AndroidHealthClinic

Veel interesse en veel onwetendheid!

FrankieJ

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik heb al het een en ander doorgespit op de AAS forums.
Mijn interesse ligt hier heel erg en wil er toch meer over weten en leren.
Momenteel wil ik zelf nog niet beginnen met kuren, maar ik zou wel al goed voorbereid willen zijn mocht ik deze stap willen nemen.

Status:
Man
21 jaar
1.85 m
14 tot 16 % (momenteel)
83 kg

Ik ben erg nieuwsgierig wat een mooie startkuur zou zijn. Ik hoor/lees veel dat mensen beginnen met een orale kuur, terwijl dit niet optimaal zou werken?
Zelf ben ik een aardige schi*tluis met prikken, dus mocht ik beginnen zou ik zelf denk ik ook neigen naar een orale kuur. Ook omdat ik zelf zou willen weten hoe ik hier op reageer.

Ik hoop dat er leden zijn met meer verstand waar ik met mijn vragen terecht zou kunnen.

geen diana nemen.. iig dat is wat ik NIET zou doen..
mocht je met een oral beginnen dan zou ik winstrol gaan doen...
1-6 weken

Hallo!

Ik zou zeggen: jezelf max inlezen!

Geef het nog wat tijd man! Eten/trainen/slapen! kuren kan altijd nog!

Als je dan toch wilt gaan kuren ,begin dan met prikken!

Zelf heb ik ook 8weken winstrol only tabletjes gedaan maar achteraf had ik toch liever een test e only gedaan dan had ik er toch wat meer kilo,s uit kunnen slepen denk ik.

Eerste kuur ga je vaak het hardst op dus doe het dan gelijk goed.

Winny als je niet wilt prikken. Maar beter over angst heen stappen, eventueel iemand in je omgeving die het kan doen.

• Topic Starter Topic Starter
Tnx voor de reacties!

@scheurijzer, ik ben nog niet van plan om te beginnen! op ze vroegste zou ik volgende winter een bulk kuurtje willen proberen!
Ik wil me wel al voorbereiden voor ALS ik de stap zou maken. ik vind het persoonlijk alleen moeilijk om een begin te vinden in al die info die er is.

ik lees veel, maar merk dat ik niet de simpele basis dingen weet. alle termen/afkortingen zijn nog niet helemaal duidelijk voor me.

hoop op het forum met diverse ervaren personen te kunnen discussiëren/vragen stellen over dit onderwerp!

kijk vooral naar feiten ,zoek die op via google.

Mensen zeggen heeel veel verschilende dingen op forums . je kan ook de sticky,s lezen .

studeren/lezen/leren

• Topic Starter Topic Starter
tnx scheurijzer!

ja de stickys ben ik bijna allemaal zo goed als doorheen!
ik heb alleen werkelijk nog geen idee wat het beste voor mij (in de toekomst) zou zijn qua AAS.
hier wil/moet ik me dus meer in verdiepen.
het is duidelijk dat injecteren beter is als orals.
Maar persoonlijk vind ik het een moeilijk onderwerp om genoeg van af te weten.

Zijn al genoeg topics over wat de beste eerste kuur zou zijn.

Elke dag lezen hier op form als je volgend jaar je eerste kuurtje wil doen dan tegen die tijd weet je er al veel meer over
Suc6

1-10 test e 250mg
1-10 mast e 200mg

12-16 nolva 20mg

Neem er ruim de tijd voor om je goed in te lezen. Better safe than sorry.

Ongeveer dezelfde stats en ben zelf ook van plan te experimenteren.
Vetpercentage van 11%, laten meten door fysio.
Ook ik ben voorzichtig (volgens mij erg belangrijk).

Na veel zoeken kom je op veel uiteenlopende dingen uit: winstrol oral, test e, etc.
Het is me echter nog steeds niet duidelijk wat nou iets is wat het veiligste is en goed resultaat levert.

Als meer mensen wat kunnen toevoegen aan dit onderwerp zou dat geweldig zijn!

Ongeveer dezelfde stats en ben zelf ook van plan te experimenteren.
Vetpercentage van 11%, laten meten door fysio.
Ook ik ben voorzichtig (volgens mij erg belangrijk).

Na veel zoeken kom je op veel uiteenlopende dingen uit: winstrol oral, test e, etc.
Het is me echter nog steeds niet duidelijk wat nou iets is wat het veiligste is en goed resultaat levert.

Als meer mensen wat kunnen toevoegen aan dit onderwerp zou dat geweldig zijn!

lees je in zou ik zeggen, al die vragen zijn duizend keer beantwoord

Terug
Naar boven