XXL Nutrition

verhoogde leverwaardes na methyltren

1000+ is wel heel bizar. Ook door aas of heb je al problemen met je lever?

Leverproblemen na gebruik van enige middelen. Leverpuncties gehad daar zit je niet op te wachten, m'n gamma gt was trouwens klein beetje verhoogd dus niet gele huid of iets dergelijks. Wel steken in de zij etc. geen eten moe

ik heb ook twee keer een leverpunctie laten doen. je voelt er niks van, maar je moet wel tot de volgende ochtend in het ziekenhuis in je bed blijven liggen. periodes van extreme moeheid en lusteloosheid. dat waren de kenmerken die ik had met leverproblemen. geel ben ik pas geweest tijdens de medicatie. geen pijn of etensproblemen.

• Topic Starter Topic Starter
even een kleine update.
heb me bloedresultaten van afgelopen bloedtest (maandag) vandaag gekregen en deze zien er al een stuk beter uit.

waar me leverwaarde een week eerder 586 was is die nu 448.
nog steeds veel te hoog maar in zo'n korte tijd toch al een flink stuk gezakt.

Goed, en iets voorgeschreven gekregen?

Goed, en iets voorgeschreven gekregen?

wat zouden ze dan moeten voorschrijven? geen alcohol en geen AS en de lever zou zich moeten herstellen. Indien je lever beschadigd is en je een cirrose hebt, dan is het natuurlijk een andere zaak omdat er teveel littekenweefsel is.

Klopt zou gewoon vanzelf moeten gaan en als ik het verschil in minder dan een week zie heb ik er wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
Als ik me dan nog even beter ga voelen zou dat ook wel fijn zijn want dit is erg vervelend

Klopt zou gewoon vanzelf moeten gaan en als ik het verschil in minder dan een week zie heb ik er wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
Als ik me dan nog even beter ga voelen zou dat ook wel fijn zijn want dit is erg vervelend
nog steeds gal kotsen enz? of alleen nog dat vermoeide gevoel hele tijd.

Heb al 2 weken maagbeschermers en die beginnen nu wel redelijk te werken dus het kotsen is bijna niet meer alleen extreme vermoeidheid, zie wazig, niet kunnen concentreren, misselijk, slap....beetje dat soort grappen en ja mentaal ook wel redelijk ****ed up maar das mede doordat ik 7kg ben afgevallen doordat ik niks kan eten en trainen lukt ook niet.
Agjah eigen schuld laten we maar zeggen:p zit vooruitgang in dus ben blij

wazig zien en verminderde concentratie door verhoogde leverwaardes ??

wazig zien en verminderde concentratie door verhoogde leverwaardes ??

Ja volgens de internist zijn dat wel bijwerkingen die komen door verhoogde leverwaardes...heb het ook nooit eerder gehad dus vond het al vreemd.
Tis wel vooral bij 1 oog en kan verder nergens me blik op focusen. Beetje alsof je hele dag aangeschoten bent zo'n zicht zeg maar. Redelijk irritant na een tijdje en vooral als je moet lezen.

Heb al 2 weken maagbeschermers en die beginnen nu wel redelijk te werken dus het kotsen is bijna niet meer alleen extreme vermoeidheid, zie wazig, niet kunnen concentreren, misselijk, slap....beetje dat soort grappen en ja mentaal ook wel redelijk ****ed up maar das mede doordat ik 7kg ben afgevallen doordat ik niks kan eten en trainen lukt ook niet.
Agjah eigen schuld laten we maar zeggen:p zit vooruitgang in dus ben blij

misschien ook nog mariadistel bij nemen kan nooit slecht zijn

Terug
Naar boven