MuscleMeat

Review Venom Hyperdrive - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 in de ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? slankfit.be
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 47,25
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. werkte goed

Mijn review:

Vorig jaar heb ik ephedra gebruikt en aangezien hyperdrive hiermee wordt vergeleken denk ik dat jullie misschien wat aan deze revieuw hebben..

Ik ben nou 2 weken bezig en zie duidelijk dat ik veel vet verlies, dit had ik vorig jaar ook met de ephedra maar dit ging wel samen met wat minder prettige bijwerkingen:D, zoals hartkloppingen en steken in mijn hart..

Ik zal even snel de voor en nadelen opnoemen die ik van hyperdrive heb ondervonden:
voordelen:
- snel/veel vetverlies
- weinig tot geen bijwerkingen
nadelen:
- weinig extra energie
- mindere conditie

vorig jaar merkte ik duidelijk dat de cardio makkelijker ging door de ephedra, nu heb ik juist het idee dat ik meer moeite heb om de cardio vol te houden..

6.jpg

Ik ben er ook reeds 3 dagen mee bezig en mijn eetlust verminderd wel wat, heb nooit meer een hongergevoel. Enig probleem waar ik nu mee te kampen heb is kortademigheid. De reden hiervan kan wel zijn dat ik de eerste dag met 1 begonnen ben en op dag 2 al met 2 pillen per dag in 1x (ik drink nooit koffie dus ik kan wel gevoelig zijn aan die cafeine). Of ik veel vet verlies ga ik pas binnen enkele weken kunnen zeggen.

Iank, hoeveel gewicht heb je op die 2 weken verloren, en ook enig verlies in kracht? Ik tot nu toe niks in kracht maar wel al bijna 1 kilo kwijt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er ook reeds 3 dagen mee bezig en mijn eetlust verminderd wel wat, heb nooit meer een hongergevoel. Enig probleem waar ik nu mee te kampen heb is kortademigheid. De reden hiervan kan wel zijn dat ik de eerste dag met 1 begonnen ben en op dag 2 al met 2 pillen per dag in 1x (ik drink nooit koffie dus ik kan wel gevoelig zijn aan die cafeine). Of ik veel vet verlies ga ik pas binnen enkele weken kunnen zeggen.

Iank, hoeveel gewicht heb je op die 2 weken verloren, en ook enig verlies in kracht? Ik tot nu toe niks in kracht maar wel al bijna 1 kilo kwijt.

kortademigheid heb ik ook heeeel soms, je moet gewoon 1 per dag nemen man, je verliest nou al vet met 1 per dag, kan je beter die 2 per dag nog ff achter de hand houden voor straks..

ik ben denk in 2 weken ook 1 kg kwijt volgens mij, niet echt op de weegschaal gelet alleen in de spiegel gekeken.. van ephedra kreeg je echt energie en trainde je harder als normaal, dat is met hyperdrive helaas helemaal niet het geval..

Ja ik ga het gewoon verder proberen met 1 per dag, wou gewoon eens weten of er meer effect was met 2.

Die kortademigheid is bij mij nu al de hele dag (hoewel ik er gisteren maar 2 had genomen en vandaag weer 1), dus morgen even kijken of het nog zo is.

Extra energie om te trainen heb ik helaas ook niet, maar als ik train neem ik NO Xplode en dan gaat het wel lekker :)

Ik heb deze ook staan en geprobeerd. Ik nam er 2 per dag (1 's morgens en 1 net voor mijn middag eten). Ik nam er gelijk 2 omdat ik net gedaan had met een andere vetverbrander te nemen.
Wat gaf mij dit: enorme krampen in mijn buik en darmen, een opgblazen gevoel en niet meer naar het toilet kunnen gaan (zelfs geen scheten kunnen laten).
Ik ga van de veronderstelling uit dat er iets inzit waar ik niet tegen kan.
Wat ik nu ga proberen, van zodra ik terug naar het toilet kan, is 1 per dag nemen om te zien dan mijn sides uit blijven

Ik ben nu een klein weekje bezig met de hyperdrive maar ik ga er morgen toch maar mee stoppen. Ik neem er nu 1 a 2 per (afhankelijk of ik ga sporten die dag).
Ik krijg een beetje het gevoel dat er een bepaalde stof in zit waar ik slecht tegen kan, heb ook echt zo'n stram gevoel over mezelf, voel me er totaal niet lekker bij en het lijkt wel of ik aan de amphetamine heb gezeten zonder echt het gevoel te hebben dat ik energie te over heb (integendeel zelfs). Ook ben ik kortademig en had vanmiddag echt het gevoel alsof ik moest kotsen. Ben er dus echt mezelf niet op en dat is het me niet waard, echt heftige side effects bij mij...

• Topic Starter Topic Starter
nou heftig hoor...

Ik had ook veel sides zoals nerveusiteit, soms misselijk en een gevoel dat je aan de dope zit..maar cardio ging super, werd nooit moe en kon blijven gaan. Hongergevoel ging met het eerste potje de dieperik in maar men 2de keer dat ik het nam had ik bijna geen hongeronderdrukking..
Ik vind Venom wel beter dan AMP

Nu neem ik RPM (Applied Nutriceuticals) pre-workout, is wel een lekker goedje.

Grtz

Ik gebruik dit supplement nu precies 4 weken. Ik kan het van harte aanraden aan iedereen die net een extra zetje in de rug nodig heeft bij het cutten. 10/10 voor mij.

2 caps vond ik echter soms wel sterk, echt een dope gevoel, kon gemakkelijk 5 minuten strak kijken zonder te knipperen met mijn ogen :roflol:

Een aanrader!

een paar van jullie hebben het over een ``dope gevoel`` dus ik neem dan aan dat jullie ervaring hebben met dope:nanner::D

ik geruik het als eetlust remmer

heb net een potje gekocht voor 35 euro ben benieuwd haha :P. Ook gelkijk maar wat bad ass mass meegenoem ;)

heeft iemand deze trowuens al geprobeerd

ALRI Thyrogen-X Fat Burner

Ben er ook zelf mee bezig nu en ik vind het wel goede shit. De hele dag energie duidelijk scherper geworden dus goed product!

ehmsz een of andere gare website stond ook op marktplaats.nl. Zal even voor je zoeken en het je pmen. bad ass mass heb ik daar ook vandaan was ook wel cheap. Omgerekend was het niet duurder als in amerika bestellen.

De goedkoopste online winkel van Nederland - Home

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven