XXL Nutrition

Vaskoworld to Maskoworld🎡

Goed bezig! Nog een weekje volhouden en dan lekker de calorieën opschroeven en knallen maar!

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig! Nog een weekje volhouden en dan lekker de calorieën opschroeven en knallen maar!
Tijd voor escalatie

Celebration Darkside GIF by LEGO

Tips om benen aan te spannen in een pose? Anders kippenpootjes met de shoot

Laatst bewerkt:
Benen kweken :trollface:

Niet je knieën locken alsof je een leg extension doet. Onderste foto is beter. Ook wat vypaw zegt natuurlijk.

Niet je knieën locken alsof je een leg extension doet. Onderste foto is beter. Ook wat vypaw zegt natuurlijk.
Onderste foto span ik ze niet goed aan, waardoor amper definitie te zien is.

Dacht voeten iets naar buiten draaien, glutes aanspannen, en voeten 'uit elkaar draaien'

Het lijkt iets beter te gaan met m'n knieën. Sportmasseur heeft alles losgemaakt zover dat kon. Alle spieren in m'n benen stonden op spanning. Ook rondom het knie kapsel > druk op de knie.

Vanaf deze week suppleren met type 2 collageen en glycine. Schijnt te helpen bij het aanmaken van synoviaal vocht, smering van het lichaam. Baat het niet dan schaadt het niet.

Klachten zijn 3/4 jaar geleden ontstaan, tijdens de eerste cut. Daarna niet weggegaan. Wel met ups en downs.

Kan zijn dat ik te weinig synoviaal vocht aanmaak en daardoor irritatie/pijn heb. Dit kan erger worden in een cut.

Cut is bijna klaar. Vrijdag foto's schieten met @ThaWasteland en dan tijd voor de bulk.

Laatst bewerkt:
Het lijkt iets beter te gaan met m'n knieën. Sportmasseur heeft alles losgemaakt zover dat kon. Alle spieren in m'n benen stonden op spanning. Ook rondom het knie kapsel > druk op de knie.

Vanaf deze week suppleren met type 2 collageen en glycine.

Cut is bijna klaar. Vrijdag foto's schieten met @ThaWasteland en dan tijd voor de bulk.
Goed idee, hoop dat het je wat helpt

• Like
Waarderingen: Onit
Shoot 20-10-2023

Vrijdag shoot gehad met @ThaWasteland. De foto's zien er goed uit en ben tevreden met het eindresultaat. Al met al was het een lange weg naar de 80 kg toe.

Begonnen op 100 kg. Vervolgens vorig jaar november coaching genomen bij Daan. Dat beviel goed. Daan heeft veel kennis, heb veel bijgeleerd en hij stemde de trainingen af op mij als persoon. Trainingen werden aangepast om te kijken of we de knieklachten konden verbeteren. Bij vragen reageerde hij snel en kreeg ik uitgebreid antwoord. Zeker een aanrader voor de fanatieke sporters onder ons.

Helaas ging de cut niet zoals verwacht. Dit kwam mede door privé omstandigheden, een nieuwe baan en door de studie. Alles bij elkaar leverde dit de nodige stress op.

Na een halfjaar cutten en veel cardio kwam ik uit op 90 kg. Om het af te sluiten ben ik met @vntl naar @ThaWasteland gegaan. Wat foto's geschoten. Vervolgens besloten dat ik veel meer uit de cut had kunnen halen onder Daan zijn begeleiding. Nadat ik eerlijk naar mijzelf was geweest, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit niet het moment was. Ik heb toen andere prioriteiten gesteld en coaching opgezegd.

Binnen no-time binnen een aantal weken flink gestegen in gewicht. Even gelaten voor wat het is en random getraind. Prioriteiten op orde gesteld en vervolgens toen alles goed ging, besloten de draad weer op te pakken. Zelf afgevallen naar de 85 kg. Dit keer zonder stress én zelfs zonder cardio.

Op een festival in augustus een goed gesprek gehad met @wovano. Dit is blijven hangen en in september besloten coaching te nemen bij hem. De laatste 5 weken van de cut onder zijn begeleiding gedaan en gecut tot 80 kg. Al met al tevreden over zijn aanpak. Hij denkt goed met mij mee, niet te veel poespas en ik voel geen druk van het 'moeten presteren'.

Nu tijd voor een goede bulk, om flink wat massa op het frame te plakken.

Laatst bewerkt:
Check-in 21-10-2023

Afgelopen week ziek geweest. Vrijdag shoot gehad. In het weekend niet veel uitgevoerd en tot rust gekomen. ADE overgeslagen. Voelt niet alsof ik iets gemist heb.

Gewicht
Gemiddelde: 81.5 kg

Omtrek
Arm36 cm
Bovenbeen55 cm
Taille (navel)79 cm
Taille (smalste punt)76 cm

Iet wat bloated zaterdag.

Voeding
Voeding TD
Pro: 209g
Carbs: 193g
Fat: 52g
Voeding NTD
Pro: 214g
Carbs: 64g
Fat: 68g

Cijfer eetlust: 6
Drang om te bingen: 6
Vrije maaltijd: -
Verteringsproblemen: -

Training
Aantal: 3 (legs/push/pull)
Progressie: onderhoud
Pomp: 7
Spierpijn: 4

Hele week last gehad van hamstrings, door de hams focused legday.

Activiteit
Gemiddelde stappen: 11.378
Cardio: 4x 30 min

Mentaal
Gemiddelde slaapuren: 7,5
Uitgerust: 6
Motivatie: 7

Gezondheid
Gemiddelde rusthartslag: 82
Gemiddelde bloeddruk: 103/67
Gemiddelde glucose (nuchter): 5

Wijzigingen

Voeding
Voeding TD
Pro: 209g > 221g
Carbs: 193g > 303g
Fat: 52g > 54g
Voeding NTD
Pro: 214g > 215g
Carbs: 64g > 211g
Fat: 68g > 60g

Gaat lekker, mooie fotoś van je gezien. :flexbiceps:

Ga je de foto's delen?

Knappe foto's!
Benieuwd naar je bulk, ik volg!

Mooi eindresultaat man! Mag je trots op zijn. En top basis om lekker te gaan bouwen 💪🏼

Iemand suggesties voor goede sportscholen in en rondom:

- Antwerpen
- Gent
- Brugge
- Londen

Bezienswaardigheden, restaurants etc zijn ook welkom.

• Like
Waarderingen: Onit
Geen logwaarde update.

Hele week vermoeid, geen motivatie, veel honger en binge gedrag. Dinsdag evengoed legday gehad. Vervolgens 3 dagen volop spierpijn... Wel goede progressie op de training gemaakt.

Gestopt met ritalin. Dat zal ongetwijfeld ook invloed hebben, plus dat ik vorige week ziek was en toch doorgezet heb qua training etc. Ik zal het deze week wel opgelopen hebben daardoor.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven