valon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 10%
ik dacht laat ik is een topicje aanmaken na mijn leverwaardes op methyltren.
Na al die goede verhalen over mt vond ik het ook maar is het proberen waard, maar na 2 weken iedere dag minimaal 2x gal kotsen en niks van eten binnen kunnen krijgen toch maar is langs de dokter gegaan.
Ik nam de bekende 2mg caps en gewoon 1x per dag en ben wel geteld geen gram aangekomen (wel goed droger geworden doordat ik niks kon eten
).
nou werd ik net gebeld door de dokter dat me leverwaardes serieus verhoogd waren. namelijk 580 waar 50 de grens was. ze kon me zo niet vertellen wat welke waarde was maar moet iig maandag weer opnieuw laten prikken.
zijn al die mooie verhalen over zo goed als niet verhoogde leverwaardes tog niet voor iedereen weg gelegd
Misschien dat dit wat meer duidelijkheid geeft over de schadelijkheid van deze bocht. iig nooit meer mt voor mij.
Na al die goede verhalen over mt vond ik het ook maar is het proberen waard, maar na 2 weken iedere dag minimaal 2x gal kotsen en niks van eten binnen kunnen krijgen toch maar is langs de dokter gegaan.
Ik nam de bekende 2mg caps en gewoon 1x per dag en ben wel geteld geen gram aangekomen (wel goed droger geworden doordat ik niks kon eten
).nou werd ik net gebeld door de dokter dat me leverwaardes serieus verhoogd waren. namelijk 580 waar 50 de grens was. ze kon me zo niet vertellen wat welke waarde was maar moet iig maandag weer opnieuw laten prikken.
zijn al die mooie verhalen over zo goed als niet verhoogde leverwaardes tog niet voor iedereen weg gelegd

Misschien dat dit wat meer duidelijkheid geeft over de schadelijkheid van deze bocht. iig nooit meer mt voor mij.