robberto21
Cool Novice
- Waardering
- 0
naja ik fixeer me nu al best veel aan training en voeding, maar een extratje is altijd beter, de eerste periode dat je traint heb je het meeste resultaat en dat wil ik dan zo goed/better benutten d.m.v. goede voeging/training/rust en daarnaast sups, Gebruik gewoon de gebruikelijke dingen trouwens, makkelijke Creatine, Whey protein, maar ik werd in de zaak van Zwier geatendeerd dat swole en xpand wat beter zijn in kwaliteit etc en je wellicht wat meer resultaat kan krijgen, doordat het beter opneemt endergelijke. Vind trouwens ook wel leuk om beetje over voedingstoffen te weten komen en dus ook Sups, voeding en sups zitten nouw met elkaar, is toch bijkomen bij je voeding dusja, ik wil daarom ook weten wat ik gebruik en hoe ik het het beste gebruiken(ben daarbij niet echt reclame gevoelig, kijk meestal dieper dan de aangrijpende boodschap etc).
Maar bedankt voor je advies Rebel, kga ook rustig beginnen, eerst goed de basis kennen, daarom heb ik ook wat simpelere en goedkopere supps genomen(wel goed van kwalitiet uiteraard, shop van Body and health in breda is heel goed, kwa service en supps).
Maar bedankt voor je advies Rebel, kga ook rustig beginnen, eerst goed de basis kennen, daarom heb ik ook wat simpelere en goedkopere supps genomen(wel goed van kwalitiet uiteraard, shop van Body and health in breda is heel goed, kwa service en supps).