Ben met mijn 3de kuur bezig (test&deca) waardes zijn even niet interessant. Maar het volgende, heb altijd erg veel last van gyno zelfs bij 20mg dianabol heb ik er al last van. Nooit met nolva opgevangen want trok naar de kuur weer weg. Maar voor het eerst aan de testo (met deca). Ja erg aromatiserend maar ja wil voor massa gaan. Vanaf week 1 weer last van gyno totdat het in week 5 zo heftig was. Echt grote harde brokken die helemaal naar achteren trokken. Net alsof de hele klier een hele harde brok was. Nu was de maat vol. Nolva gehaald dit voor 5 dagen op 40mg neergezet en alles was weg. Slim of niet ben direct gestopt met de Nolva want de weegschaal stond redelijk stil en dat is voor een massakuur niet bevordelijk (wel voor de gyno) voor mijn humeur. Dus zoals gezegd gestopt na de 5de dag. Inmiddels 3 weken verder en de gyno blijft gewoon weg. Nou heel licht iets achter de tepel maar dit heeft absoluut geen betekenis. Hoe verklaar ik dit? Blijft de Nolva zo lang in je lichaam? Kan ik mij niet voorstellen... Iemand hier een verklaring voor? Ben er zelf erg blij mee trouwens want had erop gerekend dat ik de laaste week (10de) weer aan de nolva zou gaan om het weer op te vangen en na te kuren met Chlomid. Maar het is gelukkig anders gelopen...
?