XXL Nutrition

Verdeling Winstrol/Nolvadex

PFN

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Na een tijd ingelezen te hebben wil ik aan mijn 1e kuur gaan beginnen;
Winstrol ( 6 weken ) 40mg p.d.
Nolvadex ( 2 weken ) 20mg p.d.

Nu zijn de meningen over een aantal dingen verdeeld en vroeg ik me af of er mensen zijn met ervaring die hun mening willen delen.

1: Dosering van winstrol in 2x verdelen over de dag? ( 2 met ontbijt en 2 om 18:00 ) om de bloedwaardes gelijk te houden of juist allemaal in 1x? zodat de piek hoger ligt? Ik train zelf vanaf 18:45.

2: nakuur Nolvadex; sommige vinden het onzin maar om gewoon safe te zijn heb ik toch besloten een nakuur te doen. 2 weken leek me lang zat en dan 20mg p.d. maar welk tijdstip is het best om dat in te nemen altijd een vast tijdstip?

3: Wil van 12% BF naar 15% proberen te bulken in die periode om meer uit mijn kuur te halen, werkt dat in de praktijk ook zo met winstrol?

Ik kon over deze 3 dingen niet echt een duidelijk antwoord vinden ( is natuurlijk ook afhankelijk van de persoon )

iemand die zijn ervaring wil delen of dingen kan bevestigen?

Waarom nolvadex voor het slapen gaan? Heeft een super lange halfwaardetijd (5-7 dagen!) dus maakt juist vrij weinig uit wanneer je het neemt. Beste gewoon dagelijks wel zelfde moment aanhouden natuurlijk. Ikzelf zou gewoon sochtends doen bij het opstaan.

1: ochtend 2 nemen en iets van 8 10 uur later de volgende 2.
Winny doet kwa pre work out niet heel veel.

2: tijdstip haalt niet uit, gewoon ongeveer op hetzelfde monent 20mg nemen.

3: boeiend niet echt.

Waarom nolvadex voor het slapen gaan? Heeft een super lange halfwaardetijd (5-7 dagen!) dus maakt juist vrij weinig uit wanneer je het neemt. Beste gewoon dagelijks wel zelfde moment aanhouden natuurlijk. Ikzelf zou gewoon sochtends doen bij het opstaan.

Helpt tegen Side effects (als je die hebt) ikzelf kreeg vaker last van me ogen door nolva en heb dat verholpen door het voor het slapen in te nemen

Sides van Nolva? Haha, zou wel willen weten hoe een week op 1g+ tren ace er bij jou uitziet :D

• Topic Starter Topic Starter
okey, thanks voor de reacties.

Bron? Lijkt me tussen je oren zitten gezien de lange halfwaardetijd

Bron is een miljoen andere mensen die last van hun ogen krijgen door Nolva en dit verhelpen door het 's avonds te nemen. Zelfde als dat het geen f**k uit zou moeten maken wanneer je Ace zet maar als ik het pre-bed zet heb ik geen last van nachtzweten maar als ik 't bij 't opstaan zet zweet ik me de nacht erop helemaal het apenzuur.

Bron is een miljoen andere mensen die last van hun ogen krijgen door Nolva en dit verhelpen door het 's avonds te nemen. Zelfde als dat het geen f**k uit zou moeten maken wanneer je Ace zet maar als ik het pre-bed zet heb ik geen last van nachtzweten maar als ik 't bij 't opstaan zet zweet ik me de nacht erop helemaal het apenzuur.

Geen bron dus, dus broscience. Acetaat ester heeft geen halfwaardetijd van 5-7 dagen dus is appels met peren vergelijken.

ik zie het vaak. nolvadex niet nodig, maar ik neem het voor de safety toch maar. wake up!! weet je wel wat nolvadex is! ga maar eens zoeken. zware medicijnen. en je gaat ze nemen terwijl ze 0,0 waarde hebben.
als je reden weet/ begrijpt van waarom nolvadex na een kuur wordt genomen EN je kent de werking van winstrol, dan WEET je dat je t niet hoeft te nemen.
1 scheelt je geld
2 minder zooi in je lichaam

ik weet dat het een zwaar medicijn is en dat het voor je hormonen niet uitmaakt maar had wel begrepen dat het beter is om je cholesterol weer een beetje op normaal pijl te krijgen? ook hoor ik wel eens mensen vertellen dat je je gains dan beter zou vasthouden?

Sinds wanneer helpt Tamofixen je cholesterol in orde te krijgen?
Ik zou verder ook gewoon nakuren maar er ook test naast zetten...

Heb zelf niet veel verstand van medicijnen en de werking ervan maar ik dacht zoiets gelezen te hebben.
maar als het dus echt totaal nergens goed voor is kan ik het net zo goed laten...
wel vaag dat er dan zoveel mensen bij winny only gaan nakuren.
Dus een nolvadex nakuur is dus helemaal nergens goed voor bij winstrol only? ook niet om je gains beter vast te houden?

Zeker wel nakuren. Winstrol onderdrukt net zo goed als alle andere AAS. Gewoon 2 weken 20mg pd pakken

ik zie het vaak. nolvadex niet nodig, maar ik neem het voor de safety toch maar. wake up!! weet je wel wat nolvadex is! ga maar eens zoeken. zware medicijnen. en je gaat ze nemen terwijl ze 0,0 waarde hebben.

als je reden weet/ begrijpt van waarom nolvadex na een kuur wordt genomen EN je kent de werking van winstrol, dan WEET je dat je t niet hoeft te nemen.

1 scheelt je geld

2 minder zooi in je lichaam

Pls go

Is dat omdat men denkt dat nolvadex je test weer opstart? Dat doet t niet. Je herstelt wel snelle maar alleen als je last heb van aromatiserende middelen. Door het blokkeren van oestrogenen die nog in je lichaam zwerven kan je lichaam zelf sneller starten. Echter met winny heb je geen last daarvan. Dus zal je niet sneller starten maar even snel. In tussen tijd heb ik wel een SAFETY reden gevonden waardoor je t wel kan doen. Als je winny geen winny is of gedeeltelijk en je bijv. Dboll heb met n winny sticker.

Hh pls go. Nu al?

Maar ja, zijn slechts mijn 2 $centen

Ja, je proefmaandje was mooi, nu gauw naar een ander board met je centen

hm.. aparte manier van omgaan met andere/ nieuwe members. wie mag zich hier wel welkom heten dan?

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

oh ja, wat betreft de centen is dat mn dollarcents? :)
qua zn centen voor zn nolva gaat meer om de ratio. zn winny kost net zoveel als zn nolva zo ongeveer.
maar oke. dan nolva. ikm zal me niet meer in wel of geen nolva discussies mengen. deze zijn misschien al vaker gevoerd. ik heb geen 200.000 discussies gelezen.
maar een andere, iets volwassener manier van reageren had niet misstaan.

hm.. aparte manier van omgaan met andere/ nieuwe members. wie mag zich hier wel welkom heten dan?

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

oh ja, wat betreft de centen is dat mn dollarcents? :)
qua zn centen voor zn nolva gaat meer om de ratio. zn winny kost net zoveel als zn nolva zo ongeveer.
maar oke. dan nolva. ikm zal me niet meer in wel of geen nolva discussies mengen. deze zijn misschien al vaker gevoerd. ik heb geen 200.000 discussies gelezen.
maar een andere, iets volwassener manier van reageren had niet misstaan.

Betaal jij zo veel voor je nolva. 40 euro is een hele normale prijs, dat kosten 100 tabs winny ook. Voor 6 weken winny heb je 200 tabs nodig. (Schilt dus de helft)

Terug
Naar boven