Fitness Seller

Verlies na creatine

Prosie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Heej, ik weet dat hier al wat over te vinden is maar ik zou toch willen weten hoeveel massa je verliest na het nemen van creatine.
Mensen die ooit creatine hebben gebruikt: kunnen jullie hieronder zetten hoeveel je bent verloren toen je stopte met creatine. Zodat ik er een idee van kan krijge.

Hoe kunnen wij dat nou bepalen wat je verliest of niet? Is p/p verschillend.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, maar ik zou graag willen weten hoeveel jullie verloren zijn. Zodat ik er een idee van kan krijge :)

Ik was een kleine 12kilo aangekomen van een 6 weken kuur, had nadat ik gestopt was goed blijven eten/drinken en heb er toch zeker wel 6/7 kilo van over gehouden.

maar nogmaals, dit is p/p verschillend.

Ja dat weet ik, hoef je mij ook niet te vertellen :)

Ik was een kleine 12kilo aangekomen van een 6 weken kuur, had nadat ik gestopt was goed blijven eten/drinken en heb er toch zeker wel 6/7 kilo van over gehouden.

6 weekse creatine kuur? Aan het trollen ofzo?

Hoeveel je verlies was na je creatinekuur...

Dat antwoord gaf ik je net, en dan ga je stoer doen met "Dat hoef je me niet te vertellen"

6 weekse creatine kuur? Aan het trollen ofzo?

??? Hoezo trollen?

Heej, ik weet dat hier al wat over te vinden is maar ik zou toch willen weten hoeveel massa je verliest na het nemen van creatine.
Mensen die ooit creatine hebben gebruikt: kunnen jullie hieronder zetten hoeveel je bent verloren toen je stopte met creatine. Zodat ik er een idee van kan krijge.

Vroeger, toen ik nog creatine nam, nam ik dat op zeer regelmatige basis, en als ik stopte verloor ik op een week ongeveer 2 kilo. Maar ik heb me laten vertellen dat dat vooral vocht is.

Dat antwoord gaf ik je net, en dan ga je stoer doen met "Dat hoef je me niet te vertellen"

??? Hoezo trollen?
Doe ik niet en toch bedankt :)

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 14:47 ----------

Achter welke info kwam je toen je dit ging opzoeken?
Natuurlijk dat je vocht verliest maar geen specifieke gegevens. Deze post is gewoon om er een idee van te krijgen hoeveel ik ongeveer zal verliezen. Nogmaals ik weet dat dit verschilt per persoon

Je merkt het toch vanzelf als je het verliest.

Als je zegt een 6 weekse creatine kuur vat ik dat op dat je daarna een ''off'' periode hebt ofzo? Aan je stats te zien weet je wel wat je doet maar dit komt toch wat vreemd over. Zoals Yasmine zegt is wat je aankomt / verliest wanneer je stopt met creatine gewoon vocht in je spieren. Dit lijkt me logisch aangezien de creatine ervoor zorgt dat je meer vocht in je spieren vasthoudt. Daarnaast zie ik geen reden om met creatine te stoppen behalve als je van jezelf al zoveel creatine in je lichaam hebt dat het niks toevoegt maar dan hoef je het helemaal niet te nemen en dus ook niet ''cyclen''.

Ik ben wel benieuwd hoe jij creatine ziet.

Op 8 weken 6-7kilo spiermasaa bijgekomen?! Komt toch niet van crea? :eek:

Terug
Naar boven