AndroidHealthClinic

Vendetta?? reacties graag??

latino

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb net even gelezen bij xxlnutrition wat vendetta is en wat het doet.

Heeft iemand hier ervaring met Vendetta, als het goed werkt en als het aan te raden is???

reacties graag?

Er was een "groot" topic over vendetta, moet je even zoeken.

maar ik heb het ook een tijd gebruikt en merkte zeker dat trainen beter ging.

• Topic Starter Topic Starter
nielsHarley zei:
Er was een "groot" topic over vendetta, moet je even zoeken.

maar ik heb het ook een tijd gebruikt en merkte zeker dat trainen beter ging.

gebruik je het nu niet meer dan?

ik krijg deze week 2 potjes binnen (voor inkoopsprijs, dus what the heck)

als het iets is dan laat ik het wel weten.

bij mij werkte het goed, betere - langere pomp, fitter. je kan goed trainen zelfs al heb je weinig gegegeten. ik vind het een goede supp.

idd , werkt perfect. goed spull wel. zitten redelijk wat amino's in, en wat andere shit. alleen wel duur. kosten in NL €50?? per pot. vergeet niet dat die pot na 15x gebruiken al leeg is en je weer een nieuwe moet kopen. de smaak is ook niet erg goed gelukt. :p

ik pak altijd 40gram kan je er ca. 22 trainingen mee doen.

ik bedoel moet je het alleen nemen voor het trainen???

Om je even uit de droom te helpen:

Vendetta:

Dietary Fiber 0g
Sugars 13g
Protein 13g

Sodium 120mg
Calcium 160mg
Phosphorus 20mg

L-Leucine 4290mg
L-Lysine 2070mg
L-Valine 1830mg
L-Phenylalanine 1607mg
L-Threonin 1390mg
L-Histidine 638mg
L-Isoleucine 636mg
L-Methionine 447mg
Potassium 150mg
Magnesium 180mg
Vitamin B-6

Met andere woorden gewoon een mix van eiwitten en koolhydraten en wat vitamine B6.

Pure hype. Gewoon goed en op tijd eten en je hebt genoeg energie en amino's beschikbaar voor tijdens je training.
Dat Vendetta wat simpele suikers bevat die een korte opnametijd hebben rechtvaardigt niet de prijs. Ook de vrije aminozuren doen dat niet omdat je maag dat ook kan met de eiwitten die jezelf door je voeding binnenkrijgt.

Het is dus 2 x niks en voor luie mensen die niet op tijd eten!

latino zei:
Ik heb net even gelezen bij xxlnutrition wat vendetta is en wat het doet.

Heeft iemand hier ervaring met Vendetta, als het goed werkt en als het aan te raden is???

reacties graag?

Laatst bewerkt:
Elmo zei:

Vendetta:

Dietary Fiber 0g
Sugars 13g
Protein 13g

Sodium 120mg
Calcium 160mg
Phosphorus 20mg

L-Leucine 4290mg
L-Lysine 2070mg
L-Valine 1830mg
L-Phenylalanine 1607mg
L-Threonin 1390mg
L-Histidine 638mg
L-Isoleucine 636mg
L-Methionine 447mg
Potassium 150mg
Magnesium 180mg
Vitamin B-6

Met andere woorden gewoon een mix van eiwitten en koolhydraten en wat viatmine en mineralen.

Pure hype. Gewoon goed en op tijd eten en je hebt genoeg energie en amino's beschikbaar voor tijdens je training.
Dat Vendetta wat simpele suikers bevat die een korte opnametijd hebben rechtvaardigt niet de prijs. Ook de vrije aminizuren doen dat niet omdat je maag dat ook kan met de eiwitten die jezelf door je voeding binnenkrijgt.

Het is dus 2 x niks

mischien heb je wel gelijk ik zeg niet van niet.
maar toch hoor ik van veel mensen hier dat het veel geholpen heeft?

en wat raad jij aan dan buiten proteine whey, whey gainer en creatine en een goede voeding?

misschien swole v2 iets??

Misschien moet je zelf is nadenken en niet blind op andermans advies afgaan!!!!
Swole V2 = het zelfde verhaal als Vendetta.
Dextrose is het allerbeste product, helaas kunnen ze daar weinig aan verdienen dus maken ze der een mooie mix van zodat het nog wat lijkt.
Maar het blijft gewoon suiker wat er in zit.

Dus koop suiker (dextrose) koop creatine en wei maak hier een mix van en drink dit na je training.

Amxerxes zei:
Dextrose is het allerbeste product, helaas kunnen ze daar weinig aan verdienen dus maken ze der een mooie mix van zodat het nog wat lijkt.

Dus koop suiker (dextrose) koop creatine en wei maak hier een mix van en drink dit na je training.

dat creatine en wei is geen probleem zoals ik al zei dat gebruik ik al 2 jaar, ik wou gewoon even wat extras erbij doen, en ik ben even aan het kijken wat ik erbij kan gebruiken, en de dextrose zuiker gebruik ik ook al.
ik wil gewoon even kijken wat mensen van diei producten vinden, enals ze ervaringen mee hebben :rolleyes:

Amxerxes zei:

vind dat swole v2 veel beter werkt. betere pomp etc

Elmo zei:

Vendetta:

Dietary Fiber 0g
Sugars 13g
Protein 13g

Sodium 120mg
Calcium 160mg
Phosphorus 20mg

L-Leucine 4290mg
L-Lysine 2070mg
L-Valine 1830mg
L-Phenylalanine 1607mg
L-Threonin 1390mg
L-Histidine 638mg
L-Isoleucine 636mg
L-Methionine 447mg
Potassium 150mg
Magnesium 180mg
Vitamin B-6

Met andere woorden gewoon een mix van eiwitten en koolhydraten en wat vitamine B6.

Dat Vendetta wat simpele suikers bevat die een korte opnametijd hebben rechtvaardigt niet de prijs. Ook de vrije aminozuren doen dat niet omdat je maag dat ook kan met de eiwitten die jezelf door je voeding binnenkrijgt.

Het is dus 2 x niks en voor luie mensen die niet op tijd eten!

Fijn dat jij voor andere kan spreken. Een supplement hoeft slechts te helpen, dit zou al een betere pomp kunnen zijn om je over een dood punt heen te helpen. Mensen verwachten teveel van supplementen. Er zijn toch echt mensen die tevreden zijn over vendetta.

Terug
Naar boven