Conclusie:
Slimme vrouwen vallen op ecto's.
Domme vrouwen vallen op![]()
Conclusie:
Slimme vrouwen zijn lelijk.
Domme vrouwen zijn lekker

Hmm nee klopt niet eigenlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Conclusie:
Slimme vrouwen vallen op ecto's.
Domme vrouwen vallen op![]()

lol, ze vragen het ook op het gymnasium aan kinderen die waarschijnlijk nog nooit een vriendje hebben gehad, of sowieso geinteresseerd zijn in jongens, sterker nog, als ik ze op straat zou tegenkomen zou ik denken dat ze nog in groep 7 zaten, dus niet zo gek dat ze daar dan niet op vallen.
OMG HOOR
Eerst heeft die 100 andere van het gymnasium gehad! Allemaal vonden ze die twee lekker en breed en k*tjes zaten onder water!
En toen kwamen ze 5 tegen die het niets vonden, en dat zenden ze dan uit!
Media, BAH!

OMG HOOR
Eerst heeft die 100 andere van het gymnasium gehad! Allemaal vonden ze die twee lekker en breed en k*tjes zaten onder water!
En toen kwamen ze 5 tegen die het niets vonden, en dat zenden ze dan uit!
Media, BAH!

Maja in DIE gymnasium k*tjes zou ik toch niks in willen steken, die vmbo'ers zagen er "beter" uit.

Tja
ze komen uit Giresun, dan weet je gelijk dat er niets van terecht komt!
Ik sprak laatst een vriendin die zei dat ze vrij moesten komen omdat ze heel erg aardig zijn enzo
Die was dus bij hem thuis geweest enzo, kadootjes gekregen. Heb haar gezegd dat ze niet zo dom moest doen! Echt sommige mensen![]()
VMBO-meisjes zijn gewoon wat eerder rijp. Die zijn eerder bezig met jongens, make up en 'sexy' kleding. Dat soort shit komt bij VWO-meisjes gewoon pas wat later. Uiteindelijk trekken die VWO-sletjes ook wel bij hoor![]()
VMBO-meisjes zijn gewoon wat eerder rijp. Die zijn eerder bezig met jongens, make up en 'sexy' kleding. Dat soort shit komt bij VWO-meisjes gewoon pas wat later. Uiteindelijk trekken die VWO-sletjes ook wel bij hoor![]()

heheheohhhh dus daarom heb ik alleen vmbo meisjes gehad.....
Als je hieruit een conclusie wil trekken, zou dat wel heel laagdrempelig zijn. Vaak zijn de slachtoffers op zoek naar aandacht en liefde. Dat heeft niets met opleidingsniveau te maken. Het zou zo kunnen zijn dat vmbo-meisjes vaker een k*tjeugd hebben dan hoogopgeleide meisjes waardoor ze meer vatbaar zijn voor loverboy's.