jerommeke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Laten we verstaan dat dit voor mij heel nieuw is...
Ik ben altijd een grote vleeseter geweest( nu nog eigenlijk).
Drink liters melk.
Eet bijna geen fruit, en matig groenten.
Ben dan ook inderdaad niet de meest "droge".
Win indien dit het doel is veel aan kracht.
Massa is al iets relatiever qua groei.
Mijn cholestorol swingt de pan uit...zit al jaren om en bij de 300.
En kennis (laborant) van me houdt het been stijf dat al die melk mij nog eens vergiftigd.
Zelf weet ik dat als ik niet ingrijp qua cholestorol, ik vroeg of laat megaproblemen kan krijgen met mijn aders.
De vraag die vele mij stellen is "waarom doe je het dan nog"?
mijn antwoord "omdat ik al die eiwitten nodig heb" (al die vetten neem ik er dus maar bij).
Nu mijn vraag: is het mogelijk om zonder vlees en melk? Waar haal je die eiwitten dan vandaan? Of nemen jullie echt niet zo gek veel aan eiwitten?
laten we zo stellen, bij mij heeft het niets te maken met de dieren die ik wil sparen, maar het is veeleer mezelf die ik wil sparen.
Mvg
Ronn
Ik ben altijd een grote vleeseter geweest( nu nog eigenlijk).
Drink liters melk.
Eet bijna geen fruit, en matig groenten.
Ben dan ook inderdaad niet de meest "droge".
Win indien dit het doel is veel aan kracht.
Massa is al iets relatiever qua groei.
Mijn cholestorol swingt de pan uit...zit al jaren om en bij de 300.
En kennis (laborant) van me houdt het been stijf dat al die melk mij nog eens vergiftigd.
Zelf weet ik dat als ik niet ingrijp qua cholestorol, ik vroeg of laat megaproblemen kan krijgen met mijn aders.
De vraag die vele mij stellen is "waarom doe je het dan nog"?
mijn antwoord "omdat ik al die eiwitten nodig heb" (al die vetten neem ik er dus maar bij).
Nu mijn vraag: is het mogelijk om zonder vlees en melk? Waar haal je die eiwitten dan vandaan? Of nemen jullie echt niet zo gek veel aan eiwitten?
laten we zo stellen, bij mij heeft het niets te maken met de dieren die ik wil sparen, maar het is veeleer mezelf die ik wil sparen.
Mvg
Ronn

Er zijn in het verleden 'n paar goede BB's geweest zoals Bill Pearl, Roy Hilligen, Chuck Sipes en Andreas Cahling. Dus met het juiste voedingsschema zou het geen enkel probleem moeten zijn om voldoende eiwitten binnen te krijgen.
ik heb idd ook al gehoord dat ze een biefstuk in hun broek staken, blijkbaar toch geen fabeltje dan?!