AndroidHealthClinic

Vasculair zijn voor fotoshoot

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
Foto Contest x2
50 media-items 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
6.030
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Dag allen,

Allereerst wist ik niet zo goed waar ik dit moest posten, dus ik heb hem hier maar neergezet.

Ik heb volgende week een fotoshoot als alles doorgaat.
Nu ben ik benieuwd naar of er trucjes zijn waardoor je tijdelijk veel vasculairder wordt, zodat tijdens die shoot de aders goed zichtbaar zijn.
Uiteraard vantevoren een beetje liften, en ook zal ik wel een schepje noxipro erin knallen vantevoren, zodat ik een beetje een pomp heb, maar wat kan ik nog meer doen? Wat alcohol drinken van tevoren? Zout eten, wel of niet veel vocht drinken vantevoren?
Ik zit qua vetpercentage laag zat, dus laat die tips maar achterwege.

Thanks guys

vocht eruit halen, agmatine voor de pomp, en beetje liften op voorhand

inlezen in die ene sectie van dit forum.. weet niet hoe die heet.
Sticky over diuretica enzo. Verder als tip cacoa eten voor meer vasculariteit.

Een half glaasje rode wijn drinken ongeveer een 30 min. van te voren schijnt ook heel erg goed te helpen.

Je zou wat zout/vochtmanipulatie kunnen toepassen. Staat genoeg pre contest, laatste week schemas op internet. Maar als je mis zit, is je shoot "mislukt" en ben je misschien minder vasculair. Zou niet te gek doen voor n shoot!

een hete fohn erop helpt ook! Supercool....

http://youtu.be/Z4ucyTtMb0M

• Topic Starter Topic Starter
2-3 dagen 6-8L water per dag drinken. Evt carbload doen.

zout!

2 Dagen carb off load dan 1 dag laden met carbs en snelle suikers dan gaan trainen zo weinig mogelijk vocht drinken + zou + warmte helpt ook. Dan heb je veins op 15%

Laatst bewerkt:
Tips voor de adertjuhs zijn ondertussen wel al gegeven, maar daarnaast probeer ik zelf altijd enkele dagen alle zuivel te vermijden. Het buikje is ook altijd wel belangrijk bij shoots of ander poseerwerk :)

Terug
Naar boven