MuscleMeat

Vegetarische lasagne

saint

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
94kg
Bij de C1000 (maar waarschijnlijk ook bij andere supermarkten) verkopen ze een vegetarische lasagne van het merk Quorn. Het is makkelijk te bereiden, licht voedsel en bevat 28 gram eiwit per portie. Het zijn uiteraard wel plantaardige (onvolledige) eiwitten.

Per portie van 400 gram:

Calorieën: 445
Eiwit: 28 gr
Koolh: 47,2
Vet: 16 gr

Voedingsvezel: 6,4 gr

Oh ja, de smaak is ook nog in orde!!! Echt een handige, snelle maaltijd.

saint zei:
Bij de C1000 (maar waarschijnlijk ook bij andere supermarkten) verkopen ze een vegetarische lasagne van het merk Quorn. Het is makkelijk te bereiden, licht voedsel en bevat 28 gram eiwit per portie. Het zijn uiteraard wel plantaardige (onvolledige) eiwitten.

Per portie van 400 gram:

Calorieën: 445
Eiwit: 28 gr
Koolh: 47,2
Vet: 16 gr

Voedingsvezel: 6,4 gr

Oh ja, de smaak is ook nog in orde!!! Echt een handige, snelle maaltijd.

BETER!! Dat ga ik binnenkort ff proberen. 16 gram vet per 400(!) gram? Dat is niet veel voor een lassagne.

Gewoon ff nieuwsgierig ben je zelf ook vegetarier Saint, je hebt in ieder geval een hele goede fysiek. En bedankt voor de tip, was die Lasagna nog nergens tegen gekomen.

• Topic Starter Topic Starter
Ericr,

Bedankt voor je compliment.

Ik ben zelf geen vegetarier, maar ik eet wel zo nu en dan vegetarisch. Ik merk dat het eten wat lichter is en dat ik er ook wat gewicht mee verlies. Dus als ik me wat te zwaar voel, vervang ik een of twee maaltijden door een vegetarische. Ook voor de afwisseling vind ik het lekker. Die kip komt me af en toe de neus uit...

Mzl,
Saint

saint zei:

Ik ken dit product niet, en eet zelf geen quorn, maar heb toch begrepen dat quorn wel alle essentiele aminozuren bevat. Of bedoelde je dat niet?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken dit product niet, en eet zelf geen quorn, maar heb toch begrepen dat quorn wel alle essentiele aminozuren bevat. Of bedoelde je dat niet?

Ja, dat bedoelde ik wel. Ik dacht dat Quorn niet al die essentiele amino's bevat, maar als dat wel zo is, dan is dat alleen maar beter.

Tnx.

Terug
Naar boven