MuscleMeat

verhoogde leverwaardes na methyltren

valon

Dutch Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m81
Massa
104kg
Vetpercentage
10%
ik dacht laat ik is een topicje aanmaken na mijn leverwaardes op methyltren.

Na al die goede verhalen over mt vond ik het ook maar is het proberen waard, maar na 2 weken iedere dag minimaal 2x gal kotsen en niks van eten binnen kunnen krijgen toch maar is langs de dokter gegaan.
Ik nam de bekende 2mg caps en gewoon 1x per dag en ben wel geteld geen gram aangekomen (wel goed droger geworden doordat ik niks kon eten:p).

nou werd ik net gebeld door de dokter dat me leverwaardes serieus verhoogd waren. namelijk 580 waar 50 de grens was. ze kon me zo niet vertellen wat welke waarde was maar moet iig maandag weer opnieuw laten prikken.

zijn al die mooie verhalen over zo goed als niet verhoogde leverwaardes tog niet voor iedereen weg gelegd:(

Misschien dat dit wat meer duidelijkheid geeft over de schadelijkheid van deze bocht. iig nooit meer mt voor mij.

Heb je je leverwaarden voor de mt ook laten meten?

ja ja,las net in een log,dat de 5mg zooooo ondergedoseert was,dat ze makkelijk 10 mg aankunnen,....over ongelukken gesproken.

• Topic Starter Topic Starter
Tsja ondergedosseert...vast wel iets maar resultaten en bijwerkingen zijn niet te vergelijken. Qua bijwerkingen kan iedereen wel 5 of vast ook wel 10 nemen alleen je lichaam denkt daar heel anders over. Denk dat me leverwaardes voor zich spreken en dat is op 2mg.

ik las al logs van MT + test (nog iets) en proviron en die kwam na 4 weken 2mg uit op waardes van 70 voor alat en asat, ggt niet vermeld...

580 kun je wel iets verhoogd noemen:D

Maargoed dat je er nog op tijd bij bent dan, heb een maatje die zich er wel goed op voelde er dus gewoon doorging. Leverwaarden kwamen ook niet mooi uit de test.

ik dacht laat ik is een topicje aanmaken na mijn leverwaardes op methyltren.

Na al die goede verhalen over mt vond ik het ook maar is het proberen waard, maar na 2 weken iedere dag minimaal 2x gal kotsen en niks van eten binnen kunnen krijgen toch maar is langs de dokter gegaan.
Ik nam de bekende 2mg caps en gewoon 1x per dag en ben wel geteld geen gram aangekomen (wel goed droger geworden doordat ik niks kon eten:p).

nou werd ik net gebeld door de dokter dat me leverwaardes serieus verhoogd waren. namelijk 580 waar 50 de grens was. ze kon me zo niet vertellen wat welke waarde was maar moet iig maandag weer opnieuw laten prikken.

zijn al die mooie verhalen over zo goed als niet verhoogde leverwaardes tog niet voor iedereen weg gelegd:(

Misschien dat dit wat meer duidelijkheid geeft over de schadelijkheid van deze bocht. iig nooit meer mt voor mij.

Dat lijkt mij al veel aannemelijker dan die andere verhalen over zogezegd niet gevaarlijk voor de lever. Ik heb het ook twee-drie weken genomen en ik voelde dus ook dat het geen gezond middel was. Met dboll heb ik juist hetzelfde gevoel. Ooit ook genomen en na twee weken gestopt.

Leverwaarden zijn na een avondje teveel borreltjes (niet gezond maar wel lekker) met je kameraden in de kroeg ook skyhigh hoor...

Heb je 2 weken gebruikt? En hiervoor? Als dit het enige is dat had je naar alle waarschijnlijkheid ook al problemen met je lever.

Heb je 2 weken gebruikt? En hiervoor? Als dit het enige is dat had je naar alle waarschijnlijkheid ook al problemen met je lever.

zou jij niet beter soep gaan verkopen? op twee weken tijd kan zo'n middel zeer zeker je leverwaardes flink de hoogte injagen. sommige personen hebben een lever die minder goed werkt.

zou jij niet beter soep gaan verkopen? op twee weken tijd kan zo'n middel zeer zeker je leverwaardes flink de hoogte injagen. sommige personen hebben een lever die minder goed werkt.

Man man man, dat zeg ik toch of wat.

Mijn excuses dirk,

Laatst bewerkt:

Heb 10 weken op 750mg test gezeten maar afgelopen kuren met test only was die op z'n hoogst 42 en dat was na een winny kickstart dus denk dat dit tog puur en allen door die mt komt.
Vandaag weer bloedgeprikt en donderdag de resultaten dus ben benieuwd hoe veel ze kunnen zakken na 3,5 dag:p

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 19:00 ----------

+1

Kan dat zelfs wel, dat lever waarden zo hoog liggen zonder enige DEFTIGE sides ?

Wat voor sides zoek je? Gal kotsen, groene scheit en een huidskleur die bruiner/geler is dan de gemiddelde mooiboy die 3x per week onder de zonnenbank ligt.
Verder geen kracht of energie om ook maar iets te doen...zijn wel allemaal lever gerelateerde sides.

Heb 10 weken op 750mg test gezeten maar afgelopen kuren met test only was die op z'n hoogst 42 en dat was na een winny kickstart dus denk dat dit tog puur en allen door die mt komt.
Vandaag weer bloedgeprikt en donderdag de resultaten dus ben benieuwd hoe veel ze kunnen zakken na 3,5 dag:p

Meestal is het een tijdje verhoogd bv rond de 200 en dan knalt ie ineens naar de 500 ofso. Zakken gaat erg langzaam omhoog is makkelijker:o

Ik had eens 500 op maandag en woensdag zat ik opeens aan de 850 en vrijdag 1000+ heeft een halfjaar geduurd en nu weer rond de 50.

Meestal is het een tijdje verhoogd bv rond de 200 en dan knalt ie ineens naar de 500 ofso. Zakken gaat erg langzaam omhoog is makkelijker:o

Ik had eens 500 op maandag en woensdag zat ik opeens aan de 850 en vrijdag 1000+ heeft een halfjaar geduurd en nu weer rond de 50.

1000+ is wel heel bizar. Ook door aas of heb je al problemen met je lever?

Als je 10mg methyl tren zou slikken ben je ook niet slim ;)

Oral tren is echte vuiligheid en dan nog zoveel doseren is vragen voor ongelukken.

Met die sides bedoelde ik huidskleur / ogen jah, aangezien alles boven 500+ super toxisch is

Terug
Naar boven