AndroidHealthClinic

Vendetta?? reacties graag??

Een betere pomp zegt niet veel over groei en hypertrofie!!

We hebben niets aan jou persoonlijke mening nasty probeer je antwoorden is te onderbouwen.

BB is voor veel van ons niet goedkoop, we eten veel en gebruiken veel vitamines en wei en creatine. De sportschool moet betaald worden en we willen ook een kleurtje en ga zo maar door. Dan krijgen we te horen hier dat we swole v2 moeten gebruiken want dat is geweldig en daar geven we dan maar ons geld aan uit. Terwijl we dat geld veel beter kunnen besteden aan vlees, zalm, verse tonijn en andere producten die goed voor ons zijn.

Dus gewoon lekker zelf mixen die zooi dat werkt ook prima.

Amxerxes zei:
Misschien moet je zelf is nadenken en niet blind op andermans advies afgaan!!!!
Swole V2 = het zelfde verhaal als Vendetta.
Dextrose is het allerbeste product, helaas kunnen ze daar weinig aan verdienen dus maken ze der een mooie mix van zodat het nog wat lijkt.
Maar het blijft gewoon suiker wat er in zit.

Dus koop suiker (dextrose) koop creatine en wei maak hier een mix van en drink dit na je training.

Hoe kan swole V2 en vendetta nu hetzelfde verhaal zijn??
Swole V2 werkt echt wel beter en je hoeft het ook niet met dextrose te pakken in de ochtend.
Ik ken ook iemand die last van zijn maag kreeg van gewone creatine en bij Swole V2 heeft hij nergens last van.
Ik ken vendetta verder niet maar Swole V2 werkt wel degelijk, of het 57,50€ waard is is een tweede.
Maar het is wel degelijk beter dan normale creatine.

Amxerxes zei:

We hebben niets aan jou persoonlijke mening nasty probeer je antwoorden is te onderbouwen.

BB is voor veel van ons niet goedkoop, we eten veel en gebruiken veel vitamines en wei en creatine. De sportschool moet betaald worden en we willen ook een kleurtje en ga zo maar door. Dan krijgen we te horen hier dat we swole v2 moeten gebruiken want dat is geweldig en daar geven we dan maar ons geld aan uit. Terwijl we dat geld veel beter kunnen besteden aan vlees, zalm, verse tonijn en andere producten die goed voor ons zijn.

Dude je lijkt big cat wel, weer van dat gelul over theorie. Zelfde verhaal als dat dianabol bende is wat ook gewoon niet waar is. Iedereen reageert anders zijn ik hecht meer waarde aan een gebruikersmening als een shittheorie van een ander.

Amxerxes zei:

Helemaal mee eens. Het zit tussen de oren. Een betere pomp? Ja right. Omdat het uit 1 potje komt zeker?

Ach who cares

Juriaan zei:
Dude je lijkt big cat wel, weer van dat gelul over theorie. Zelfde verhaal als dat dianabol bende is wat ook gewoon niet waar is. Iedereen reageert anders zijn ik hecht meer waarde aan een gebruikersmening als een shittheorie van een ander.

Waar heb je het over Jur dianabol ???

Hoezo theorie, ik heb vendetta zelf ook wel gebruikt, werkt echt wel maar 2,5 euro per x is het gewoon niet waard in mijn ogen, gebruik dit geld dan om je dieet te optimaliseren, want dat is vaak gewoon de reden dat iemand niet meer vooruit gaat.

Ik zeg niet dat het niet werkt, ik vind het in verhouding alleen te duur.

HAHAAAA, alles wat in de schappen ligt voor een beter, strakker, mooi, groot,
geripped lichaam is gewoon VERKOOPGELUL!!! Als de ene vind dat hij er goed op gaat dan de ander, laat hem dat vinden. Maar iedereen weet dat als je een of ander product tot je neemt (bijv.. vendetta, of creatine of iets) dat je dan zowieso harder gaat trainen, beter gaat eten en zo. Ik denk dat het tussen de oren zit.

