- Waardering
- 8.521
Ja. Lijkt me lekker
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Lijkt me lekker
Ja kan, maar wij vinden dat je er nu beter en gezonder uitziet.
Wie weet na komende bulk/cut wat hulp inschakelenWeek 1-18
600 test + 400 tren
Daarmee kun je cutten richting de 100kg.![]()
![]()

Mooie foto man!Zaterdag shoot gedaan met een gewicht van 90.2 kg. Tijdens de shoot gaf de jongen die de foto's nam (m'n vorige coach) aan dat het een goed idee is om de cut nog ~ 2/4 weken door te trekken en naar de 88 kg te gaan, zodat ik de bulk langer kan doortrekken. Uiteindelijk besloten om dit niet te doen.
Besloten om volgens plan toch de bulk in te gaan. Wil massa hebben en ben droog genoeg om te bulken. En anders zie ik er inderdaad uit als een 'botje'. Ben er na m'n contest shoot erg bang geweest om ooit weer zo mager te zijn zonder massa. Wat een gezicht was dat
Wil ook nooit meer zo dik en vettig worden zoals de afgelopen 'bulk'. Was meer een vreetfestijn dan massa aanzetten als ik terug kijk naar de foto's. Voelde mij toen ook echt niet lekker in m'n vel zitten .
Zit nu top in m'n vel, ook lekker wat aandacht van de vrouwtjes hihi.
Bekijk bijlage 561309
Wil beginnen om mensen te helpen met sport/voeding/lifestyle. Vind dat ik daar nog niet voldoende kennis in heb. Wat zijn goede bronnen/opleidingen om hier mee aan de slag te gaan?
Einde dagboek.
Milo performance & education, voldelgym-zuid, Amsterdam. Ereps level-4 Personal Trainer. Staat zelfs in Brabant bekend als de beste opleider voor PT-ers

Heb de hele cursus in m'n bezit.![]()
Henselmans PT Cursus | Online Personal Trainer worden?
De Henselmans Personal Trainer Cursus: de meest uitgebreide online Personal Training opleiding, gebaseerd op de wetenschap, gegeven door experts. Volledig, breed en diepgaand: wij behandelen meer dan de meeste PT-opleidingen. Start als Personal Trainer, word een betere trainer of start je eigen...mennohenselmans.com
juice je al? dan zou ik aanraden om mee te doen aan EOTB
Milo performance & education, voldelgym-zuid, Amsterdam. Ereps level-4 Personal Trainer. Staat zelfs in Brabant bekend als de beste opleider voor PT-ers
![]()
Milo Performance & Education
Milo is hét trainingsinstituut voor ambitieuze personal trainers en atleten. We bieden erkende opleidingen en trainingsprogramma’s, die een unieke mix vormen van wetenschap en praktijk.miloeducation.com
Strikt PT, vandaar dat je ook het EREPS Level-4 diploma haalt daar. Anatomie, programmeren, ziek veel focus op bracen/deadlifts/squats. Echt enorm veel geleerd daar.Zag ik ook. Leer je daar ook iets m.b.t. online coaching of echt alle vaardigheden voor een PT'er?
Gewoon niet te retarded gaan qua doseringen.Mail terug gehad.
Een intake kan eind november, december of februari. Kuur dient 2 weken na de intake te starten. Als ik nu ga cutten zou ik dus eind december kunnen starten. In het uiterste geval in februari.
Of het verstandig is om te gaan kuren als ik bezig ben met afstuderen, geen idee. De studie is wel een mooie gelegenheid om alles te monitoren. Kan nog genoeg naturel behalen, maar gaat een lange tijd overeen. Hoe eerder je groot bent, hoe beter zeggen ze.
Zal ook test only worden op een normale dosering.Gewoon niet te retarded gaan qua doseringen.
Zou gewoon een mooi test only kuurtje opzetten waarbij de kans dat je gigantisch veel sides moet managen minimaal is.
Alleen als ik de dosis mag bepalen.Zal ook test only worden op een normale dosering.
Tenzij iemand een vial tren doneert.
Ik heb een beetje dezelfde redenering gehad als jij. Naturel kan ik nog genoeg winst behalen, alleen is deze trial natuurlijk wel een erg mooie gelegenheid om te beginnen. Dat was voor mij de reden om het nu wel te doen; wel ironisch omdat het om een studie harm-reduction gaatMail terug gehad.
Een intake kan eind november, december of februari. Kuur dient 2 weken na de intake te starten. Als ik nu ga cutten zou ik dus eind december kunnen starten. In het uiterste geval in februari.
Of het verstandig is om te gaan kuren als ik bezig ben met afstuderen, geen idee. De studie is wel een mooie gelegenheid om alles te monitoren. Kan nog genoeg naturel behalen, maar gaat een lange tijd overeen. Hoe eerder je groot bent, hoe beter zeggen ze.
.Kut advies

@ak en nog iemand anders die hier een log heeft/had.
@Gorillagainz
coached Kay Smeets. Even gevolgd maar haalt al z’n info van Joe Jeffrey (waar hij een team mee vormt). Wel iemand die z’n tijd in je gaat steken denk ik (naar je wedstrijd komen etc).