Fitness Seller

Veel acne op rug.

Heb je je rug geschoren de afgelopen tijd? Ik had daarna een mega explosie

je moet ze 1 voor 1 eraf snijden door je vrouw of buurman,
aardappelschilmesje pakken en dan heel vlug erovergaan en het eraf schrapen, het kan even bloeden maar daarna is je huid weer mooi en gaaf, kan wel andere kleur worden.

• Like
Waarderingen: Fitt
Waar op je rug is het? Op je traps heeft meestal een andere oorzaak dan op de plekken waarlangs je zweet

• Topic Starter Topic Starter
@Justinerino, nee heb daar niet echt veel haar zitten xD

@Danny0416, ervaring mee? Foto's?

@Patriciaa Het is inderdaad voornamelijk op mijn traps.

Had in een ander topic gelezen dat dood zeezout ook goed schijnt te werken, iemand ervaring mee?

Haal je eiwitten uit je voeding, dat is de basis. Dierlijke eiwitten..
Eiwitpoeder is en blijft n aanvulling.
Waarschijnlijk gebruik je te snel te veel.
Eiwitten activeren je talgklieren...
Als novice 2gr/kg BW

• Topic Starter Topic Starter
@Bosco55555

1 scoop per dag is veel?
Heb inmiddels whey isolate van power supplements, dus daar kan het ook niet aan liggen.
En ik hou de 2gr/kg aan.

wanneer je maar 1 scoop neemt, zal dat het niet zijn..en kun je dat makkelijk vervangen lijkt me...
wellicht n allergische reaktie...of je voeding onder de loep nemen
hoe lang heb je dat al ...en wat heb je verandert in je eetpatroon in die tijd

Gewoon ff Google....

Hallo allemaal.

Ik heb ook last van dit probleem (natural, niet door een kuurtje). Heb alle topics wel doorgelezen en alle tips ook toegepast. M'n eiwitten terug naar 2gr per kg lichaamsgewicht, zink tabletten, biergist, hoge dosis pantotheenzuur (b5) en van een normale whey overgestapt naar een isolaat.

Ben ondertussen al anderhalve maand bezig met dit proces, maar er lijkt weinig tot geen verandering in te komen. Gezien te temperaturen ook weer stijgen in de sportschool zou ik m'n stringers ook wel een keer willen aandoen ;)

Zijn er verder nog tips of middeltjes? Ik heb aanstaande donderdag een gesprek met mijn huisarts, dan maar gelijk vragen om antibiotica?

Antibiotica voor acne???

Las daar ook wat van in 1 van de topics. Minocylcine heette het.

Punt is een beetje, ik weet het anders ook niet meer.

Hallo allemaal.

Ik heb ook last van dit probleem (natural, niet door een kuurtje). Heb alle topics wel doorgelezen en alle tips ook toegepast. M'n eiwitten terug naar 2gr per kg lichaamsgewicht, zink tabletten, biergist, hoge dosis pantotheenzuur (b5) en van een normale whey overgestapt naar een isolaat.

Ben ondertussen al anderhalve maand bezig met dit proces, maar er lijkt weinig tot geen verandering in te komen. Gezien te temperaturen ook weer stijgen in de sportschool zou ik m'n stringers ook wel een keer willen aandoen ;)

Zijn er verder nog tips of middeltjes? Ik heb aanstaande donderdag een gesprek met mijn huisarts, dan maar gelijk vragen om antibiotica?

Ik zou vragen om inderm werkte erg goed om acne uit mijn gezicht te krijgen.

Terug
Naar boven