AndroidHealthClinic

Verlies gewicht tijdens me kuur week 7??

vinnie90

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Tot en met week 4 ben ik 5,5kg aangekomen
Tot week 7 is dit stabiel gebleven en ben ik niet meer aangekomen
Maar wel krachtgainz gehad hier had ik al moeite mee omdat de eerste 4 weken
Zo mooi gingen, nu in week 7 gaat me gewicht wat achteruit
En ik eet nog hetzelfde alles 6x per dag ongvr 4000cal proteine 200,6gr
Is dit slegt, wat moet ik hiermee?

heel "slegt"

Wat kunnen wij hier mee? Wat voor kuur is t..?

Meer eten. Je moet je voeding opvoeren naar mate je massa aankomt. Als je dat niet doet dan eet je op een gegeven moment te weinig.

heb ik ook wel eens last van meer eten dan je bent ook 101kg bij 1.88 dan is 4000 meer onderhoud aan het worden je zou 4500 moeten nemen

Slik je zink?

Zou ook kunnen dat je 2e vial fake is maar goed aan je verhaal te lezen ligt et probleem ergens anders. Heb je toevallig iets van een kickstart gebruikt?

Ik heb het met dbol zodra ik er mee stop verlies ik de kilos weer waarsch gewoon vocht wat je verliest weet niet wat je kuur is

wat denk je ervan dat je meer moet eten naarmate je zwaarder wordt...? basics dude..

wat denk je ervan dat je meer moet eten naarmate je zwaarder wordt...? basics dude..

In het Big Cat topic interessante informatie over hoge dosissen zink. Misschien iets voor OP als ie niet in staat is om meer te eten.

• Topic Starter Topic Starter
heel "slegt"

Wat kunnen wij hier mee? Wat voor kuur is t..?

Meer eten. Je moet je voeding opvoeren naar mate je massa aankomt. Als je dat niet doet dan eet je op een gegeven moment te weinig.

heb ik ook wel eens last van meer eten dan je bent ook 101kg bij 1.88 dan is 4000 meer onderhoud aan het worden je zou 4500 moeten nemen

1-12 750mg test e
1-10 400mg deca
1-8 50mg winstrol

Ja ik ga wat meer eten, maar lees ook topics over
Meer anabolen en minder eten dus dat je dan tg nogsteeds
Gespierder en strakker zou moeten worden??

ja vooral minder eten en meer steroids gebruiken om strakker en gespierder te worden :rolleyes:

Droog worden of aankomen heeft zeker niet alles te maken met hoeveel je eet, maar vooral wat en op welke momenten. Je kan van 4000kcal moddervet worden maar bij t juiste gewicht, gear en training ook droger.
Ga je energiebehoefte berekenen en ga daar op voortbreien. Sowieso wat iedereen zegt als je in een massakuur afvalt eet je gewoon te weinig. Dat kan je wel 100x gezegd worden. 1 andere optie is er nog maar dat hoop ik niet voor je dat is dat je een ziekte onder je leden draagt. Maar dan lijkt eten en trainen me ook niet optimaal te gaan dus ik zeg: zoek goed uit wat je nodig hebt en maak daar n dieet op. Kom je 5,5 kg aan: DAN IS JE BEHOEFTE OOK GESTEGEN

Terug
Naar boven