Amxerxes zei:
Waar heb je het over Jur dianabol ???

Hoezo theorie, ik heb vendetta zelf ook wel gebruikt, werkt echt wel maar 2,5 euro per x is het gewoon niet waard in mijn ogen, gebruik dit geld dan om je dieet te optimaliseren, want dat is vaak gewoon de reden dat iemand niet meer vooruit gaat.

Ik zeg niet dat het niet werkt, ik vind het in verhouding alleen te duur.

Dat nam ik als voorbeeld als theorie. Maar binnenkort zal ik het proberen en ook mijn mening erover geven

Dat 90% van de supplementen veel te duur is, is denk ik iedereen het wel over eens. Sommige mensen hebben echter aardig wat centen over om dat kleine beetje extra te krijgen. Ik persoonlijk ben ook niet zo'n fan van al die hippe supplementen e.d. maar ik geloof wel dat het toegevoegde waarde heeft. Ik merk zelf bv dat ik echt wel stukken beter reageer op V12 creatine dan gewone crea met dextrose. Dus als ik eens in de tijd uit de states wat bestel vind ik het niet erg om wat supps te proberen, de kosten zijn dan nog wel te doen. Hier in nederland ga ik echt geen swole halen voor 50 of 60 euro per potje!

Rob G zei:
Dat 90% van de supplementen veel te duur is, is denk ik iedereen het wel over eens. Sommige mensen hebben echter aardig wat centen over om dat kleine beetje extra te krijgen. Ik persoonlijk ben ook niet zo'n fan van al die hippe supplementen e.d. maar ik geloof wel dat het toegevoegde waarde heeft. Ik merk zelf bv dat ik echt wel stukken beter reageer op V12 creatine dan gewone crea met dextrose. Dus als ik eens in de tijd uit de states wat bestel vind ik het niet erg om wat supps te proberen, de kosten zijn dan nog wel te doen. Hier in nederland ga ik echt geen swole halen voor 50 of 60 euro per potje!

Daar sluit ik me bij aan Rob G.

Ik houd het qua supps bij de basis en geen fancy-schmanchy supps. Maar nu ik ff goedkoop wat vendetta heb gekregen ga ik het wel proberen.

Ik sluit me in ieder geval aan bij de tevreden gebruikers van Vendetta. De pomp die ik er van ervaar is in ieder geval goed, tot nu toe geen klachten over het supplement maar je moet je in ieder geval niet blindstaren op de werking die wordt omschreven op menig internetsite. Het zit ook een beetje tussen je oren...

Het is bij Vendetta wel het voordeel dat je maag het niet hoeft te verteren. Ik heb wel geprobeerd een shake 0,5 uur voor training dat was niks!!! En het is volgens mij ook bewezen dat amino's voor je training wel iets werkt. alleen wat anderen hier al zeiden je moet gewoon echt het geld er voor over om dat miniscule voordeel te hebben. ik vind het zelf wel leuk supplementjes als ik wat geld nodig hebt, dit motiveerd ook altijd. Maar dan ook echt alleen als ik geld over heb!!!!

Als je een pomp krijgt, dan is het goed?
Hahaha wat een raar criterium. Als ik volle bak train heb ik altijd een pomp.
Daar heb je geen Vendetta voor nodig

hebbiesneff zei:
Ik sluit me in ieder geval aan bij de tevreden gebruikers van Vendetta. De pomp die ik er van ervaar is in ieder geval goed, tot nu toe geen klachten over het supplement maar je moet je in ieder geval niet blindstaren op de werking die wordt omschreven op menig internetsite. Het zit ook een beetje tussen je oren...

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Als je een pomp krijgt, dan is het goed?
Hahaha wat een raar criterium. Als ik volle bak train heb ik altijd een pomp.
Daar heb je geen Vendetta voor nodig

gebruik maar eens vendetta dan, die pomp knalt je de spieren uit

Elmo is dus zo slim om dat geld lekker in zak te houden.
Vendatta met D-glucose hahahaha en aminozuren die niet meer verteerd hoeven worden, wat een onzin.

