Hallo!
Ik ben 1,88 lang en weeg 73/74 kilo, net geen ondergewicht dus, maar wel aardig skinny. Het leek me dus niet verkeerd om dus binnenkort een abonnement te nemen op de sportschool. Maar voordat ik daar aan begin, zal ik dus nog wat moeten aankomen, want met een beetje vet groei ik natuurlijk een stuk sneller.
Nu ben ik dus vandaag begonnen met meer te eten.
Dit heb ik vandaag gegeten, ik hoor graag van jullie of het genoeg is, of dat ik nog meer moet eten.
1 Liter melk + ander sap
1 banaan
8 bruine sneetjes brood met veel boter en veel chocolade pasta.
2 koekjes
1 pizza
een grote volle kom aardappelsalade.
500 gram kwark.
Vanaf morgen ga eet ik alleen nog maar pasta's s'avonds + groente.
2 flinke maaltijden op een avond + tussendoortjes zoals kwark of een banaan.
Hopelijk kom ik stap voor stap wat kilootjes aan!
Graag reacties!
Ik ben 1,88 lang en weeg 73/74 kilo, net geen ondergewicht dus, maar wel aardig skinny. Het leek me dus niet verkeerd om dus binnenkort een abonnement te nemen op de sportschool. Maar voordat ik daar aan begin, zal ik dus nog wat moeten aankomen, want met een beetje vet groei ik natuurlijk een stuk sneller.
Nu ben ik dus vandaag begonnen met meer te eten.
Dit heb ik vandaag gegeten, ik hoor graag van jullie of het genoeg is, of dat ik nog meer moet eten.
1 Liter melk + ander sap
1 banaan
8 bruine sneetjes brood met veel boter en veel chocolade pasta.
2 koekjes
1 pizza
een grote volle kom aardappelsalade.
500 gram kwark.
Vanaf morgen ga eet ik alleen nog maar pasta's s'avonds + groente.
2 flinke maaltijden op een avond + tussendoortjes zoals kwark of een banaan.
Hopelijk kom ik stap voor stap wat kilootjes aan!
Graag reacties!

b*ch plis.
. Ik ga over 3 maanden verhuizen, dus tot die tijd ga ik waarschijnlijk niet meer naar de sportschool. Maar zou ik bijvoorbeeld met wat oefeningen thuis + deze voeding alvast een begin kunnen maken?