XXL Nutrition

Verhoogde hartslag in rust / Onrustig gevoel

feemanbe

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Hoi jongens,

ben nu een zestal weken met een AAS + GH kuur.
Ben al mooi aangekomen (1m80, 99kg = +9kg ) en buikvet trekt mooi weg.
Nu heb ik de laatste tijd echter last van een onrustig gevoel met verhoogde hartslag in rust (ca. 85). Dit zorgt er ook voor dat ik slechter slaap.
Ik gebruik reeds medicatie tegen verhoogde bloeddruk (Coveram), maar ik veronderstel dat ik bloedverdunners (Heparine) nodig heb. Kunnen jullie dit bevestigen of heeft iemand gelijkaardige ervaringen?
Momenteel gebruik ik dus volgende producten:
Test Aburaihan Enant.: 750mg/week
HGH: 4units/dag
T4: 50mcg/dag (Levothyroxine voor de schildklierwerking)
Glucosamine: 1500mg/dag (Preventief tegen gewrichtsblessures)
HCG: 500IU/week (tegen athropie)
Supplement "Megagrow" (Creatine Mono e.a.) XXL

Enig advies hieromtrent alvorens ik een dokter raadpleeg? Volstaat aspirine als bloedverdunner? Zoja, hoeveel? Zoneen, welk ander product?

Thanks.

Laatst bewerkt:
Zou toch een dokter raadplegen bro, als je er echte last van ondervind!

85 in rust vind ik nu niet zo heel gek, maar als je zeker wil zijn -> doc

testo iets lager pakken en t4 moet je opbouwen. is een bekend verschijnsel.

Dus niets abnormaal wel irritant, sommige hebben nergens last van sommige wel. Ik wel dus, dus verlagen met testo. HGH maakt niets uit.

Doc heeft geen zin, is gewoon een bekende reactie, meeste die ik ken hebben dit, of je went er aan of je moet lager doseren met testo.

Dus niet al te druk maken

Just putting it out there, maar zou het iets met de t4 te maken hebben?:windup:

Die t4 inderdaad, maar wat ik me ook afvraag, ben je 'n beetje nerveus tijdens het meten van je hartslag?? Ik was (zonder dat ik het zelf eigenlijk wist) steeds 'n beetje nerveus waardoor ik rond de 80~ zat, maar als ik gewoon relaxed tv kijk, er totaal niet aan denk en het dan meet, kom ik rond de 55-60. :)

Aspirine wordt wel eens gebruikt ja, 25mg, weet alleen niet hoe lang je het op die dosis ernaast zou kunnen gebruiken en of het niet handiger is om de oorzaak daadwerkelijk aan te pakken...

Laatst bewerkt:
t4 is iets wat je gewoon heel rustig moet op en afbouwen, indien met beleid geen probleem , denk even rustig, iedereen reageert anders, jij wordt onrustig.
Wat iemand anders pakt is niet belangrijk , jou lichaam reageert zo.
Ik krijg van 500 mg testo al gyno, andere bij 2000 mg nog niet.

Leer even je lichaam kennen.

Luister naar je lichaam , je hebt dus nu een grens (even) bereikt.

Geen paniek dit is dus even kijken wat je aankan

Kan ook te maken hebben met verhoogde oestrogeen aanmaak door de test. Daar word je angstiger en nerveuzer van.

Terug
Naar boven