wat kansen. Zo gaat het europees vaak met PSV; veel kansen, weinig goals.

Het wordt in ieder geval een hele mooie pot.

• Topic Starter Topic Starter
saint zei:
Ik ben bang dat ze het niet gaan redden, maar ik hoop natuurlijk van wel (als echte Ajax fan). Je weet het echter nooit met PSV. Als je de vorige wedstrijd zag, hadden ze behoorlijk wat kansen. Zo gaat het europees vaak met PSV; veel kansen, weinig goals.

Het wordt in ieder geval een hele mooie pot.

Dat wordt het zeker wel ja :)

het wordt 2-1 met een wederom zeer verdienstelijke prestatie van PSV

Het blijft lang 0-0 die spaghetti lui houden de deur op slot en zo gauw psv gaat forceren scoort milan 2x uit een counter 0-2 weer dus. :(

3-1 voor PSV

ik doe nooit aan voorspellingen. Het zal er iig om spannen, want ik hoop echt dat er een stunt in zit.

@Rebel_X: volgens mij zijn er gewoon verlengingen, maar zo niet, dan schat ik de kansen bij een penalty serie mss wel 75% in. Gomes is echt een machtig goede keeper.

wordt gewoon verlengd hoor.

Terug
Naar boven