Leader
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 20%
Topictitel is mijn doel, wat is de beste keuze?
1) Op je onderhoud eten en door middel cardio en kt een tekort creëren. Kcal out is groter dan Kcal in. Dus je doet elke dag gewoon cardio op een willekeurig moment en je gaat 500 kcal verbranden. Dan heb je een tekort van -500.
2) Vet direct aanpakken, door 's ochtends op nuchtere maag te cardio'en of na je kt minimaal 20 minuten cardio doen, waardoor je vet gaat verbranden.
Bij keuze 1 kun je bij een hoog intensiteit veel meer calorieën verbranden, terwijl bij keuze 2 je op 70% van je hartslag moet zitten om vet te verliezen.
Ik vind 't echt tegenstrijdig allemaal.
1) Op je onderhoud eten en door middel cardio en kt een tekort creëren. Kcal out is groter dan Kcal in. Dus je doet elke dag gewoon cardio op een willekeurig moment en je gaat 500 kcal verbranden. Dan heb je een tekort van -500.
2) Vet direct aanpakken, door 's ochtends op nuchtere maag te cardio'en of na je kt minimaal 20 minuten cardio doen, waardoor je vet gaat verbranden.
Bij keuze 1 kun je bij een hoog intensiteit veel meer calorieën verbranden, terwijl bij keuze 2 je op 70% van je hartslag moet zitten om vet te verliezen.
Ik vind 't echt tegenstrijdig allemaal.
Laatst bewerkt:

ik lees overal dat als je teveel gaat verbranden het lichaam overgaat op het verbranden van spier ipv vet....stel dat je gelijk bij het opstaan gaat hardlopen of zwemmen, dan heb je op dat moment dus erg weinig voedingsstoffen in je lichaam waardoor misschien in eerste instantie gelijk het vet wordt aangesproken, maar kan dit niet doorslaan naar het aanspreken van de spiermassa, juist omdat er zo weinig voedingsstoffen etc aanwezig zijn??
).