Fitness Seller

Nieuws "Verkrachtingsdrug in drankje is volksgeloof"

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
"Verkrachtingsdrug in drankje is volksgeloof"

media_xl_2365496.jpg

Verhaaltjes over drankjes waar verkrachtingsdrugs worden in gedropt, zijn een mythe. In werkelijkheid geven jonge vrouwen zich gewoon over aan overmatig drankgebruik, maar steken ze het op het hippe fenomeen van de 'rape-drugs'. Dat concluderen Britse onderzoekers aan de universiteit van Kent.

Katers
Tweehonderd vrouwelijke studenten geloven dat hun misselijkheid, blackouts en duizelingen na een nachtje stappen wel eens te wijten is het fenomeen van de Rohypnol. Ze vrezen dat een vreemde 'iets' in hun drankje kieperde terwijl overmatig alcoholgebruik gewoon aan de oorzaak ligt.

Coïtusueel misbruik
Volgens onderzoeker Adam Burgess leiden de geruchten over de opkomst van de nieuwe drugs een eigen verhaal en bestaat de kans in werkelijkheid klein dat iemand iets in het drankje gooit. Jonge vrouwen onderschatten zo de reële risico's van alcoholmisbruik en vergeten dat seksueelmisbruik door alcoholgebruik vaker optreedt.

Geen aanwijzingen
De angst voor de drug lijkt handiger en 'volwassener' om te geloven dan de effecten van alcohol. Driekwart van de ondervraagden stelt dan ook dat niet alcohol, maar wel een drankje vol drugs, kan leiden tot een belangrijk risico voor seksueelgeweld. Meer dan de helft van de ondervraagden beweerde zelfs iemand te kennen die onbewust van drugs nipte in haar drankje. Ondanks dit volksgeloof, vindt de politie zelden of nooit aanwijzingen dat de slachtoffers van een verkrachting werden verdoofd met stoffen als Rohypnol. (lvl)
Ik geloof het wel, vrouwen worden meestal sletterig bij flink wat alcoholgebruik.

Wist ik al langer, vooral die GHB date rape shit is belachelijk, alsof je die smaak niet zou proeven :roflol:.

Nice. Nu kunnen die h**ren dat niet meer als excuus gebruiken!

• Like
Waarderingen: MrJ
Wist ik al langer, vooral die GHB date rape shit is belachelijk, alsof je die smaak niet zou proeven :roflol:.

Na 12 glazen Bacardi gaat een dame die nog nooit GHB heeft geproeft echt niet meer zeggen van "wat zit er nou in me drankje".

Maar goed, vrouwen worden sletterig van overmatig alcoholgebruik, en geven altijd alcohol de schuld, maar alcohol onthuld vaak je ware zelf, en bij vrouwen is dat coïtusualiteit, niks mis mee denk ik zo, maar hou jezelf dan niet voor de gek en geef gewoon toe dat je het lekker vindt om te rampetampen met jan en alleman.

Ik denk ook wel dat het niet zo vaak voor valt. Rohypnol is trouwens echt niet zo gemakkelijk te vinden, toch niet de goede shit. Tligt gewoon allemaal aan de drank ja..

Tbeste is gewoon om na een feestje een meisje KO te slagen en dan mee naar je auto slepen. Werkt altijd, nog geen problemen mee gehad.

Ik denk ook wel dat het niet zo vaak voor valt. Rohypnol is trouwens echt niet zo gemakkelijk te vinden, toch niet de goede shit. Tligt gewoon allemaal aan de drank ja..

Tbeste is gewoon om na een feestje een meisje KO te slagen en dan mee naar je auto slepen. Werkt altijd, nog geen problemen mee gehad.

:roflol:!!

ik pleur altijd ghb bij meisjes in hun drankje en als ze dan ko gaan sleep ik ze aan hun voeten de kroeg uit om ze vervolgens achter op mijn fiets mee te nemen naar huis waar ik ze vervolgens verkracht

ik pleur altijd ghb bij meisjes in hun drankje en als ze dan ko gaan sleep ik ze aan hun voeten de kroeg uit om ze vervolgens achter op mijn fiets mee te nemen naar huis waar ik ze vervolgens verkracht

Yep, zo doe ik het ook altijd, zijn er toch nog slimme mensen te bespeuren hiero.

