Fitness Seller

Vergeten Voetballers

Santino88 zei:
Wie raad deze...

Hij voetbalt nog, speelde in 2006 in Mexico.

Hij speelde 11 jaar in het 1ste team van Barçelona en was er tevens kapitein.

Hij miste WK 98' & 02' door blessures.

Hij verlengde zijn contract niet bij Barça en ging bij Baggio spelen.

Seizoen 2002/03 was hij terug actief bij een echte topclub maar speelde er slechts 4x.

Was al actief in Qatar.
Hij speelde met Baggio in de ploeg maar dit was bij Brescia

Eric Cantona speelt ook in reclamespotjes ;)

Vergeten voetballers moet je niet uit de sloot halen.

• Topic Starter Topic Starter
PreludE zei:
ja dat is hem!

wie kent de voetballer kodro nog?

Had ik het toch goed met Peter Gerards:D

Meho Kodro heeft volgens mij een aantal jaren Bosnie op sleeptouw genomen en maakte natuurlijk een top transfer naar Barcelona:thumbs: .

Maar wat dat je van Patrice Loko dan.....

Silvano Gorreti

Santino88 zei:
Franse aanvaller, was nooit actief in het buitenland.

Klopt won de Europa cup 2 met PSG en was een regelmatige klant in de Franse selectie, vond hem altijd wel een aardige speler.

Komt er nog een, hier moet je echt een voetballiefhebber puur sang voor zijn
wil je hem nog uit je geheugen vissen:nut: :D .

Silvano Gorreti:scratch:

Voor wat inspiratie moet je ff eurosport gaan kijken, Worldcup legends.

Zag gister Zweden voorbij komen met Brolin, Dahlin en Kenneth Andersson. En ook Bulgarije met Letchkov.

Wat ik zo gek vind van Eurosport is dat ze alle wk's uitzenden. Behalve die van 2002!! Ze zullen daarvoor de rechten wel niet hebben ofzo

Dave Hawk zei:
Klopt won de Europa cup 2 met PSG en was een regelmatige klant in de Franse selectie, vond hem altijd wel een aardige speler.

Komt er nog een, hier moet je echt een voetballiefhebber puur sang voor zijn
wil je hem nog uit je geheugen vissen:nut: :D .

Silvano Gorreti:scratch:

Heb een foutje gemaakt:duh:, het is Sylvano Gorreti.
Was een italiaan maar woonde en speelde in Belgie voor o.a. Charleroi, KV Mechelen en Virton.

Kwam een jaar of 10 geleden om het leven bij een auto ongeluk op weg naar de training.

Dave Hawk zei:
Heb een foutje gemaakt:duh:, het is Sylvano Gorreti.
Was een italiaan maar woonde en speelde in Belgie voor o.a. Charleroi, KV Mechelen en Virton.

Kwam een jaar of 10 geleden om het leven bij een auto ongeluk op weg naar de training.
Die naam zegt me eerlijk gezegd niets:(

1. Paolo Rossi, die voor Italië de meeste doelpunten maakte op het WK 1982, het tweede WK dat ik bewust meegemaakt heb. Goed werk van Italië om Duitsland in de finale met 3-1 af te troeven.

Fotografie Leo Vogelzang

2. Dino Zoff. De al even legendarische keeper van Italië die op in 1982 op 40-jarige leeftijd de WK-finale won.

WK voetbal Duitsland 2006 - WK voetbal 2006 - Wk voetbal - wk

3. Roger Milla, de absolute smaakmaker van het WK 1990, die na elk doelpunt dat hij maakte een speciaal Kameroens dansje uitvoerde bij de cornervlag. Hij was toen al 38 jaar oud.

boerenkool zei:
1. Paolo Rossi, die voor Italië de meeste doelpunten maakte op het WK 1982, het tweede WK dat ik bewust meegemaakt heb. Goed werk van Italië om Duitsland in de finale met 3-1 af te troeven.

Fotografie Leo Vogelzang

2. Dino Zoff. De al even legendarische keeper van Italië die op in 1982 op 40-jarige leeftijd de WK-finale won.

WK voetbal Duitsland 2006 - WK voetbal 2006 - Wk voetbal - wk

3. Roger Milla, de absolute smaakmaker van het WK 1990, die na elk doelpunt dat hij maakte een speciaal Kameroens dansje uitvoerde bij de cornervlag. Hij was toen al 38 jaar oud.

De bovenstaande zijn toch nog niet vergeten:eek:, zie ze nog wekelijks voorbij komen in programma's, als trainers, voorzitters of ministers:D .

Misschien wel een vergeten WK-speler is Roberto Figueroa die met Hunduras op het WK in 1982 speelde en het daar aardig deed met het nationale elftal.

En waar is toch de zoon van El Salvador himself? Jordi Cruyff??

Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven