XXL Nutrition

vandaag een rot dag niks leek te gaan

pumplady

Novice
Waardering
0
ik had vandaag een baal dag ik was normaal aan het trainen met het gewicht wat ik normaal ook gebruik maar het kosten me echt kruim vandaag het lukte niet ik moest echt hard werken komt dit door de kou dat je waat stramer bent heb ik gewoon een mindere dag of zou het het begin van een griepje kunnen zijn
groetjes

Oh dat heb ik iedere dag, j/k. Een slechte dag hoeft geen voorbode te zijn van ziek worden, maar wel in de gaten houden of je slecht slaapt, moeilijk in slaap komt, geen eetlust hebt, constant moe bent etc. Kan een signaal zijn dat je overtraint bent.

Hmmm dat overkomt volgens mij iedereen wel eens.. Het kan aan zo veel dingen liggen: eten, slaap, gemoedstoestand ja zelfs je hormonen.. Dus ja er is soms geen pijl op te trekken, pas als het de volgende keer weer zo is moet je op gaan letten...

Overkomt iedereen wel eens. Kan inderdaad gewoon een baaldag zijn maar een griepje met dit weer zou natuurlijk ook in de weg kunnen zitten. Voor de zekerheid wat extra vitmaninen en dan vooral Vit C optijd naar bed en doe lekker rustig aan.

Een mindere dag heeft ieder van ons wel eens hoor.

Maar inderdaad zoals hier al aangehaald is, symptomen van griepje in de gaten houden , veel drinken, groenten fruit voor die weerstand hoog te houden.

• Topic Starter Topic Starter
dank je wel voor de opbeurende berichten heb de vitamine pot al eens opgedraaid hoop dat het beter gaat want een griepje zit niemand op te wachten thanks pumplady

dank je wel voor de opbeurende berichten heb de vitamine pot al eens opgedraaid hoop dat het beter gaat want een griepje zit niemand op te wachten thanks pumplady

heeft toch weinig of geen zin als die griep of verkoudheis eraan komt helpen die potjes en pilletjes niks meer.

heb vandaag een rust dag dus ik zie maandag wel weer hoe het gaat effe een paar dagen rust doet wonderen meestal

is een klein griepje balen niet normaal hoofdpijn niet lekker
probeer goed te blijven eten en drinken een paar paracetamols en morgen maar weer zachtjes trainen en hoop dat het zaterdag over is

als het een griepje was zal je zaterdag wel terug tegoei zijn, bij mij duurd het altijd maar een paar daagjes...
sucses!

sterkte!!

Terug
Naar boven