XXL Nutrition

Vaskoworld to Maskoworld🎡

Ja kan, maar wij vinden dat je er nu beter en gezonder uitziet.
Deze zomer rond de 90 blijven, maar wel zwaarder proberen te trainen. Dus terug naar de gewichten die je pakte voor deze cut, of meer.
En daarna weer rustig bulken tot 95.... en dan zie je volgend jaar wel weer... iets met het is toch een marathon :thumb:

• Like
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
Zaterdag shoot gedaan met een gewicht van 90.2 kg. Tijdens de shoot gaf de jongen die de foto's nam (m'n vorige coach) aan dat het een goed idee is om de cut nog ~ 2/4 weken door te trekken en naar de 88 kg te gaan, zodat ik de bulk langer kan doortrekken. Uiteindelijk besloten om dit niet te doen.

Besloten om volgens plan toch de bulk in te gaan. Wil massa hebben en ben droog genoeg om te bulken. En anders zie ik er inderdaad uit als een 'botje'. Ben er na m'n contest shoot erg bang geweest om ooit weer zo mager te zijn zonder massa. Wat een gezicht was dat :emo:

Wil ook nooit meer zo dik en vettig worden zoals de afgelopen 'bulk'. Was meer een vreetfestijn dan massa aanzetten als ik terug kijk naar de foto's. Voelde mij toen ook echt niet lekker in m'n vel zitten .

Zit nu top in m'n vel, ook lekker wat aandacht van de vrouwtjes hihi.

Wil beginnen om mensen te helpen met sport/voeding/lifestyle. Vind dat ik daar nog niet voldoende kennis in heb. Wat zijn goede bronnen/opleidingen om hier mee aan de slag te gaan?

Einde dagboek.

Laatst bewerkt:

juice je al? dan zou ik aanraden om mee te doen aan EOTB

• Haha
Zaterdag shoot gedaan met een gewicht van 90.2 kg. Tijdens de shoot gaf de jongen die de foto's nam (m'n vorige coach) aan dat het een goed idee is om de cut nog ~ 2/4 weken door te trekken en naar de 88 kg te gaan, zodat ik de bulk langer kan doortrekken. Uiteindelijk besloten om dit niet te doen.

Besloten om volgens plan toch de bulk in te gaan. Wil massa hebben en ben droog genoeg om te bulken. En anders zie ik er inderdaad uit als een 'botje'. Ben er na m'n contest shoot erg bang geweest om ooit weer zo mager te zijn zonder massa. Wat een gezicht was dat :emo:

Wil ook nooit meer zo dik en vettig worden zoals de afgelopen 'bulk'. Was meer een vreetfestijn dan massa aanzetten als ik terug kijk naar de foto's. Voelde mij toen ook echt niet lekker in m'n vel zitten .

Zit nu top in m'n vel, ook lekker wat aandacht van de vrouwtjes hihi.

Bekijk bijlage 561309

Wil beginnen om mensen te helpen met sport/voeding/lifestyle. Vind dat ik daar nog niet voldoende kennis in heb. Wat zijn goede bronnen/opleidingen om hier mee aan de slag te gaan?

Einde dagboek.
Mooie foto man!

• Like
Milo performance & education, voldelgym-zuid, Amsterdam. Ereps level-4 Personal Trainer. Staat zelfs in Brabant bekend als de beste opleider voor PT-ers :)

• Like

juice je al? dan zou ik aanraden om mee te doen aan EOTB
Heb de hele cursus in m'n bezit.

Om mee te doen met EOTB moet ik wel een ex hebben :emo:

Milo performance & education, voldelgym-zuid, Amsterdam. Ereps level-4 Personal Trainer. Staat zelfs in Brabant bekend als de beste opleider voor PT-ers :)

Zag ik ook. Leer je daar ook iets m.b.t. online coaching of echt alle vaardigheden voor een PT'er?

Zag ik ook. Leer je daar ook iets m.b.t. online coaching of echt alle vaardigheden voor een PT'er?
Strikt PT, vandaar dat je ook het EREPS Level-4 diploma haalt daar. Anatomie, programmeren, ziek veel focus op bracen/deadlifts/squats. Echt enorm veel geleerd daar.
Is echt een hele goede opleider waar bedrijven zoals GROW al hun PT-ers op laten leiden.

Ook de kwaliteit van trainers is echt goed, je krijgt lessen van Yoeri en Wouter. Yoeri doet de Strength & Conditioning bij Ajax en TeamNL basketbal.

Goede log!

Mail gestuurd naar de Harnas Trail. Er is nog plek als het goed is. Moet alleen weten tot wanneer ik mee kan doen. Moet voor die tijd nog cutten.

Ook een coach benaderd. Volgende week een gesprek.

To be continued.

Laatst bewerkt:
Mail terug gehad.

Een intake kan eind november, december of februari. Kuur dient 2 weken na de intake te starten. Als ik nu ga cutten zou ik dus eind december kunnen starten. In het uiterste geval in februari.

Of het verstandig is om te gaan kuren als ik bezig ben met afstuderen, geen idee. De studie is wel een mooie gelegenheid om alles te monitoren. Kan nog genoeg naturel behalen, maar gaat een lange tijd overeen. Hoe eerder je groot bent, hoe beter zeggen ze.

Mail terug gehad.

Een intake kan eind november, december of februari. Kuur dient 2 weken na de intake te starten. Als ik nu ga cutten zou ik dus eind december kunnen starten. In het uiterste geval in februari.

Of het verstandig is om te gaan kuren als ik bezig ben met afstuderen, geen idee. De studie is wel een mooie gelegenheid om alles te monitoren. Kan nog genoeg naturel behalen, maar gaat een lange tijd overeen. Hoe eerder je groot bent, hoe beter zeggen ze.
Gewoon niet te retarded gaan qua doseringen.
Zou gewoon een mooi test only kuurtje opzetten waarbij de kans dat je gigantisch veel sides moet managen minimaal is.

Gewoon niet te retarded gaan qua doseringen.
Zou gewoon een mooi test only kuurtje opzetten waarbij de kans dat je gigantisch veel sides moet managen minimaal is.
Zal ook test only worden op een normale dosering.

Tenzij iemand een vial tren doneert.

Mail terug gehad.

Ik heb een beetje dezelfde redenering gehad als jij. Naturel kan ik nog genoeg winst behalen, alleen is deze trial natuurlijk wel een erg mooie gelegenheid om te beginnen. Dat was voor mij de reden om het nu wel te doen; wel ironisch omdat het om een studie harm-reduction gaat :D.

• Like
Crash dieet wordt ingezet :eyebrow:

Iemand ervaring met onderstaande coaches?

- Daan Mansens
- Kay Smeets (Grow Coaching)
- Kevin Fret
- Christian Chapman (Physique Collective)
- Team Brightman (Joseph Brightman / Max Gombos)

@ak en nog iemand anders die hier een log heeft/had.
@Gorillagainz

Lijkt mij ook de slimste van allemaal.
coached Kay Smeets. Even gevolgd maar haalt al z’n info van Joe Jeffrey (waar hij een team mee vormt). Wel iemand die z’n tijd in je gaat steken denk ik (naar je wedstrijd komen etc).

Terug
Naar boven