Beoordeling:
9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Vorig jaar heb ik ephedra gebruikt en aangezien hyperdrive hiermee wordt vergeleken denk ik dat jullie misschien wat aan deze revieuw hebben..
Ik ben nou 2 weken bezig en zie duidelijk dat ik veel vet verlies, dit had ik vorig jaar ook met de ephedra maar dit ging wel samen met wat minder prettige bijwerkingen
, zoals hartkloppingen en steken in mijn hart..
Ik zal even snel de voor en nadelen opnoemen die ik van hyperdrive heb ondervonden:
voordelen:
- snel/veel vetverlies
- weinig tot geen bijwerkingen
nadelen:
- weinig extra energie
- mindere conditie
vorig jaar merkte ik duidelijk dat de cardio makkelijker ging door de ephedra, nu heb ik juist het idee dat ik meer moeite heb om de cardio vol te houden..
- Soort supplement: Fatburner/stacker
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? geen
- Welke dosis heb je gebruikt? 1 in de ochtend
- Waar heb je het supplement gekocht? slankfit.be
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 47,25
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. werkte goed
Mijn review:
Vorig jaar heb ik ephedra gebruikt en aangezien hyperdrive hiermee wordt vergeleken denk ik dat jullie misschien wat aan deze revieuw hebben..
Ik ben nou 2 weken bezig en zie duidelijk dat ik veel vet verlies, dit had ik vorig jaar ook met de ephedra maar dit ging wel samen met wat minder prettige bijwerkingen
, zoals hartkloppingen en steken in mijn hart..Ik zal even snel de voor en nadelen opnoemen die ik van hyperdrive heb ondervonden:
voordelen:
- snel/veel vetverlies
- weinig tot geen bijwerkingen
nadelen:
- weinig extra energie
- mindere conditie
vorig jaar merkte ik duidelijk dat de cardio makkelijker ging door de ephedra, nu heb ik juist het idee dat ik meer moeite heb om de cardio vol te houden..

. Ook gelkijk maar wat bad ass mass meegenoem