Ik sleur ze altijd de bosjes in en neem ze daar ter plekke???

En door al die verhalen krijgt GHB zo'n slechte naam.

Weet ook wel bijna zeker dat de vrouwen die werkelijk verkracht zijn onder invloed van GHB dat gewoon vrijwillig hebben genomen.

• Topic Starter Topic Starter
Maar goed, vrouwen worden sletterig van overmatig alcoholgebruik, en geven altijd alcohol de schuld, maar alcohol onthuld vaak je ware zelf, en bij vrouwen is dat coïtusualiteit, niks mis mee denk ik zo, maar hou jezelf dan niet voor de gek en geef gewoon toe dat je het lekker vindt om te rampetampen met jan en alleman.
De wetenschappelijke verklaring is dat vrouwen van nature een 'barrière' hebben in de hersenen die hen minder losbandig maakt. Alcohol neemt die barrière weg waardoor eigenlijk alle remmen los gaan.

De wetenschappelijke verklaring is dat vrouwen van nature een 'barrière' hebben in de hersenen die hen minder losbandig maakt. Alcohol neemt die barrière weg waardoor eigenlijk alle remmen los gaan.

Dat heb ik je eerder zien zeggen ja, maar het klopt helemaal, genoeg voorbeelden bewijzen dat voor mij ;)

Weet ook wel bijna zeker dat de vrouwen die werkelijk verkracht zijn onder invloed van GHB dat gewoon vrijwillig hebben genomen.

Misschien niet eens verkracht, maar gewoon diepe spijt van de coïtus die ze gehad hebben. Bij een echte hoge dosis GHB ga je bijna knikkebollen en wordt je zo geil als warme bakboter. Dat kijk je niet meer zo nauw op met wie je het doet, wat je doet en of het veilig is. Je MOET gewoon op dat moment en elke ethische norm interesseert je nauwelijks nog.

Daarom kun je beter eerst nuchter iemand regelen en pas voor het nken allebei wat nemen, anders kun je op allerlei mogelijke manieren een flater slaan.

Een maatje van mij is op vakantie in Turkije anders wel een keer goed gehosselt. Hij is een dag lang out geweest. hij was dronken en wilde in zijn eentje zo'n scootertaxi nemen, maar hij kreeg van die gasten eerst een biertje aangeboden. Vervolgens weet hij nog dat ie naar de bergen is gereden en al zijn geld weg was. Eenmaal thuisgekomen was hij helemaal van de wap af en heeft de dag erna aan een stuk door geslapen.

No shit, jezelf helemaal kapot drinken en het vervolgens raar vinden dat je duizelig en misselijk wordt is ook echt iets voor vrouwen.:roflol:

He? Waarom ken ik deze kerel naast me niet? Hij heeft vast een rape drug gebruikt!!!:eek:

mooi, dan kan ik tenminste weer m'n gang gaan

Tja...

Heb het al zo vaak gehoord, als ik dan vraag naar wat ze voelde/proefde/hadden ervaren wist ik bij 90% zeker dat het geen GHB is geweest.

Verhalen als: 1 slokje van hun drankje gehad, proefden niks, gingen wel out en hadden een dikke kater de dag erna.

G is zo verdunt in de drank, dat gaat niet van 1 slokje + het smaakt enorm zout/smerig. Als je ervan out gaat krijg je nog geen kater, maar wordt je juist opgewekt wakker.

Laatst met mijn vriendin op stap, proefde haar drankje raar zei ze, ik proeven, was overduidelijk G (en nee dat had ik er niet zelf ingegooid haha...)

GHB ja, maar GBL kan heel makkelijk verdoezeld worden en is qua volume veel kleiner dan GHB.

En als je op een nacht niet uitkijkt en na meerdere herhaalde dosissen werkt het uit ben je aan het eind van de nacht zo actief en opgewekt dat je echt niet zomaar je nest in kunt om te slapen.

Daarom moet je ook rete je best doen om aan alcohol verslaafd te raken, 's morgends opstaan met een tikkende hamer op je hoofd en dan de fles weer pakken zal niet snel in je opkomen. Van G kun je net zo 'dronken' worden als van whiskey en de volgende ochtend broodnuchter en fit opstaan.

Terug
Naar boven