- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit er al jong in. Maar goed ze zijn niet allemaal zo, alleen moet je ze hier nooit teveel in contact brengen met landgenoten. Dat gaat meestal mis. Ben er zelf nog redelijk goed vanaf gekomen.Dat is inderdaad waar. Ze hebben daar zelfs boekjes op school hoe ze een buitenlander aan de haak moeten slaanZit er al jong in. Maar goed ze zijn niet allemaal zo, alleen moet je ze hier nooit teveel in contact brengen met landgenoten. Dat gaat meestal mis. Ben er zelf nog redelijk goed vanaf gekomen.
...
??
Heeft me niks gekost, ken er genoeg die nu platzak zijn. Gewoon relatie over en doei, het kon slechter. Vriendinnetjes van mijn ex hebben soms echt hun vriend of man volledig uitgekleed, dus Zelda kan zijn borst alvast nat maken![]()

Hahaha, van een kale kip kan je niet plukken, ik ben zo arm als Job. Maar ik ben niet te beroerd om ze in de waan te laten hoor.Je bent trouwens wel echt een oetlul als je daar intrapt en je leeg bloedt op zo'n chick.
tot het je overkomt. Ken een gast die getrouwd is in gemeenschap van goederen en een bedrijf heeft. Die moet eigenlijk alles toelaten wat zijn vrouw flikt. We gaan weer heerlijk off-topic.Ik had niet verwacht dat een type als jij je ook maar inliet met dat soort 'dames'..![]()
Dit was meer een wolf in schaapskleren. Niet zo'n 'dame'tot het je overkomt. Ken een gast die getrouwd is in gemeenschap van goederen en een bedrijf heeft. Die moet eigenlijk alles toelaten wat zijn vrouw flikt. We gaan weer heerlijk off-topic.

Wij hebben zo'n man op de sportschool. Ik vraag me af wanneer ze 'em gaat smeren, de sportschool vindt ze ook al weinig an.