Amxerxes zei:
Vendatta met D-glucose hahahaha en aminozuren die niet meer verteerd hoeven worden, wat een onzin.

noob, ga jij je maar eens eens verdiepen in supps. dit is al de 3e keer dat je met onzin veralen aan komt kakken:mier:

Ik ben er vorige week mee begonnen,
Ik merkte duidelijk verschil in energie en in de pomp!
Zeker het geld waard.

Amxerxes zei:

jij moet geen vendetta kopen dus wees slim en hou dat geld in je zak, wat jij moet doen is boeken kopen en kennis opdoen, daar moet jij in investeren. wat een noob.

Ik heb vendetta met swole v2 gebruikt, had had met een goed eet patroon wel 3 kg gepakt, of het aan de vendetta en swole v2 lag weet ik niet want ik had mijn eetpatroon veranderd.

Tip voor de gebruikers die het echt RANZIG VINDEN(INCLUDING ME!!!):
Doe bij je vendetta eerst een klein beetje water dat het nog net te zuipen valt, zodat het echt zoet is, als je dat op hebt, pleur dan nog wat meer water in het flesje/glaasje en spoel de restjes ermee weg .

Ik heb het eerst altijd in een spa blauw flesje van 33 cl gedaan, eerst vol met water en zo'n schepje vendetta of hoeveel het ook moest zijn. NIET TE zuipen die troep, ik kreeg er kotsneigingen van.

Daarna ben ik gewoon een schepje vendetta met een beetje water.. 1/5de van het flesje met water vullen en in eenkeer achter overslaan, daarna vulde ik het flesje weer gewoon tot de top en toen dronk ik het op. Zo proef je die verrotte sinaasappelen minder en is het lekker zoet!

Trouwens, iemand nog last van hartkloppingen gehad met vendetta?? bij mij begon die te knallen als een gek, schrok er zelf van...

wel dikke vette pomp trouwens.. :D
Smart huh!

Laatst bewerkt:
Leuk topic om te lezen, zat net met Swole in me gedachte of met Xpander, zit nu al halve dag rond te zoeken op dit forum naar allerlei dingen, onderandere werking van creatine etc.

Klopt het nou ook dat Swole en Xpand minder vocht vast houden, zoals dat bij de normale Creatine wel krijgt en dus circa 2 kilo aan water vast zou houden(moet nog beginnen met een maandje creatine, dus ben nog ff beginner erin :p).

p.s. Ik probeer nu alleen beetje mee te praten op laag niveau om zo genoeg kennis te vergaren, zodat ik het beste uit me trainingen kan halen en uit me supplementen(zodat minder verloren gaat :)), ik train nu trouwen al goed, voeding is ook steeds beter, kortom bodybuilding is zeer leerzaam en leuk.

robberto21 zei:
Leuk topic om te lezen, zat net met Swole in me gedachte of met Xpander, zit nu al halve dag rond te zoeken op dit forum naar allerlei dingen, onderandere werking van creatine etc.

Klopt het nou ook dat Swole en Xpand minder vocht vast houden, zoals dat bij de normale Creatine wel krijgt en dus circa 2 kilo aan water vast zou houden(moet nog beginnen met een maandje creatine, dus ben nog ff beginner erin :p).

p.s. Ik probeer nu alleen beetje mee te praten op laag niveau om zo genoeg kennis te vergaren, zodat ik het beste uit me trainingen kan halen en uit me supplementen(zodat minder verloren gaat :)), ik train nu trouwen al goed, voeding is ook steeds beter, kortom bodybuilding is zeer leerzaam en leuk.

fixeer je beter eerst een jaartje op je voedingsschemaen training en ga dan eens aan sups denken.

Terug
Naar boven