Fitness Seller

Verkeer in Thailand, 275 doden in 3 dagen. Happy New Year

:D

Ik wil nog steeds een keer op vakantie naar dat land, al wordt het dan waarschijnlijk wel met m'n (nederlandse) vriendin. Wel goed uitkijken bij het oversteken dus en je niet teveel laten afleiden door het vrouwelijk schoon.

Heb je er eentje gezien, heb je de meesten gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je er eentje gezien, heb je de meesten gezien.

Dat is inderdaad waar. Ze hebben daar zelfs boekjes op school hoe ze een buitenlander aan de haak moeten slaan :D Zit er al jong in. Maar goed ze zijn niet allemaal zo, alleen moet je ze hier nooit teveel in contact brengen met landgenoten. Dat gaat meestal mis. Ben er zelf nog redelijk goed vanaf gekomen.

Dat is inderdaad waar. Ze hebben daar zelfs boekjes op school hoe ze een buitenlander aan de haak moeten slaan :D Zit er al jong in. Maar goed ze zijn niet allemaal zo, alleen moet je ze hier nooit teveel in contact brengen met landgenoten. Dat gaat meestal mis. Ben er zelf nog redelijk goed vanaf gekomen.

Verklaar u nader heer :D...?????

Heeft me niks gekost, ken er genoeg die nu platzak zijn. Gewoon relatie over en doei, het kon slechter. Vriendinnetjes van mijn ex hebben soms echt hun vriend of man volledig uitgekleed, dus Zelda kan zijn borst alvast nat maken :D

Hahaha, van een kale kip kan je niet plukken, ik ben zo arm als Job. Maar ik ben niet te beroerd om ze in de waan te laten hoor. :D Je bent trouwens wel echt een oetlul als je daar intrapt en je leeg bloedt op zo'n chick.

Heeft me niks gekost, ken er genoeg die nu platzak zijn. Gewoon relatie over en doei, het kon slechter. Vriendinnetjes van mijn ex hebben soms echt hun vriend of man volledig uitgekleed, dus Zelda kan zijn borst alvast nat maken :D

Ik had niet verwacht dat een type als jij je ook maar inliet met dat soort 'dames'..???

Hahaha, van een kale kip kan je niet plukken, ik ben zo arm als Job. Maar ik ben niet te beroerd om ze in de waan te laten hoor. :D Je bent trouwens wel echt een oetlul als je daar intrapt en je leeg bloedt op zo'n chick.

:roflol: tot het je overkomt. Ken een gast die getrouwd is in gemeenschap van goederen en een bedrijf heeft. Die moet eigenlijk alles toelaten wat zijn vrouw flikt. We gaan weer heerlijk off-topic.

:roflol: tot het je overkomt. Ken een gast die getrouwd is in gemeenschap van goederen en een bedrijf heeft. Die moet eigenlijk alles toelaten wat zijn vrouw flikt. We gaan weer heerlijk off-topic.

Hmm, laat ik zeggen dat ik vrij cynisch tegenover dat soort meisjes sta. Kan er alleen maar om lachen als een of andere vetklep van middelbare leeftijd met een matige baan echt gelooft dat zo'n meisje met hem wil trouwen omdat ze in hem de ware ziet. Dan heb je echt een gigantische plaat voor je kop. Niet dat al hun slachtoffers dik lelijk en oud zijn natuurlijk, maar toch, je bent hoe dan ook erg naief als je in gemeenschap van goederen met zo'n meisje trouwt.

Die gozer die ik ken is iemand die in Nederland gewoon iedere vrouw om zijn vingers wind en verder een succesvol ondernemer. Het stereotype van de coïtustoerist is bij lange na niet degene die hier naartoe komt met een aantrekkelijk grietje uit die landen. Dan (als coïtustoerist) kom je meestal thuis met een grietje uit het oosten die grote armoede is gewend en alles doet om hier te komen.

Mijn ex was gewoon gegoede middenklasse, de vrouw van die gozer die ik ken was ook van vrij goede huize. Andere vrouw die haar echtgenoot probeerde uit te kleden had in Thailand zelf een aantal grote mango plantages.

Zelf had ik wat 'traps' ingebouwd mocht het misgaan, garantie dat er niks te halen was in het geval we uit elkaar zouden gaan.

Nou bedankt voor de waarschuwing. Niet dat ik van plan was daar een bruid te zoeken trouwens, heb al een erg leuke vriendin. :)

Maar blijf het zeer onverstandig vinden uberhaubt ooit in gemeenschap van goederen te trouwen bij het kleinste beetje van twijfel, en reden tot twijfel is er altijd in zo'n situatie.

Wij hebben zo'n man op de sportschool. Ik vraag me af wanneer ze 'em gaat smeren, de sportschool vindt ze ook al weinig an.

Het verkeer in Thailand is inderdaad niet zo best, en dat is een eufemisme. Ben zelf eens betrokken geweest bij een ongeval in Bangkok. Gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Voorrangsregels kennen ze daar nauwelijks, maar als vuistregel kun je doorgaans de volgende nemen: Hoe groter het voertuig, hoe maar voorrang je hebt. Richting aangeven indien je iemand gaat inhalen, hebben ze nog nooit van gehoord. Daarvoor gebruiken ze de claxon. Heel erg chaotisch allemaal, maar gelukkig zijn er betere opties om jezelf te verplaatsen zoals de metro en de skytrain.

En dan zeiken hier in nederland als iemand zich kapot rijdt op een boom.

Off topic vind ik leuker: Ze zijn idd lekkahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:D

Terug
Naar boven