Nee klopt je hebt gelijk. Het gaat ook nergens over. Maar om om die slinkse stemmers te bashen zal ik haar blijven steunen. Alsof links nu zoveel goeds heeft gedaan voor dit land. Laat me aub niet lachen.
Dus welk argument men ook aanhaalt om iemand neer te halen, ze moeten maar eerst eens kijken in hun eigen kamp en vervolgens de ogen uit de kop schamen dat ze daarop gestemd hebben. Zolang mijn moeder met ernstige reuma en een uitkering op kosten wordt gedreven voor haar medicijnen, heb ik geen goed woord over voor dat zooitje daar in Den Haag. Links zou er zijn voor de minder bedeelden..nou dus niet huh. Met de minder bedeelden bedoelden ze hunzelf mee. Lekker 30% extra loon scoren en je achterban laten stikken. Dat is pas een vorm van dictatuur, maar dat willen de okselharige linkse gasten niet inzien.
Van mij hoeven buitenlanders het land niet uit en mogen extreem rechtse figuren een nekschot krijgen, maar dat er iets aan dit land moet gebeuren staat als een paal boven water en als je dat als liefhebber van links niet inziet, bewijst maar weer eens hoe hoog het iq is van een linkse aanhanger.
En ja, ik ben woedend. Woedend dat mijn moeder flink pijn lijdt en het ook nog in haar portomonee moet voelen. Woedend omdat ze elk jaar minder huursubsidie krijgt, maar wel haar huur wordt verhoogd. Woedend omdat zij met haar reuma eerst 150 euro van haar miezerig geld moet betalen voordat die zwijnen van een zorgverzekeraar pas aan haar denken. Woedend omdat haar beltaxi wordt afgeschaft omdat er bezuinigt moet worden.
Dus na het typen van mijn moeders ellende kan ik nog maar een ding neerplempen. Sterf met je linkse kliek. Tis tijd dat er een frisse wind door dit corrupte land komt. En of dat nu verdonk, wilders of een of andere pietje is. Degene die het aandurft krijgt mijn steun, of ze nu 3 auto's van de zaak rijden of niet. Gebeurt dat niet, dan mag dit land van mij onder de zeespiegel verdwijnen, al is het alleen maar omdat Den Haag een van de eerste steden is wat verzuipt.