AndroidHealthClinic

vendetta

Heb er zelf geen ervaring mee, maar het schijnt goed tezijn omdat het snel wordt opgenomen. Heb er al verschillende dingen over gelezen. Sommigen vinden het goed anderen niet. Maar er zullen altijd voor en tegnestanders zijn, als je het zelf probeert kan je zien wat het met je doet

[Link niet meer beschikbaar]

kan je een paar dingen over vinden

Ik heb het wel eens voor een periode van een maand gebruikt. Het is erg goor om op te drinken, maar je merkt inderdaad dat je meer energie krijgt. Daarnaast kon ik een grotere pomp behalen met dit spul. Ik heb er helaas niet echt massa mee kunnen gainen, maar mijn kracht is wel met ongeveer 30% - 40% gestegen in relatief korte tijd.

Echter: gezien de prijs die je moet betalen, moet je bij jezelf nagaan of je het de moeite waard vind. Ik denk dat Vendetta meer iets is voor PL-ers dan voor BB-ers. (Het kan natuurlijk ook zijn dat ik het te kort heb gebruikt :p )

heb het maar 2 weken genomen, kreeg er wel meer energie van.
Ben ermee gestopt omdat ik het aan mijn maag kreeg van dat spul.

Ik heb het ook een keer gebruikt,

voordelen: pomp kracht,
nadelen: prijs 50euro!, smaak orange :kots:,,geen massa toename.

Nee voor mijn geen vendetta meer

heb het een maand gebruikt samen met swole v2 ging er wel redelijk op maar niet te pruimen die zooi : en erg prijzig ook.

vendetta werkt maar is enorm slecht van smaak...

werkt voor geen meter, ik zal het nooit meer gebruiken ,zeker voor dat geld niet.

het is een goeie kracht en pomp booster
maar kzou het ook nie opnieuw kopen...

Heb het staan, bevat goede dings maar de smaak is echt SLECHT!

schijnt wel een aardig spulletje te zijn maar je moet het niet in nederland halen gewoon ff bij 1fast400 ben je altijd goedkoper uit kosten 1 pod vendetta €25

Ik gebruik het nog soms keer. Ik ben daar echt heel tevreden van. Juist voor je begint te trainen halfliterke waten uitdrinken met vendetta erin en je voelt je energie stijgen, en de pomp is er veel beter van!! Ik vind het aan te raden

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het weggegooid,is niet erg lang houdbaar.Ook nog t*ring duur en merkte niet erg veel verschil.Gebruik nu alleen nog wheypoeder en verder haal ik alles uit mn voeding.

vendetta werkt zeker voor mij in ieder geval en de smaak vind ik ook best goed te doen hoor.
CEE is pas echt goor

Terug
Naar boven